Napraattopic deel 125

27-01-2020 09:03 3033 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Malinois schreef:
27-01-2020 14:13
Ik las een klein artikel dat er al tientallen doden in Afrika waren gevallen vanwege een bepaalde ...koorts (naam even kwijt) niemand die daar over in paniek schiet. In Afrika mag iedereen dood aan een virus
Het is maar net hoe de media ermee omspringen. Als ze over elke epidemie gematigd en terughoudend zouden schrijven zou er over corona ook niet zoveel paniek zijn. (behalve bij sommige angsthazen, maar ja dat hou je altijd)
Phineas schreef:
27-01-2020 14:40
Ondertussen gaan er ook massa's mensen dood door aardbevingen, overstromingen, oorlogen, vliegtuigongelukken, rare tropische ziekten en noem maar op. Nederland is gewoon veel te veilig wat dat betreft. Weinig om ons zorgen over te maken, waar sommigen heel veel behoefte aan lijken te hebben.

Dat denk ik ook wel eens. Ook als mensen lopen te miepen dat Nederland zo onveilig is omdat er wel eens een idioot mensen neerschiet. Dat is zo'n uitzondering en verder hebben we niks, geen aanslagen met veel doden, geen natuurrampen etc. etc. En toch maar miepen. Daar snap ik niks van.
Alle reacties Link kopieren
Maud*de*Braose schreef:
27-01-2020 15:29
Dat denk ik ook wel eens. Ook als mensen lopen te miepen dat Nederland zo onveilig is omdat er wel eens een idioot mensen neerschiet. Dat is zo'n uitzondering en verder hebben we niks, geen aanslagen met veel doden, geen natuurrampen etc. etc. En toch maar miepen. Daar snap ik niks van.
“Het komt ineens zo dichtbij hè”

Mij kun je wegdragen 😂
Alles komt goed, alleen de rest niet
yasmijn schreef:
27-01-2020 15:30
“Het komt ineens zo dichtbij hè”

Mij kun je wegdragen 😂

We mogen in onze handjes knijpen met ons gezapige, veilige land.
Maar zoals je al zei "dumbasses" :biggrin:
Die mieperds zouden eens met mij moeten ruilen als mijn kind keelpijn heeft. Dat is pas erg. Dan piepen ze wel anders. Dan vergaat de wereld zo ongeveer.
Alle reacties Link kopieren
'Elke dag wijn drinken. Slecht?' Zoals meerdere forummers, denk ik ook dat dit een verzinseltje van de redactie is om straks weer een stukje te kunnen piesen. Dus bij deze vaardig ik een ban uit wegens trollen. En vermits TO ook nog eens niet meepraat wordt het meteen een permaban. Daaag Lees Ook redactie!

(Ik moet een vervelend klusje klaren en dus forum ik maar...)
oudblond wijzigde dit bericht op 27-01-2020 15:52
0.41% gewijzigd
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Net als je denkt dat er niet slechter gemodereerd kan worden... hup. Kan toch nog. :rofl:
Oudblond schreef:
27-01-2020 15:44
'Elke dag wijn drinken. Slecht?' Zoals meerdere forummers, denk ik ook dat dit een verzinseltje van de redactie is om straks weer een stukje te kunnen piesen. Dus bij deze vaardig een ban uit wegens trollen. En vermits TO ook nog eens niet meepraat wordt het meteen een permaban. Daaag Lees Ook redactie!

(Ik moet een vervelend klusje klaren en dus forum ik maar...)
Ze gaan rijkelijk om met hun stafstokje. Behalve als een ransaap bent. Dan ben je welkom.
Alle reacties Link kopieren
Luci_Morgenster schreef:
27-01-2020 15:48
Ze gaan rijkelijk om met hun stafstokje. Behalve als een ransaap bent. Dan ben je welkom.
Maar maar maar.... ze hebben het beoordeeld en het mag toch echt onder relaties blijven staan!
Ik vermoed dat TO een bosje bloemen bij de mods heeft laten bezorgen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Even tussendoor hoor, geen tijd om te forummen ...

Hoe komt het toch dat je, als je zelf een hectisch leven hebt, blijkbaar 'maatschappelijk werker' op je voorhoofd hebt staan???

Nou nee, beter geformuleerd: hoe kom ik daar vanaf?
yette schreef:
27-01-2020 15:53
Even tussendoor hoor, geen tijd om te forummen ...

Hoe komt het toch dat je, als je zelf een hectisch leven hebt, blijkbaar 'maatschappelijk werker' op je voorhoofd hebt staan???

Nou nee, beter geformuleerd: hoe kom ik daar vanaf?
Omdat je dan vaak gewoon veel meer begrijpt en empathie hebt/uit.

Botte horkerik worden. Werkt bij mij. ;)
anoniem_393625 wijzigde dit bericht op 27-01-2020 15:56
0.12% gewijzigd
Oudblond schreef:
27-01-2020 15:52
Maar maar maar.... ze hebben het beoordeeld en het mag toch echt onder relaties blijven staan!
Ik vermoed dat TO een bosje bloemen bij de mods heeft laten bezorgen.
Ja, die is ook mooi.
Alle reacties Link kopieren
Een 'blafcursus' volgen Yette.
(Maar herkenbaar hoor).
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Luci_Morgenster schreef:
27-01-2020 15:55
Omdat je da vaak gewoon veel meer begrijpt en empathie hebt/uit.

Botte horkerik worden. Werkt bij mij. ;)
Hoe dan?
Ik heb echt praktische tips nodig. Heb vandaag irl al (na)zorg mogen verlenen aan vier personen. Nee, vijf. En daarmee ben ik dan minstens 30 minuten pp bezig. Ik ben verdomme bekaf voor ik m'n eigen pubert achter zijn huiswerk moet zien te manoeuvreren :steam:
yette schreef:
27-01-2020 16:02
Hoe dan?
Ik heb echt praktische tips nodig. Heb vandaag irl al (na)zorg mogen verlenen aan vier personen. Nee, vijf. En daarmee ben ik dan minstens 30 minuten pp bezig. Ik ben verdomme bekaf voor ik m'n eigen pubert achter zijn huiswerk moet zien te manoeuvreren :steam:
Welke personen? Zijn het je kinderen? Zo, nee, gewoon niet meer doen. ;-)
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Luci_Morgenster schreef:
27-01-2020 16:04
Welke personen? Zijn het je kinderen? Zo, nee, gewoon niet meer doen. ;-)
Nope. Moeder, broer, thuiszorg (!!!), vriendin en buren.

Ik ga oordopjes kopen. Een keer.
Nu eerst even taxi spelen voor mijn eigen nageslacht :nut:
Alle reacties Link kopieren
93
Life is a bitch (and I'm helping her).
Dat vage krantenartikeltopic Van Cateau is ook zo verdwenen. Ik was benieuwd naar de mening die boven zou komen drijven.

Wat is er aan de hand moderatiegewijs, normaal is dit toch alleen zo erg na kantoortijden en in het weekend?
yette schreef:
27-01-2020 16:15
Nope. Moeder, broer, thuiszorg (!!!), vriendin en buren.

Ik ga oordopjes kopen. Een keer.
Nu eerst even taxi spelen voor mijn eigen nageslacht :nut:
Sterkte.
Luci_Morgenster schreef:
27-01-2020 16:44
Dat vage krantenartikeltopic Van Cateau is ook zo verdwenen. Ik was benieuwd naar de mening die boven zou komen drijven.

Wat is er aan de hand moderatiegewijs, normaal is dit toch alleen zo erg na kantoortijden en in het weekend?
Daar heeft ze zelf om gevraagd....
Alle reacties Link kopieren
Luci_Morgenster schreef:
27-01-2020 15:48
Ze gaan rijkelijk om met hun stafstokje. Behalve als een ransaap bent. Dan ben je welkom.
Ja dat is dan weer die vrijheid van meningsuiting.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Phineas schreef:
27-01-2020 16:53
Daar heeft ze zelf om gevraagd....

Heb ik gemist.
Was het een privacyding? Of kan iedereen gewoon topic in het geheel laten verdwijnen op aanvraag?
Vage shit vandaag.
Luci_Morgenster schreef:
27-01-2020 16:56
Heb ik gemist.
Was het een privacyding? Of kan iedereen gewoon topic in het geheel laten verdwijnen op aanvraag?
Vage shit vandaag.


Zie onderaan pagina 114 van het CM-topic. Iets met een betaalmuur.
Luci_Morgenster schreef:
27-01-2020 16:56
Heb ik gemist.
Was het een privacyding? Of kan iedereen gewoon topic in het geheel laten verdwijnen op aanvraag?
Vage shit vandaag.

Het essay wat ze had gekopieerd kwam achter een betaalmuur vandaan. Dat mocht ze niet zomaar gebruiken blijkbaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven