Napraattopic 136 - Met geklets
zaterdag 12 september 2020 om 14:47
Beste forummers,
Welkom in napraat 136!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Welkom in napraat 136!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 7 oktober 2020 om 15:03
Ja, welkom terug Luci

woensdag 7 oktober 2020 om 15:05
Ok. Ik werd nog geen uur terug volgens mij voor zuigje uitgemaakt, zodoende. Volgers nemen sneren over. Hopsa.In_Tenebris schreef: ↑07-10-2020 15:04Mu doe ik niet al te aardig tegen. Volgens mij wordt met zuigje Waterman bedoeld.

woensdag 7 oktober 2020 om 15:15

woensdag 7 oktober 2020 om 15:21
Ik ook, behalve de shampoo, die is crap...
Ik ben overigens geen ziekenhuismedewerkster.

woensdag 7 oktober 2020 om 15:24
Dan excuus aan Cookie dat ik me aangesproken voelde.In_Tenebris schreef: ↑07-10-2020 15:15Is een naam die iedereen past. Werd alleen in één adem genoemd als huilie en zuigje een tijdje terug in een topic. Dat ging toen over mij en Waterman.

woensdag 7 oktober 2020 om 15:35
Ze zei, als je in de zorg werkzaam bent dan moet je dit lekker vinden...
Wat opzich natuurlijk onzin is.
Ik heb in de zorg gewerkt en maakte zo een niet serieus bedoeld linkje...
That's all.

woensdag 7 oktober 2020 om 15:45
Ziekenhuis geen problemen mee, tandarts dan weer wel.
En Dettol...
Heb tijdje in crematorium gewerkt. Soms lag daar wel eens iemand die al wat langer dood was, en dat ruikt niet zo fijn zeg maar.
Dan kwam de Dettol uit de kast. Dat hielp Idd redelijk tegen de stank maar sindsdien is associatie met lijklucht er.
En Dettol...

Heb tijdje in crematorium gewerkt. Soms lag daar wel eens iemand die al wat langer dood was, en dat ruikt niet zo fijn zeg maar.
Dan kwam de Dettol uit de kast. Dat hielp Idd redelijk tegen de stank maar sindsdien is associatie met lijklucht er.

woensdag 7 oktober 2020 om 15:50
Geuren maken herinneringen los. In de wibra in S. rook het altijd naar lysol. Dat ruik je haast nooit meer.
En in mijn familie maakte iedereen altijd alles schoon met dikke bleek. Het rook altijd naar zwembad in de badkamer en de wc. Benam je bijna de adem.
Zuigen doen andere mensen maar. Ik durf bijna niets meer te typen.
En in mijn familie maakte iedereen altijd alles schoon met dikke bleek. Het rook altijd naar zwembad in de badkamer en de wc. Benam je bijna de adem.

woensdag 7 oktober 2020 om 15:51
Rituals is goor en meurt. Alle Rituals.

woensdag 7 oktober 2020 om 15:52
Tijdens een weekendje voormalig Oostblok was ik gelijk terug in de ‘80’s. Bleeklucht all over.Betty_Slocombe schreef: ↑07-10-2020 15:50Geuren maken herinneringen los. In de wibra in S. rook het altijd naar lysol. Dat ruik je haast nooit meer.

woensdag 7 oktober 2020 om 15:56
Betty_Slocombe schreef: ↑07-10-2020 15:50Geuren maken herinneringen los. In de wibra in S. rook het altijd naar lysol. Dat ruik je haast nooit meer.
Lysol gebruikte mijn oma altijd en op een bepaalde manier vind ik dat dus erg lekker. Jammer dat je het bijna nooit meer ruikt, gebruik het zelf ook nooit. Dikke bleek wel en dat vind ik heerlijk schoon ruiken. Niet zo dat mijn adem afgesneden word en rooie ogen krijg.

woensdag 7 oktober 2020 om 15:59
Sigaar vind ik lekker, pijp ook. Heb een vriend die goede sigaren rookt en ik geniet van de geur. Heb al voorgesteld dat hij ook pijp gaat roken, voor de afwisseling. Ik had vroeger een leraar die gewoon pijp rookte in de klas. 2 rotkoppen op één steel zei hij dan. Goede oude tijd