Napraattopic 136 - Met geklets

12-09-2020 14:47 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 136!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Luci_Morgenster schreef:
07-10-2020 14:59
:-D :-D

Ha, gezellig dat ik er weer op mocht van Viva. :cheer2:
Ja, welkom terug Luci :couple:
Niq schreef:
07-10-2020 15:00
:D
Alsof er een alarm ingesteld is. :rofl:

Is dit net als zurevisgleuf 's trucje?
Ik hou niet zo van geurtjes. Nou heb ik een coach, en die heeft aftershave op die ik zowaar wel lekker vindt. Het is verder ook een lekkere man.
Ik :heart: coaching.
Ja :lol:
Cookielover schreef:
07-10-2020 15:03
Ja, welkom terug Luci :couple:
Dank.
Niq schreef:
07-10-2020 15:01
Of doelde je op Mu?

Mu doe ik niet al te aardig tegen. Volgens mij wordt met zuigje Waterman bedoeld.
Braose schreef:
07-10-2020 15:03
Ik hou niet zo van geurtjes. Nou heb ik een coach, en die heeft aftershave op die ik zowaar wel lekker vindt. Het is verder ook een lekkere man.
Ik :heart: coaching.
Dat klinkt leuk.
In_Tenebris schreef:
07-10-2020 15:04
Mu doe ik niet al te aardig tegen. Volgens mij wordt met zuigje Waterman bedoeld.
Ok. Ik werd nog geen uur terug volgens mij voor zuigje uitgemaakt, zodoende. Volgers nemen sneren over. Hopsa.
Luci_Morgenster schreef:
07-10-2020 15:04
Dat klinkt leuk.
Is het :-D
Cookie, wie bedoelde jij hè!
Tenebris, je gaf me onlangs de tip om fietskettingspray te spuiten op de standaard van mijn scooter, omdat die zo stroef was. Dat heeft heel goed geholpen!
Niq schreef:
07-10-2020 15:05
Ok. Ik werd nog geen uur terug volgens mij voor zuigje uitgemaakt, zodoende. Volgers nemen sneren over. Hopsa.

Is een naam die iedereen past. Werd alleen in één adem genoemd als huilie en zuigje een tijdje terug in een topic. Dat ging toen over mij en Waterman.
Braose schreef:
07-10-2020 15:10
Tenebris, je gaf me onlangs de tip om fietskettingspray te spuiten op de standaard van mijn scooter, omdat die zo stroef was. Dat heeft heel goed geholpen!

Goed om te horen!
Cookielover schreef:
07-10-2020 14:58
Ik hartje Rituals.
Ik ook, behalve de shampoo, die is crap...

Ik ben overigens geen ziekenhuismedewerkster.
In_Tenebris schreef:
07-10-2020 15:15
Is een naam die iedereen past. Werd alleen in één adem genoemd als huilie en zuigje een tijdje terug in een topic. Dat ging toen over mij en Waterman.
Dan excuus aan Cookie dat ik me aangesproken voelde.
Braose schreef:
07-10-2020 15:05
Is het :-D
Duurt het nog lang dat coachinggedoe? :-D
PoezzinBoots schreef:
07-10-2020 10:54
Wat een rare denkwijze.
Ze zei, als je in de zorg werkzaam bent dan moet je dit lekker vinden...
Wat opzich natuurlijk onzin is.
Ik heb in de zorg gewerkt en maakte zo een niet serieus bedoeld linkje...

That's all.
Ziekenhuis geen problemen mee, tandarts dan weer wel.
En Dettol... :sick:
Heb tijdje in crematorium gewerkt. Soms lag daar wel eens iemand die al wat langer dood was, en dat ruikt niet zo fijn zeg maar.
Dan kwam de Dettol uit de kast. Dat hielp Idd redelijk tegen de stank maar sindsdien is associatie met lijklucht er.
Geuren maken herinneringen los. In de wibra in S. rook het altijd naar lysol. Dat ruik je haast nooit meer.
En in mijn familie maakte iedereen altijd alles schoon met dikke bleek. Het rook altijd naar zwembad in de badkamer en de wc. Benam je bijna de adem.

Zuigen doen andere mensen maar. Ik durf bijna niets meer te typen.
Luci_Morgenster schreef:
07-10-2020 13:31
Ik heb ook in de zorg gewerkt en ik haat Rituals. :lol: :lol:
Rituals is goor en meurt. Alle Rituals.
Betty_Slocombe schreef:
07-10-2020 15:50
Geuren maken herinneringen los. In de wibra in S. rook het altijd naar lysol. Dat ruik je haast nooit meer.
En in mijn familie maakte iedereen altijd alles schoon met dikke bleek. Het rook altijd naar zwembad in de badkamer en de wc. Benam je bijna de adem.

Tijdens een weekendje voormalig Oostblok was ik gelijk terug in de ‘80’s. Bleeklucht all over.
zo vind ik een vleugje sigarettenrook lekker (mijn ouders rookten als ketters vroeger) en helemaal sigaar of (maar dat ruik je nooit meer) pijp
Betty_Slocombe schreef:
07-10-2020 15:50

Lysol gebruikte mijn oma altijd en op een bepaalde manier vind ik dat dus erg lekker. Jammer dat je het bijna nooit meer ruikt, gebruik het zelf ook nooit. Dikke bleek wel en dat vind ik heerlijk schoon ruiken. Niet zo dat mijn adem afgesneden word en rooie ogen krijg.
lilalinda schreef:
07-10-2020 15:54
zo vind ik een vleugje sigarettenrook lekker (mijn ouders rookten als ketters vroeger) en helemaal sigaar of (maar dat ruik je nooit meer) pijp

Sigaar vind ik lekker, pijp ook. Heb een vriend die goede sigaren rookt en ik geniet van de geur. Heb al voorgesteld dat hij ook pijp gaat roken, voor de afwisseling. Ik had vroeger een leraar die gewoon pijp rookte in de klas. 2 rotkoppen op één steel zei hij dan. Goede oude tijd :lol:
Star3 schreef:
07-10-2020 15:51
Rituals is goor en meurt. Alle Rituals.
:high5:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven