Napraattopic deel 140, met geklets!
donderdag 31 december 2020 om 19:37
Beste forummers,
Welkom in napraat 140!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Welkom in napraat 140!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 16 januari 2021 om 09:11
hier sneeuwde het gisterochtend al even heel lichtIn_Tenebris schreef: ↑16-01-2021 08:50Het zou gaan sneeuwen, ook aan de kust. Het zou zelfs geeneens natte sneeuw zijn. Ik ken trouwens wel mensen die dan hoofdpijn krijgen. Sterkte met je hoofdpijn! Het komt toch niet door veelvuldig gebruik van het hamertje?
Ik word dan echt kinderlijk blij
zaterdag 16 januari 2021 om 09:13
zaterdag 16 januari 2021 om 09:15
zaterdag 16 januari 2021 om 09:20
Ik zag gisteren dat hier de Primera elke dag een paar uur open is voor DHL-pakketten.
Post.nl zit bij de Ako en die is dicht.
Of de post.nl-winkel in de stad open is kon niemand me vertellen.
Gelukkig kon mijn retourzending toch in de brievenbus.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zaterdag 16 januari 2021 om 09:22
He, dat is raar. Hier zijn post.nl punten bijna allemaal open. Wel minder.
Ik moest wel van de week op zoek naar dhl, dat is sowieso niet zo aanwezig en veel van die punten waren wel dicht. Moest naar een caravancentrum buiten de plaats zelf zijn.
zaterdag 16 januari 2021 om 09:32
Als het 'middenstukje' op je borstbeen zit en de beugel aan je oksel ook plat aansluit, dan heb je een grotere omvang met dezelfde cupmaat nodig. Als dat niet het geval is dan heb je een grotere cupmaat met dezelfde omvang nodig... Als je bij hetzelfde merk/model blijft, is dat de 'regel' en daar zou ik in eerste instantie op gokken.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zaterdag 16 januari 2021 om 09:58
Daar kan ik wat mee, dankjewel!Oudblond schreef: ↑16-01-2021 09:32Als het 'middenstukje' op je borstbeen zit en de beugel aan je oksel ook plat aansluit, dan heb je een grotere omvang met dezelfde cupmaat nodig. Als dat niet het geval is dan heb je een grotere cupmaat met dezelfde omvang nodig... Als je bij hetzelfde merk/model blijft, is dat de 'regel' en daar zou ik in eerste instantie op gokken.
zaterdag 16 januari 2021 om 10:52
Helaholalala schreef: ↑16-01-2021 09:53"Relatie verbreken of vreemdgaan" is de titel nu, waar zij het eerder Wat is liefde noemde
Merci heb het gevonden idd.... tja er worden weer interessante opmerkingen geplaatst. Altijd wel leuk vermaak zo op een zaterdagochtend...
zaterdag 16 januari 2021 om 11:15
zaterdag 16 januari 2021 om 11:17
Zeker interessant! Ik lees net in een post van jou dat ze 30 jaar geleden ( lang geleden iig ) is 'bedrogen ' met een zoen???
zaterdag 16 januari 2021 om 11:19
Liever te warm dan te koud ook hier. Een goede winterjas is voor mij ook een must.
zaterdag 16 januari 2021 om 11:20
Ja precies. Liever te warm dan te koud.In_Tenebris schreef: ↑16-01-2021 11:19Liever te warm dan te koud ook hier. Een goede winterjas is voor mij ook een must.
zaterdag 16 januari 2021 om 11:22
In_Tenebris schreef: ↑16-01-2021 11:17Zeker interessant! Ik lees net in een post van jou dat ze 30 jaar geleden ( lang geleden iig ) is 'bedrogen ' met een zoen???Dat maakt het helemaal dubieus. Hoe is die ooit aan een nieuwe man gekomen, ze is vast achterdochtig en checkt alles. Ze is er ook nog steeds niet klaar mee. Ze was net weer terug. Nu een ban opgelopen door haar eigen topic.
Apart geval!
Ja een ban krijgen in je eigen topic vind ik toch wel erg knap. Daar zou ze wel een lintje voor mogen krijgen...
Maar het is natuurlijk dieptriest wanneer je je leven nog zo vol woede moet leiden door iets wat zo lang geleden gebeurd is. Of het nu alleen een zoen is geweest of daadwerkelijk seks. Op een gegeven moment moet je dingen loslaten.... of lekker zure opmerkingen blijven plaatsen en bannen krijgen...
zaterdag 16 januari 2021 om 11:23
Haha ja had ik gisteren ook aan... maar dat wel serieus te warm... had ook een skibroek aan
zaterdag 16 januari 2021 om 11:30
Staat er in de regels dat je geen nicks mag verbasteren
Goed dat k dat even weet. En LadyVolmetsnot LV mag mij dan dus ook geen Drammert meer noemen
Later is nu
zaterdag 16 januari 2021 om 11:35
Zowizo schreef: ↑16-01-2021 11:22Ja een ban krijgen in je eigen topic vind ik toch wel erg knap. Daar zou ze wel een lintje voor mogen krijgen...![]()
Maar het is natuurlijk dieptriest wanneer je je leven nog zo vol woede moet leiden door iets wat zo lang geleden gebeurd is. Of het nu alleen een zoen is geweest of daadwerkelijk seks. Op een gegeven moment moet je dingen loslaten.... of lekker zure opmerkingen blijven plaatsen en bannen krijgen...
Ja, het maakt natuurlijk niet uit of het daadwerkelijk seks was, op een gegeven moment moet je dat loslaten. Ik vond dat topic ook al raar in dat opzicht, ze is er dus nog volop mee bezig en dat is ook vaag naar haar huidige man vind ik. Dat andere gebeuren neemt nog ruimte in bij haar. Je laat jezelf ook echt wel erg kennen als je zo'n topic opent, kinderachtig. Ik heb ook wel eens gelezen in dat topic en ook daar liggen de zaken vaak genuanceerder dan zij ziet, ze is erg zwart-wit.
Als ik dan lees dat al deze frustraties gebaseerd zijn op een zoen dan stel ik me een ontzettend stijve hark voor. Voor zover ze dat natuurlijk niet is als het om seks zou gaan. Ze is ook de enige vrouw op het forum die het eens is met WitteHaai, ook zo'n geval waarvan het bijna niet te geloven is wat hij allemaal post. Moet er vaak om lachen, het lijkt wel een persiflage.