Napraattopic 2026.2 met geklets

19-04-2026 15:56 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 2026.2 met geklets.

Hierin kunnen jullie volop napraten over alles wat er op het forum gebeurt en in jullie dagelijks leven.
Een paar regels:
- er mag wel gesproken worden over wat iemand schrijft, maar niet over wat of hoe iemand is.
- er mag niet gehint of gehengeld worden naar vorige nicks.
- er mag hier wel besproken worden of iemand trollt.
- bashen van het andere napraattopic is niet toegestaan.

De normale regels van het hele forum gelden natuurlijk ook hier.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
https://forum.viva.nl/overig/napraat-z ... 35907716

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Moderators Vivaforum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Oooooh! Tjemig, het is echt als je het eenmaal ziet dan snap je niet dat je niet eerder zag: Solomio is iedereen, in haar eentje: solo mio!!!
Potdorie wat een dag, na precies tien jaar op dit forum valt het kwartje dan toch eindelijk!
En toch vind ik het triestige dat dit alles me doet denken aan coronatijd. Hoe ik toen bij enkele geliefde familieleden en vrienden tegen een complottheoriemuur aan liep. Hoe zij in alles het bewijs van hun gelijk zagen. Brrrrr. Dat we als mensheid zo snel van de wap/een wappie zijn.

Maar goed, even het mooie-weer gevoel vast proberen te houden. Ik heb privé een klote tijd, dus wat zonnestraaltjes zijn wel welkom.
Het is wat het is.
Djessy schreef:
19-04-2026 18:24
Bedankt Solo en LV, voor het openen van een nieuw topic :thumbsup:
:lol:
Een dag niemand afgezeken is een dag niet geleefd.
Star⁴ schreef:
19-04-2026 18:14
Is modhinten niet hetzelfde als nickhinten?
Dat lijkt me niet, omdat mods onafhankelijke partijen zijn (heb ik altijd aangenomen) die niet ook mee posten onder een andere nick. Toch?
Claire45 schreef:
19-04-2026 19:22
Dat lijkt me niet, omdat mods onafhankelijke partijen zijn (heb ik altijd aangenomen) die niet ook mee posten onder een andere nick. Toch?
Maar dat wordt nu dus in twijfel getrokken. En daarmee wordt Solo's integriteit als forummer in twijfel getrokken. En dat is heel vervelend. Dat snap je toch zelf ook wel?
Lady*Voldemort schreef:
19-04-2026 19:27
Maar dat wordt nu dus in twijfel getrokken. En daarmee wordt Solo's integriteit als forummer in twijfel getrokken. En dat is heel vervelend. Dat snap je toch zelf ook wel?
Stel je niet aan zeg
Hecate schreef:
19-04-2026 19:31
Stel je niet aan zeg
Lekker wezen sporten?
Lady*Voldemort schreef:
19-04-2026 19:27
Dat snap ik, ja. Maar iemand die mod is, en dus een behoorlijke betrokkenheid heeft bij het forum (want slecht of niet betaald, las ik ooit?) zal toch best eens in de verleiding komen om zich in een discussie of een fittie te mengen. Blijven mensen, nietwaar.

Solomio is de laatste die ik van mod-schap verdenk. Jij ook, trouwens.
Hecate een perma.
There is always something happening, and it's usually right now
Hecate schreef:
19-04-2026 19:31
Stel je niet aan zeg
Nu heeft LV je een ban gegeven. Uitkijken wat je tegen een mod zegt.
Ach wat jammer, Hecate heeft een perma.

En het was net zo gezellig met haar.
Wat dan forummen onder proxy is begrijp ik niet. Vpn snap ik. Dubbele.nicken ook
Redhead70* schreef:
19-04-2026 19:45
Wat dan forummen onder proxy is begrijp ik niet. Vpn snap ik. Dubbele.nicken ook
Proxy en VPN is zo ongeveer hetzelfde.
Ip config ook. Of is dat het?
Lady*Voldemort schreef:
19-04-2026 19:46
Proxy en VPN is zo ongeveer hetzelfde.
Dank. Maar vpn zie je toch niet. Kun je van land naar land hoppen. Of zie je dat op en neer hoppen dan? Maakt me niks uit, maar ik vraag het me af.
Redhead70* schreef:
19-04-2026 19:49
Dank. Maar vpn zie je toch niet. Kun je van land naar land hoppen. Of zie je dat op en neer hoppen dan? Maakt me niks uit, maar ik vraag het me af.
Joh weet ik veel? Je kunt in ieder geval geen IP-adres zien, en dat is de bedoeling dus niet. Hoe het verder allemaal werkt weet ik allemaal ook niet hoor, daar heb ik allemaal geen belang bij ook.
Pelle schreef:
19-04-2026 19:42
Nu heeft LV je een ban gegeven. Uitkijken wat je tegen een mod zegt.
:proud:
There is always something happening, and it's usually right now
Redhead70* schreef:
19-04-2026 19:45
Een proxyserver is een tussenstation (bemiddelaar) tussen jouw apparaat en het internet. In plaats van rechtstreeks met een website te verbinden, gaat je internetverkeer via de proxy, die verzoeken namens jou verstuurt en ontvangt. Dit biedt voordelen op het gebied van privacy.

Belangrijkste kenmerk:
Verbergt IP-adres: De website ziet het IP-adres van de proxyserver, niet dat van jou, wat zorgt voor een betere privacy.
Dank LV en Pelle
Erg vreemd dat een modje out of the blue besluit een gebruiker te checken op gebruik van proxy of vpn.
Carola_456 schreef:
19-04-2026 20:07
Erg vreemd dat een modje out of the blue besluit een gebruiker te checken op gebruik van proxy of vpn.
Hecate was stevig aan het provoceren. Dat bericht in de vorige napraat was gestaft, dus logisch dat de mods die forummer even onder de loep namen.
Carola_456 schreef:
Ja? Jij vindt dat vreemd? Zeker niks meegekregen van het nogal absurde postgedrag van de desbetreffende forummer? Maar ik zal je uit de brand helpen hoor: het was niet out of the blue. Ik heb de mods gevraagd om er even naar te kijken, omdat ik redenen had aan te nemen dat we te maken hadden met een permabanneling die geen enkel normaal mens hier ooit weer terug wil zien.
Wijndruifje schreef:
19-04-2026 20:10
Hecate was stevig aan het provoceren. Dat bericht in de vorige napraat was gestaft, dus logisch dat de mods die forummer even onder de loep namen.
Begrijp 'm nu. Bedankt voor je normale reactie.
Carola_456 schreef:
Hoezo out of the blue?
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Wijndruifje schreef:
19-04-2026 20:10
Dat had ik gestaft.

Ik zal niet openlijk herhalen wat ik bij dat stafje geschreven had, zo schijterig ben ik wel.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven