Napraattopic deel 118

04-10-2019 13:13 3080 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
In februari mag ik weer oma worden. Van een jongetje dit keer :jump: :jump: :jump:
Alle reacties Link kopieren
prada schreef:
25-10-2019 20:05
In februari mag ik weer oma worden. Van een jongetje dit keer :jump: :jump: :jump:
Ahhhhh! Gefeliciteerd bomma! :D
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
ik ben echt oud. Begrijp niets van al die topics over daten via app's en 'afknappen' op iemand die je nog nooit ontmoet hebt. Je hebt 3 berichten gedeeld, kreeg al een "unheimlich gefühl' en toch ga je bellen. Stem staat je ook al niet aan, leugentje komt boven tafel en dan twijfel je of je je laat leiden door 'vooroordelen??? Que? Quoi? Hoezo?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
25-10-2019 17:26
Vooral dit soort posts over personen, maar dan zo algemeen gesteld dat ofwel iedereen zich aangesproken kan voelen, ofwel iedereen kan denken dat het vooral over die anderen gaat.....

Wat een teringhekel heb ik daar toch aan.

Zeg gewoon wie en wat je bedoelt.
Ik bedoel in het algemeen. Zie het veel.
Als ik een specifiek persoon zou bedoelen zou ik dat wel zeggen.
Of niet, omdat ik er geen ban voor over zou hebben.
Maar in dit geval dacht ik niet aan een specifiek persoon.
Ik kan wel veel voorbeelden bedenken, maar omdat ik geen zin heb in een ban noem ik daarvan de enige die ik mag noemen: mezelf.

En het is nu al de tweede keer in korte tijd dat jij mij nare/rare dingen toedicht. Heb jij een probleem met mij ofzo?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
prada schreef:
25-10-2019 20:05
In februari mag ik weer oma worden. Van een jongetje dit keer :jump: :jump: :jump:
Gefeliciteerd :cheer2: :cheer2: :rose:
En voor je het weet is hij je aan het papercippen, omdat hij eigenlijk velatingsangst heeft of een of andere verzonnen stoornis.
Oudblond schreef:
25-10-2019 20:08
Ahhhhh! Gefeliciteerd bomma! :D
Dankjewel, ik ben zo trots op die jongen die ooit zo verslaafd was. Zijn dochtertje is nu 4.5 jaar en ze heeft de beste papa ter wereld. (en mama natuurlijk).
Vlinder1963 schreef:
25-10-2019 20:13
Gefeliciteerd :cheer2: :cheer2: :rose:
Thanks lieve Vlinder. :lips:
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
25-10-2019 20:12
ik ben echt oud. Begrijp niets van al die topics over daten via app's en 'afknappen' op iemand die je nog nooit ontmoet hebt. Je hebt 3 berichten gedeeld, kreeg al een "unheimlich gefühl' en toch ga je bellen. Stem staat je ook al niet aan, leugentje komt boven tafel en dan twijfel je of je je laat leiden door 'vooroordelen??? Que? Quoi? Hoezo?
Kunnen wij niet meer begrijpen, te oud.

Prada, wat leuk!
Al een account? Log dan hier in.
Dankjewel Yas. :lips:
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
25-10-2019 20:12
ik ben echt oud. Begrijp niets van al die topics over daten via app's en 'afknappen' op iemand die je nog nooit ontmoet hebt. Je hebt 3 berichten gedeeld, kreeg al een "unheimlich gefühl' en toch ga je bellen. Stem staat je ook al niet aan, leugentje komt boven tafel en dan twijfel je of je je laat leiden door 'vooroordelen??? Que? Quoi? Hoezo?
Ik begrijp het ook niet.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Prada :cheer2:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Suðri schreef:
25-10-2019 20:13
En voor je het weet is hij je aan het papercippen, omdat hij eigenlijk velatingsangst heeft of een of andere verzonnen stoornis.
Wat is dat?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
charlottew88 schreef:
25-10-2019 20:41
Wat is dat?
Intens gezemel.
Wat is de generatie 20-35 een jankgeneratie zeg.

relaties/paperclipping/list_messages/45 ... #p30538556
charlottew88 schreef:
25-10-2019 20:40
Gefeliciteerd Prada :cheer2:
Dankjewel Charlotte, ik vind het zo leuk :love:
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd, Prada!
Life is short. Eat dessert first.
prada schreef:
25-10-2019 20:44
Dankjewel Charlotte, ik vind het zo leuk :love:
Ik ken je niet! Maar gefeliciteerd!

Ik vind die Paperclip van word heel schattig trouwens. Een soort nostalgie. :hihi:
Suðri schreef:
25-10-2019 20:42
Intens gezemel.
Wat is de generatie 20-35 een jankgeneratie zeg.

relaties/paperclipping/list_messages/45 ... #p30538556
Bedankt voor het compliment :cry:

Grapje, ik vind mijn generatiegenoten ook jankerds.
PhiIae schreef:
25-10-2019 20:50
Bedankt voor het compliment :cry:

Grapje, ik vind mijn generatiegenoten ook jankerds.
Dat siert je :proud:
Dankjewel Doornroosje en Yellow :heart:
Gefeliciteerd Prada!
Lady*Voldemort schreef:
25-10-2019 20:53
Gefeliciteerd Prada!
Thanks Lady :cheer:
prada schreef:
25-10-2019 20:05
In februari mag ik weer oma worden. Van een jongetje dit keer :jump: :jump: :jump:
Gefeliciteerd! :cheer2: (<bedenk de blauwe pom-poms erbij)
Alle reacties Link kopieren
prada schreef:
25-10-2019 20:14
Dankjewel, ik ben zo trots op die jongen die ooit zo verslaafd was. Zijn dochtertje is nu 4.5 jaar en ze heeft de beste papa ter wereld. (en mama natuurlijk).
Wat fijn Prada.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
25-10-2019 20:35
Kunnen wij niet meer begrijpen, te oud.
Ik begrijp het juist prima. :roll:
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven