Napraattopic 136 - Met geklets
zaterdag 12 september 2020 om 14:47
Beste forummers,
Welkom in napraat 136!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Welkom in napraat 136!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 27 september 2020 om 12:09
Nou is het best onaardig dat jij ook blij bent met de narigheid van de apparaten van anderen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 27 september 2020 om 12:09
In vind het beiden dan ook prima kunnen. Dat wasmachine gezemel vind ik dan wel oninteressant, maar scroll ik wel voorbij.
zondag 27 september 2020 om 12:11
Pot ketel enzo.Lessandmore schreef: ↑27-09-2020 11:46Ik verwachtte ook helemaal geen toejuichen. Zelfs geen advies, wat uiteraard wel oké was. Gewoon ff mijn frustratie dat mijn wasmachine het niet deed.
Net als iemand zijn auto het niet deed en daardoor te laat kwam en hoopt dat schade meevalt.
Niks meer en niks minder.
Toejuichen... Neuh.
Onaardig doen.. Ook niet nodig toch? Zeg dan gewoon ff niks is onderwerp zo weer overgegaan in ander onderwerp.
zondag 27 september 2020 om 12:11
Ik ben nergens 'ook blij'. Of heb ik iets getikt wat ik al niet meer weet?
Ik zal zelf even lurken aan de koffie.
anoniem_393625 wijzigde dit bericht op 27-09-2020 12:12
8.95% gewijzigd
zondag 27 september 2020 om 12:12
Zonder grap: heel het forum vind ik de laatste maanden bijzonder oninteressant, inclusief mezelf.
Maar ik blijf wel, want sommige forummers vind ik niet oninteressant.
Edit en ps: Lucy: mijn reactie op jou was wel een grapje. Ik dacht dat dat wel duidelijk was zonder smiley.
Edit en ps: Lucy: mijn reactie op jou was wel een grapje. Ik dacht dat dat wel duidelijk was zonder smiley.
feow wijzigde dit bericht op 27-09-2020 12:14
24.60% gewijzigd
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 27 september 2020 om 12:18
Zit er al in.
Helpt niks.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zondag 27 september 2020 om 12:19
Hahaha, ja hoor. Ik moest nog even goed lezen, ben nog in zondagnog niet helemaalwakkerstand.feow schreef: ↑27-09-2020 12:12Zonder grap: heel het forum vind ik de laatste maanden bijzonder oninteressant, inclusief mezelf.
zondag 27 september 2020 om 12:19
Als je het hard genoeg doet kan daarna de wasmachine en de stofzuiger en nog een heleboel spul in de verkoop, dus ik zie geen nadelen.
zondag 27 september 2020 om 12:21
zondag 27 september 2020 om 12:23
Ja, met brute kracht. En dan 24 uur wachten.
zondag 27 september 2020 om 12:23
Als die vrouwen synchroon menstrueren, kan ik me daar alles bij voorstellen
Later is nu