Napraattopic deel 142, met geklets!

21-03-2021 08:10 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 142!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Moderator team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
21-03-2021 17:27
Wat zijn hier toch naargeestige kleinzielige sneue forummers. #schendingavondklok
Uitspraak van mijn vader:
In elke oorlog dienen zich spontaan kampbewaarders aan
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
21-03-2021 17:29
Uitspraak van mijn vader:
In elke oorlog dienen zich spontaan kampbewaarders aan
Dat ja.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
21-03-2021 17:27
Wat zijn hier toch naargeestige kleinzielige sneue forummers. #schendingavondklok
Actueel of Coronapijler? Die heb ik laten blokkeren.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Wat een 'kijk mij es beter zijn' is dat toch?
'Klikken' is blijkbaar erger dan de regels overtreden?
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
21-03-2021 17:34
Wat een 'kijk mij es beter zijn' is dat toch?
'Klikken' is blijkbaar erger dan de regels overtreden?
Te laf om te klikken ook nog
Hopen dat de buren het doen
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
21-03-2021 17:29
Uitspraak van mijn vader:
In elke oorlog dienen zich spontaan kampbewaarders aan
Ik vind oorlogsvergelijkingen vrijwel altijd ongepast. En ik zie ze iets te vaak in de coronacrisis.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
21-03-2021 17:36
Te laf om te klikken ook nog
Hopen dat de buren het doen
Wat mij betreft is het net zo'n discussie als mensen die hier aangeven dat ze nooit staffen.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Dat jongensnamen-topic is nep, toch???
Solomio schreef:
21-03-2021 17:34
Wat een 'kijk mij es beter zijn' is dat toch?
'Klikken' is blijkbaar erger dan de regels overtreden?
Ik hou niet van klikken nee. Zeker niet als het specifiek jongeren zijn die blijkbaar hoognodig verklikt moeten worden. Net dat pientere pookje weer: een tuinfeest overdag verklik ik niet maar een groep chillende jongeren na negenen wel. De gotspe zeg. Om nog maar niet te spreken van het feit dat al die werkgevers die iedereen maar lekker op kantoor laten komen terwijl men dat werk ook prima thuis kan doen toch ook niet worden verklikt.
Phineas schreef:
21-03-2021 17:50
Dat jongensnamen-topic is nep, toch???
Absoluut is dat nep.

Loep die TO maar eens.
lilalinda schreef:
21-03-2021 17:29
Uitspraak van mijn vader:
In elke oorlog dienen zich spontaan kampbewaarders aan

Is het oorlog ja?
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
21-03-2021 17:51
Ik hou niet van klikken nee. Zeker niet als het specifiek jongeren zijn die blijkbaar hoognodig verklikt moeten worden. Net dat pientere pookje weer: een tuinfeest overdag verklik ik niet maar een groep chillende jongeren na negenen wel. De gotspe zeg. Om nog maar niet te spreken van het feit dat al die werkgevers die iedereen maar lekker op kantoor laten komen terwijl men dat werk ook prima thuis kan doen toch ook niet worden verklikt.
Die werkgevers zou ik als eerste verklikken, daarna dat tuinfeestje en dan die jongeren.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Solomio schreef:
21-03-2021 17:55
Die werkgevers zou ik als eerste verklikken, daarna dat tuinfeestje en dan die jongeren.
Ja precies :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
21-03-2021 17:53
Is het oorlog ja?
Zeg ik dat??
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
21-03-2021 17:37
Ik vind oorlogsvergelijkingen vrijwel altijd ongepast. En ik zie ze iets te vaak in de coronacrisis.
Het gaat om hoe bizar mensen zijn.
Solomio schreef:
21-03-2021 17:37
Ik vind oorlogsvergelijkingen vrijwel altijd ongepast. En ik zie ze iets te vaak in de coronacrisis.
Die oorlogsretoriek is vorig jaar al in het leven geroepen juist door de pers en de politiek. Met hun zorgmedewerkers in de frontlinie en zo. Dat vond ik toen al ongepast maar ik zie niet in waarom ik het de vader van Lila ineens kwalijk zou moeten nemen dat hij die retoriek over heeft genomen.
lilalinda schreef:
21-03-2021 18:07
Het gaat om hoe bizar mensen zijn.
Die zulke vergelijkingen gebruiken?
Lady*Voldemort schreef:
21-03-2021 18:09
Die oorlogsretoriek is vorig jaar al in het leven geroepen juist door de pers en de politiek. Met hun zorgmedewerkers in de frontlinie en zo. Dat vond ik toen al ongepast maar ik zie niet in waarom ik het de vader van Lila ineens kwalijk zou moeten nemen dat hij die retoriek over heeft genomen.

Ik neem het ook niemand kwalijk hoor, ik vind het alleen bizar dat mensen die vergelijking maken. Niets wat wij kennen komt ook maar enigszins in de buurt van oorlog.

En ik snap ook best dat mensen het irritant vinden als anderen hun kinderen de avondklok laten overtreden. Want hoe leg je dat uit aan je eigen kinderen die wél thuiszitten en ook tegen de muren opvliegen?
Ik zou er niet om gaan verklikken maar ik snap de frustratie wel.
RikM schreef:
21-03-2021 18:13
Ik neem het ook niemand kwalijk hoor, ik vind het alleen bizar dat mensen die vergelijking maken. Niets wat wij kennen komt ook maar enigszins in de buurt van oorlog.

En ik snap ook best dat mensen het irritant vinden als anderen hun kinderen de avondklok laten overtreden. Want hoe leg je dat uit aan je eigen kinderen die wél thuiszitten en ook tegen de muren opvliegen?
Ik zou er niet om gaan verklikken maar ik snap de frustratie wel.
Dit.
Lady*Voldemort schreef:
21-03-2021 17:51
Absoluut is dat nep.

Loep die TO maar eens.
Gedaan. Niet bepaald geloofwaardig. Maar ze is in ieder geval wel consequent in haar verhaal.
Lady*Voldemort schreef:
21-03-2021 18:09
Die oorlogsretoriek is vorig jaar al in het leven geroepen juist door de pers en de politiek. Met hun zorgmedewerkers in de frontlinie en zo. Dat vond ik toen al ongepast maar ik zie niet in waarom ik het de vader van Lila ineens kwalijk zou moeten nemen dat hij die retoriek over heeft genomen.
Ik vind wel verschil zitten tussen oorlogsretoriek en vergelijkingen maken met specifiek de tweede wereldoorlog. Het eerste vind ik mwah, het tweede ongepast.
In een topic over onzekerheid over seks met een kersverse nick als mr_zensual komen vragen 'of je knoopje al een beetje losser zit' kan maar één ding betekenen .. dat de naam mr_psycho al door iemand anders in gebruik was.
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
21-03-2021 18:09
Die oorlogsretoriek is vorig jaar al in het leven geroepen juist door de pers en de politiek. Met hun zorgmedewerkers in de frontlinie en zo. Dat vond ik toen al ongepast maar ik zie niet in waarom ik het de vader van Lila ineens kwalijk zou moeten nemen dat hij die retoriek over heeft genomen.
Hij gebruikt het niet voor Corona.
In elke klotesituatie blijkt hoe intens slecht een deel van de mensheid is.

Ik houd mezelf.altijd voor, dat als hier de pleuris uitbreekt de kans groot is, dat mijn aardige buurman me verkracht. Dat soort dingen gebeuren dan. Als het laagje beschaving wegvalt
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
21-03-2021 18:13
Ik neem het ook niemand kwalijk hoor, ik vind het alleen bizar dat mensen die vergelijking maken. Niets wat wij kennen komt ook maar enigszins in de buurt van oorlog.

En ik snap ook best dat mensen het irritant vinden als anderen hun kinderen de avondklok laten overtreden. Want hoe leg je dat uit aan je eigen kinderen die wél thuiszitten en ook tegen de muren opvliegen?
Ik zou er niet om gaan verklikken maar ik snap de frustratie wel.
Mijn kinderen zijn blij dat ze binnen zitten met verwarming en goed internet.

'Want binnen is het warm en licht en goed' :muziek:
Alle reacties Link kopieren
Vergelijkingen met de oorlog vind ik soms ongepast, maar ik heb vooral een hekel aan 'vechten' tegen een ziekte. Of hij heeft 'de strijd verloren'.
cookielover wijzigde dit bericht op 21-03-2021 21:35
27.64% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven