Napraattopic deel 113

09-06-2019 17:07 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Phineas schreef:
17-06-2019 21:40
Het was blijkbaar een lange dag, want ik las 'waarvan je over moet geven'. Maar eigenlijk zit ik er volgens mij niet zo ver naast. Is Miss Perfect weer bezig?
Nee, de levensboot is van iemand anders, maar miss perfect staat haar wel met goede raad terzijde. Natuurlijk.
Jawlensky schreef:
17-06-2019 21:43
Nee, de levensboot is van iemand anders, maar miss perfect staat haar wel met goede raad terzijde. Natuurlijk.

Oh, ik zie het inderdaad. Maar ik zou daar alsnog zeeziek van worden, van zo'n boot.
Phineas schreef:
17-06-2019 21:45
Oh, ik zie het inderdaad. Maar ik zou daar alsnog zeeziek van worden, van zo'n boot.
Dat kan niet hoor! Gewoon doorslikken, anders wordt de boot helemaal vies.
Ik zit Pauw te kijken, heeft Koblenko nou expres een aan het communisme refererend jakje aan?
Orișa schreef:
17-06-2019 23:43
Ik zit Pauw te kijken, heeft Koblenko nou expres een aan het communisme refererend jakje aan?

Verkeerde nick.
Alle reacties Link kopieren
GlitterCupcake schreef:
18-06-2019 10:24
Dus ik mag wel (meermaals) verkapt uitgemaakt worden voor leugenaar maar als reactie, iemand een onbehoorlijk mormel noemen en haar veel geliefden toewensen mag niet?

Inderdaad: waarom blijft dat andere bericht staan?
Edit: dat andere bericht is ook ongepast.
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Coerage schreef:
18-06-2019 10:44
Inderdaad: waarom blijft dat andere bericht staan?
Edit: dat andere bericht is ook ongepast.

Dat ik verkapt wordt uitgemaakt voor leugenaar staat er nog, of bedoel je dat niet?
Alle reacties Link kopieren
GlitterCupcake schreef:
18-06-2019 10:52
Dat ik verkapt wordt uitgemaakt voor leugenaar staat er nog, of bedoel je dat niet?
Is net weggehaald.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
GlitterCupcake schreef:
18-06-2019 10:52
Dat ik verkapt wordt uitgemaakt voor leugenaar staat er nog, of bedoel je dat niet?

Heb je die berichten wel gestaft? Grote kans dat ze alleen naar het stafje hebben gekeken.
the_Wicked_Witch schreef:
18-06-2019 10:56
Heb je die berichten wel gestaft? Grote kans dat ze alleen naar het stafje hebben gekeken.

Ik staf dat soort dingen eigenlijk nooit. Vind ik zo NSBerig. Maar ik vond het alleen wel gek dat mijn meningsuiting wel ongepast werd bevonden.
Alle reacties Link kopieren
GlitterCupcake schreef:
18-06-2019 11:04
Ik staf dat soort dingen eigenlijk nooit. Vind ik zo NSBerig. Maar ik vond het alleen wel gek dat mijn meningsuiting wel ongepast werd bevonden.
Dat vond ik ook, toen heb ik even ge-NSB'd. :$
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
GlitterCupcake schreef:
18-06-2019 11:04
Ik staf dat soort dingen eigenlijk nooit. Vind ik zo NSBerig. Maar ik vond het alleen wel gek dat mijn meningsuiting wel ongepast werd bevonden.

Dat vind ik ook, maar helaas modereert men over het algemeen alleen op stafjes. Als jij dus wel gestaft bent en de ander niet blijft dat meestal staan.
Star² schreef:
18-06-2019 07:07
Verkeerde nick.

:HA:
Alle reacties Link kopieren
Ik zit op mijn handen. Er is een topic van iemand die warrig schrijft en in elke zin drie keer weet af te dwalen. Om over kennis van Nederlandse en Engelse spelling en zinsbouw nog maar te zwijgen. Hij (denk ik) blijkt zich bij navraag af te vragen waarom sollicitatiebrieven zo belangrijk zijn voor bedrijven, en waarom ze per sé standaard CV's willen, en waarom hij nooit wordt uitgenodigd voor een gesprek. Ehm... waar te beginnen?
The owls are not what they seem
Hoe kom ik nou weer in dit topic en in het bug topic?
GlitterCupcake schreef:
18-06-2019 14:55
Hoe kom ik nou weer in dit topic en in het bug topic?

De verplaatsmod heeft dienst. Alles wat offtopic is in het modtopic verhuist ze/hij.
LadyL0101 schreef:
18-06-2019 14:53
Ik zit op mijn handen. Er is een topic van iemand die warrig schrijft en in elke zin drie keer weet af te dwalen. Om over kennis van Nederlandse en Engelse spelling en zinsbouw nog maar te zwijgen. Hij (denk ik) blijkt zich bij navraag af te vragen waarom sollicitatiebrieven zo belangrijk zijn voor bedrijven, en waarom ze per sé standaard CV's willen, en waarom hij nooit wordt uitgenodigd voor een gesprek. Ehm... waar te beginnen?
Ik heb nog niet gekeken, maar klinkt als een van de vaste klanten van die pijler...
Pipistrello schreef:
18-06-2019 15:52
De verplaatsmod heeft dienst. Alles wat offtopic is in het modtopic verhuist ze/hij.


Aarg en ik zit altijd zo braafjes in kinder en huis topics :'(
LadyL0101 schreef:
18-06-2019 14:53
Ik zit op mijn handen. Er is een topic van iemand die warrig schrijft en in elke zin drie keer weet af te dwalen. Om over kennis van Nederlandse en Engelse spelling en zinsbouw nog maar te zwijgen. Hij (denk ik) blijkt zich bij navraag af te vragen waarom sollicitatiebrieven zo belangrijk zijn voor bedrijven, en waarom ze per sé standaard CV's willen, en waarom hij nooit wordt uitgenodigd voor een gesprek. Ehm... waar te beginnen?

Nee, is een vrouw en haar schrijfsels zijn inderdaad erbarmelijk.
Alle reacties Link kopieren
Is Misse-em een betaalde kracht uit Moskou?
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
oudebaas schreef:
18-06-2019 19:50
Is Misse-em een betaalde kracht uit Moskou?
Nou.
Alle reacties Link kopieren
Napraten over tig topics tegelijk.

https://m.youtube.com/watch?v=qACzOqiNWdM
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Star² schreef:
18-06-2019 07:07
Verkeerde nick.
Ts ts, eg nie hé.
oudebaas schreef:
18-06-2019 19:50
Is Misse-em een betaalde kracht uit Moskou?


Wie zou daar in hemelsnaam voor willen betalen?
Alle reacties Link kopieren
GlitterCupcake schreef:
18-06-2019 10:52
Dat ik verkapt wordt uitgemaakt voor leugenaar staat er nog, of bedoel je dat niet?

Ja, dat bedoelde ik. :)
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven