Napraattopic deel 118

04-10-2019 13:13 3080 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Kan iemand me uitleggen hoe het toch komt dat vrouwen zich zo schuldig voelen over alles? Dat valt me hier altijd op (in topics, niet in de napraat) dat eeuwige schuldgevoel, vaak over niets.
YellowLemon schreef:
25-10-2019 21:07
Damn kantoorpersoneel! :$ Verklaart wel meteen waarom ik het nooit ben tegen gekomen. Ik op een kantoor. Als schoonmaakster misschien ook ooit!
Ja inderdaad. Ik kom nooit op een kantoor. Kantoorwerk is niets voor mij. Vooral die kantoortuinen. Collega’s zouden gek worden van mijn getikt, gedraai op de stoel en heen en weer gewande.
Ik heb een hartgrondige hekel aan elk werk waarbij je de hele dag vastzit in een gebouw.
Alle reacties Link kopieren
Maud*de*Braose schreef:
25-10-2019 21:08
Kan iemand me uitleggen hoe het toch komt dat vrouwen zich zo schuldig voelen over alles? Dat valt me hier altijd op (in topics, niet in de napraat) dat eeuwige schuldgevoel, vaak over niets.
Geen last van.

Alleen als ik een kat moet laten inslapen.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Maud*de*Braose schreef:
25-10-2019 21:08
Kan iemand me uitleggen hoe het toch komt dat vrouwen zich zo schuldig voelen over alles? Dat valt me hier altijd op (in topics, niet in de napraat) dat eeuwige schuldgevoel, vaak over niets.
Vrouwen ZIJN schuldig.
Aan alles.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Maud*de*Braose schreef:
25-10-2019 21:10
Ik heb een hartgrondige hekel aan elk werk waarbij je de hele dag vastzit in een gebouw.
Ik moet dat. In zo’n gruwelijke kantoortuin.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Solomio schreef:
25-10-2019 21:10
Vrouwen ZIJN schuldig.
Aan alles.
Dit. Dankzij Eva.
Eeeteeen!
yasmijn schreef:
25-10-2019 21:10
Geen last van.

Alleen als ik een kat moet laten inslapen.
Ja, napraters zijn gehard, die hebben daar niet zo'n last van. Wij zijn te druk met onze opvliegers.
Solomio schreef:
25-10-2019 21:10
Vrouwen ZIJN schuldig.
Aan alles.
Oh ja, original sin.
yasmijn schreef:
25-10-2019 21:11
Ik moet dat. In zo’n gruwelijke kantoortuin.
De hel. Arme Yas.
Alle reacties Link kopieren
Maud*de*Braose schreef:
25-10-2019 21:12
Ja, napraters zijn gehard, die hebben daar niet zo'n last van. Wij zijn te druk met onze opvliegers.
Gewoon negeren, die opvliegers.
Net als dat gejank.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Maud*de*Braose schreef:
25-10-2019 21:10
Ik heb een hartgrondige hekel aan elk werk waarbij je de hele dag vastzit in een gebouw.
Zo'n gebouw vind ik nog tot daar aan toe. Maar ik zou helemaal gek worden als ik de hele dag op mijn kont moest zitten, op eender wat voor kantoor dan ook.
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
25-10-2019 21:16
Gewoon negeren, die opvliegers.
Net als dat gejank.
Ik hartje negeren. Dat maakt het leven zoveel makkelijker.
Life is short. Eat dessert first.
yasmijn schreef:
25-10-2019 21:11
Ik moet dat. In zo’n gruwelijke kantoortuin.
Dat lijkt mij zo erg.

Ik werk op een universiteit in een positie waarbij ik veel samenwerkingsverbanden met andere afdelingen en universiteiten heb. Ik zit zelden in mijn kantoor (kantoor gedeeld met 1 andere onderzoeker) en ben vaak op reis of in overleg bij andere afdelingen.
anoniem_327839 wijzigde dit bericht op 25-10-2019 21:18
4.13% gewijzigd
Solomio schreef:
25-10-2019 21:16
Gewoon negeren, die opvliegers.
Net als dat gejank.
Nee, die moet je helemaal doorleven zodat je je ervaringen met lotgenoten kunt delen.
Lady*Voldemort schreef:
25-10-2019 21:16
Zo'n gebouw vind ik nog tot daar aan toe. Maar ik zou helemaal gek worden als ik de hele dag op mijn kont moest zitten, op eender wat voor kantoor dan ook.
Dat lijkt me echt verschrikkelijk. Ik word er ook gewoon heel vervelend van tijdens trainingen enzo.
Alle reacties Link kopieren
Maud*de*Braose schreef:
25-10-2019 21:18
Nee, die moet je helemaal doorleven zodat je je ervaringen met lotgenoten kunt delen.
De meeste lotgenoten vind ik jankerTs, ongeacht het onderwerp.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Lady*Voldemort schreef:
25-10-2019 21:16
Zo'n gebouw vind ik nog tot daar aan toe. Maar ik zou helemaal gek worden als ik de hele dag op mijn kont moest zitten, op eender wat voor kantoor dan ook.
Ja, dat is echt verschrikkelijk.
Dat vond ik ook zo naar in het onderwijs, de hele dag binnen en geleefd worden door je rooster. Zo benauwend.
Suðri schreef:
25-10-2019 21:18
Dat lijkt me echt verschrikkelijk. Ik word er ook gewoon heel vervelend van tijdens trainingen enzo.
Oja, trainingen.
Ik had er ooit een waarbij wij allemaal moesten ontdekken of we een blokje, een rondje of een wolkje waren.
Zo leerzaam en het droeg ook zeer bij aan beter onderwijs.
Solomio schreef:
25-10-2019 21:19
De meeste lotgenoten vind ik jankerTs, ongeacht het onderwerp.
Harteloos.
Suðri schreef:
25-10-2019 21:18
Dat lijkt me echt verschrikkelijk. Ik word er ook gewoon heel vervelend van tijdens trainingen enzo.
Ik moet binnenkort op herhaling voor de BHV. Met van die ellenlange 'theorie'-blokken waarin alleen maar open deuren worden ingetrapt. Ik krijg dan altijd de neiging om te gaan keten.
Lady*Voldemort schreef:
25-10-2019 21:23
Ik moet binnenkort op herhaling voor de BHV. Met van die ellenlange 'theorie'-blokken waarin alleen maar open deuren worden ingetrapt. Ik krijg dan altijd de neiging om te gaan keten.
Ik vond bhv altijd wel leuk. Maar dat kwam omdat wij altijd een oud brandweerman als instructeur hadden die van het type “niet lullen maar poetsen” was. Heerlijk. Die man had ook geen zin om uren lang theorie te bespreken dus ging altijd vrij snel over op de praktijk.

Ehbo daarentegen..... eerst 2 volle dagen theorie doornemen. Ik kreeg toen ook de neiging om te gaan klieren.
Alle reacties Link kopieren
Suðri schreef:
25-10-2019 20:42
Intens gezemel.
Wat is de generatie 20-35 een jankgeneratie zeg.

relaties/paperclipping/list_messages/45 ... #p30538556
Dank je wel.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
25-10-2019 21:16
Zo'n gebouw vind ik nog tot daar aan toe. Maar ik zou helemaal gek worden als ik de hele dag op mijn kont moest zitten, op eender wat voor kantoor dan ook.
Ik heb godzijdank een sta-bureau. Daar zit een computertje in die je in kunt stellen. Na zoveel minuten te hebben gezeten geeft ie aan dat ik weet moet gaan staan. Dan druk je op een knopje en dan gaat ie weer naar de hoogte waarbij ik moet staan. Ik heb er lang om gezeurd en kreeg hem niet want geen “diagnose”. Toen de osteoporose om de hoek kwam kijken schreef de arbo-verpleegkundige een vinnig rapport en toen moest het natuurlijk. Nog maanden moeten wachten en toen had ik hem. En ook een dure arbo-stoel.

Hetgeen niet wegneemt dat kantoortuinen de hel op aarde zijn.
Alles komt goed, alleen de rest niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven