Napraattopic deel 88

07-07-2017 10:07 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!


Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Skull schreef:
24-07-2017 20:23
Is een soort douche van binnenuit.
Ja precies
Alle reacties Link kopieren
Fee-de-Goede schreef:
24-07-2017 20:09
Beter dan vet door je koffie roeren.
Ik vind koffie zo al niet lekker maar met een klontje vet er door lijkt het me al helemaal niet te drinken
Ginerva schreef:
24-07-2017 20:17
Maakt het jou niet zoveel uit dat het slecht voor het milieu is?
Ik doe heel veel voor het milieu. Ik rij geen auto, ik koop voor zover het in mijn mogelijkheden ligt biologisch voer, ik breng mijn batterijen netjes naar het batterijeninzamelpunt, ik gooi geen rommel op straat. De enige zonde die ik mezelf veroorloof is af en toe een beetje bleek door de plee.

En bovendien heb ik gewoon geen zin om een preek te krijgen in de napraat. Open dan lekker een topic om die nare milieuvervuilers terecht te wijzen of zo.
Alle reacties Link kopieren
Lady_Voldemort schreef:
24-07-2017 20:27
Ik doe heel veel voor het milieu. Ik rij geen auto, ik koop voor zover het in mijn mogelijkheden ligt biologisch voer, ik breng mijn batterijen netjes naar het batterijeninzamelpunt, ik gooi geen rommel op straat. De enige zonde die ik mezelf veroorloof is af en toe een beetje bleek door de plee.

En bovendien heb ik gewoon geen zin om een preek te krijgen in de napraat. Open dan lekker een topic om die nare milieuvervuilers terecht te wijzen of zo.
Volgens mij was ik niet aan het preken?

Top dat jij zoveel doet voor het milieu, trouwens bijna iedereen doet wat iets wat in zijn/haar vermogen ligt wat goed is voor het milieu. Het moet bij je passen en niet iedereen kan/wil de zelfde opofferingen maken voor het milieu.
Skull schreef:
24-07-2017 20:21
Van Dasty moet ik boeren.

:HA:
En ik heb jullie allemaal gstaft. Door dat gezwets hier over schoonmaakmiddelen had ik ineens een nare drang om mijn ramen te lappen.
Normaal doe ik dat 2 keer per jaar en nu ineens 2x in 3 maanden :boooos:
Alle reacties Link kopieren
Ik poets gewoon niet, dat is pas goed voor het milieu.
En Dettol begrijp ik al helemaal niet.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Ttass30 schreef:
24-07-2017 19:26
Zal wel moeten, ik heb nu een kat in huis. Straks is ze dood als ze aan haar pootjes likt. Dat wil ik niet.
Ik heb dit net opgezocht..schrok me dood.
Ik dweil met dettol.Maar dan die gewone van de supermarkt.
Dit had ik echt nog nooit eerder gehoord..
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het een geloofwaardig verhaal, van de IJskoningin, maar vandaag gooit ze er toch iets teveel dingen in die het verhaal nog smeuiger maken. Inclusief een zwangerschap. Nu haak ik af.
Alle reacties Link kopieren
_Marana_ schreef:
24-07-2017 21:30
Ik vond het een geloofwaardig verhaal, van de IJskoningin, maar vandaag gooit ze er toch iets teveel dingen in die het verhaal nog smeuiger maken. Inclusief een zwangerschap. Nu haak ik af.
Ik had gisteren al twijfels maar dacht, voor het geval er dames meelezen wil ik goed advies hebben gegeven.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
_Marana_ schreef:
24-07-2017 21:30
Ik vond het een geloofwaardig verhaal, van de IJskoningin, maar vandaag gooit ze er toch iets teveel dingen in die het verhaal nog smeuiger maken. Inclusief een zwangerschap. Nu haak ik af.
Precies dit! De zwangerschap was de druppel.
Life is short. Eat dessert first.
Ik denk er anders over. Ik zie ze het niet 'opkloppen/aanwakkeren'.
Alle reacties Link kopieren
_Marana_ schreef:
24-07-2017 21:30
Ik vond het een geloofwaardig verhaal, van de IJskoningin, maar vandaag gooit ze er toch iets teveel dingen in die het verhaal nog smeuiger maken. Inclusief een zwangerschap. Nu haak ik af.
Wie Wat Waar?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
shifty schreef:
24-07-2017 21:55
Ik denk er anders over. Ik zie ze het niet 'opkloppen/aanwakkeren'.
De zwangerschap?
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
24-07-2017 21:58
De zwangerschap?
Het topic/haar situatie in algemene zin.
Voor mijn gevoel remt ze eerder af dan dat ze het verhaal op klopt.
Alle reacties Link kopieren
charlottew88 schreef:
24-07-2017 21:56
Wie Wat Waar?
IJskoningin, bij relaties.
Ginerva schreef:
24-07-2017 20:24
Ik vind koffie zo al niet lekker maar met een klontje vet er door lijkt het me al helemaal niet te drinken
Ik vind koffie heerlijk. Echte koffie. Maar met boter erin YUK. Is een hele tijd heel hip geweest dacht ik. Bullitkoffie ofzo.
_Marana_ schreef:
24-07-2017 22:10
IJskoningin, bij relaties.
Zwanger? Ik ga even bijlezen.
2-1! :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Bossanova schreef:
24-07-2017 22:23
2-1!
:cry:
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Nou, 2-1 zou geweldig zijn, maar 1-2 niet zo. ;-D
Life is short. Eat dessert first.
:there:
doornroosje9 schreef:
24-07-2017 22:24
:cry:
een km over het net haha!
Sari :cheer2: Sari :cheer2: Sari :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
:@
Life is short. Eat dessert first.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven