Napraattopic deel 100

01-07-2018 11:38 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding



Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
:puh:
Die wilde ik altijd al eens gebruiken
Alle reacties Link kopieren
:cheers:
Alle reacties Link kopieren
Mod :proud: :cheer:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Gefeliciteerd allemaal :lips:
Head* schreef:
01-07-2018 12:06
Als je op anoniem gaat ben je op zich niet meer herkenbaar. En dat moet je zo mogen houden ook als je weer met een andere nick terugkomt. Zoiets?

Op zich snap ik die gedachte erbij; ik vraag me alleen af waarom dat zo specifiek gereguleerd moet worden.

Het is in mijn beleving niet meer dan een voorziening die door het forum geboden wordt, niet een zwaarwegend iets waarop gehandhaafd moet worden. Dus ik snap de functie van deze forum-wettekst en bijbehorende handhavingsmaatregelen niet. Als je wil kan je een nieuwe nick krijgen en in principe zijn daar geen beperkingen aan. Dus kan je je zo vaak je wil anonimiseren.

Waarom moet er zo expliciet gehandhaafd worden op het niet mogen hinten naar eerdere nicks? Waarom is dat nou zo belangrijk?
Hoi,

Stukje taart dan maar?
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Zo kan je iemand loepen,
Zo staat diegene te roepen
‘Ik zet je onder de negeer’
En dan lukt dat loepen niet meer.

Maar ja, het vlees is zwak
Zoals mijn ouwe opa al sprak
En dan blijkt hij/zij kan t toch niet laten
En moet toch ff wat uit zijn/haar toetsenbord blaten

‘Hé je had me toch onder de negeer?’
En ja hoor daar ga je weer
Hoe lang lukt het hem/haar dit keer?
:lol:
:-D
:biggrin:
:proud:
:cheer:
Vriendelijk.
Afbeelding
Cheers! 🍻
shifty schreef:
01-07-2018 12:38
Op zich snap ik die gedachte erbij; ik vraag me alleen af waarom dat zo specifiek gereguleerd moet worden.

Het is in mijn beleving niet meer dan een voorziening die door het forum geboden wordt, niet een zwaarwegend iets waarop gehandhaafd moet worden. Dus ik snap de functie van deze forum-wettekst en bijbehorende handhavingsmaatregelen niet. Als je wil kan je een nieuwe nick krijgen en in principe zijn daar geen beperkingen aan. Dus kan je je zo vaak je wil anonimiseren.

Waarom moet er zo expliciet gehandhaafd worden op het niet mogen hinten naar eerdere nicks? Waarom is dat nou zo belangrijk?
Omdat sommige forummers er een sport van hadden gemaakt om een heksenjacht op te zetten?
En dat door het hele gehint, gebaseerd op aannames en roddels mensen plots beschuldigd worden van dingen die niet kloppen en ze dat blijft achtervolgen?
Blijkbaar is het hier nodig om regels op te stellen. M.i. zou het niet hoeven als mensen eens het respect konden opbrengen voor de keuze van een ander ipv de eigen nieuwsgierigheid (en de andere gedachten die in me opkomen laat ik maar even) voorop te stellen.
:peep:
Alle reacties Link kopieren
GenieInABottle schreef:
01-07-2018 12:45
Omdat sommige forummers er een sport van hadden gemaakt om een heksenjacht op te zetten?
En dat door het hele gehint, gebaseerd op aannames en roddels mensen plots beschuldigd worden van dingen die niet kloppen en ze dat blijft achtervolgen?
Blijkbaar is het hier nodig om regels op te stellen. M.i. zou het niet hoeven als mensen eens het respect konden opbrengen voor de keuze van een ander ipv de eigen nieuwsgierigheid (en de andere gedachten die in me opkomen laat ik maar even) voorop te stellen.
Hier? Nee toch!
Vriendelijk.
Alle reacties Link kopieren
Deeltje 100 al, wat gaan we lekker.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Happy 100e napraat! :cheer:
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Lucifer2018 schreef:
01-07-2018 11:42
En wat een leuke OP! :heart:
Lijkt een stuk korter.
Alle reacties Link kopieren
ModeratorViva schreef:
01-07-2018 11:38
Afbeelding

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
:rofl:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
shifty schreef:
01-07-2018 12:38
Op zich snap ik die gedachte erbij; ik vraag me alleen af waarom dat zo specifiek gereguleerd moet worden.

Het is in mijn beleving niet meer dan een voorziening die door het forum geboden wordt, niet een zwaarwegend iets waarop gehandhaafd moet worden. Dus ik snap de functie van deze forum-wettekst en bijbehorende handhavingsmaatregelen niet. Als je wil kan je een nieuwe nick krijgen en in principe zijn daar geen beperkingen aan. Dus kan je je zo vaak je wil anonimiseren.

Waarom moet er zo expliciet gehandhaafd worden op het niet mogen hinten naar eerdere nicks? Waarom is dat nou zo belangrijk?
Weet ik niet Shifty. Zelf doe ik nooit moeite om onherkenbaar te blijven. Dus ik snap de noodzaak ook niet (voor mezelf). Viva zal er wel een goede reden voor hebben. ;-)
Alle reacties Link kopieren
Leuke op mod! :mrgreen:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
:cheer:
Nou , klaar met zwaaien nou. Iemand nog een mooie sneer?
Lady*Voldemort schreef:
01-07-2018 17:02
Nou , klaar met zwaaien nou. Iemand nog een mooie sneer?

Ik vroeg me wel af of we nou 120 pagina's lang naar die rokende oma moeten kijken? :-[
Gefeliciteerd allemaal met het 100e deel :cheer:
Goh, Ibelize op anoniem.
Alle reacties Link kopieren
Head* schreef:
01-07-2018 20:08
Goh, Ibelize op anoniem.
En na de post van LV. Toeval??
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven