Napraattopic Deel 92

26-09-2017 12:43 3047 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Yas ik zei nog als je niet af en toe meedoet met volkse dingen zoals balzakjes punniken dan verlies je grip
yasmijn schreef:
26-10-2017 00:45
Wie waren daar nog meer bij?
zij van die Lange
oa Bianca, Leo, Sabbatical
meikebikker schreef:
26-10-2017 00:46
Nou Yas, het moet niet gekker worden! Begin me nu echt een beetje zorgen te maken hoor!
:'(
Ik kom er echt niet op. Er valt nog geen cent. Is het lang geleden? Moet haast wel ivm dat elke dag dubbel liggen. Die tijden zijn reeds lang voorbij, of niet Meds?
Dat mag niet meer.
Geen bijzonderheden
S-Meds schreef:
26-10-2017 00:47
Yas ik zei nog als je niet af en toe meedoet met volkse dingen zoals balzakjes punniken dan verlies je grip
:rofl: :rofl: :rofl:
mens je wordt dement
S-Meds schreef:
26-10-2017 00:47
zij van die Lange
Als de dag van gisteren! Huilen van het lachen! Was jij daarbij, Meike? Want dan weet ik het wel!!
Geen bijzonderheden
meikebikker schreef:
26-10-2017 00:48
oa Bianca, Leo, Sabbatical
FV ook?
Geen bijzonderheden
Dat had ze wel door hoor meds, ze nam vandaag al de rol aan van prinses Irene :proud:
S-Meds schreef:
26-10-2017 00:50
mens je wordt dement
😂
Geen bijzonderheden
Over 10 jaar zal de zweer hier behoorlijk aftakelen want dan gaan er meer van de oude garde dementeren. Ze kunnen dan niet meer logisch reageren en blijven hangen in verhalen van vroeger. Zien in iedere nieuwkomer een antonio of wiviniazweefteef. Ook achterdocht over wie welke nick heeft gejat en steeds maar klagen bij de angels over Max
S-Meds schreef:
26-10-2017 00:54
Over 10 jaar zal de zweer hier behoorlijk aftakelen want dan gaan er meer van de oude garde dementeren. Ze kunnen dan niet meer logisch reageren en blijven hangen in verhalen van vroeger. Zien in iedere nieuwkomer een antonio of wiviniazweefteef. Ook achterdocht over wie welke nick heeft gejat en steeds maar klagen bij de angels over Max
:rofl:

Ik zit hardop te lachen.
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
26-10-2017 00:51
FV ook?
Nee, niet dat ik me kan herinneren. Zou best kunnen hoor maar dat was voor mij dan vast niet piswaardig genoeg als ik het niet onthouden heb.
Maar ik weet het nog steeds niet.🙄
Geen bijzonderheden
ik ga de steunkousen uittrekken. goodnight
S-Meds schreef:
26-10-2017 00:54
ik ga stukkk whoehhahahahahahahaah
meikebikker schreef:
26-10-2017 00:56
Nee, niet dat ik me kan herinneren. Zou best kunnen hoor maar dat was voor mij dan vast niet piswaardig genoeg als ik het niet onthouden heb.
Dan is het niet bij die wijf van die Lange geweest.
Geen bijzonderheden
S-Meds schreef:
26-10-2017 00:57
ik ga de steunkousen uittrekken. goodnight
Hoppa in de bedstee en de koeien op stal.
Geen bijzonderheden
Ik duik ook lekker de bedstee in. Heb de koeijen al op stok en de kippn gemolken (hint yas) Morgen gezond weer op!
meikebikker schreef:
26-10-2017 01:02
Ik duik ook lekker de bedstee in. Heb de koeijen al op stok en de kippn gemolken (hint yas) Morgen gezond weer op!
O_O

Ik vat de hint niet :'(

Maar ik rest mijn moede hoofd ook ter ruste.
Bye. ( en ik blijf peinzen)
Geen bijzonderheden
:there:
Ie bint Guus!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik kan niet slapen en moet morgen vroeg weer op.
Dan maar forummen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn schreef:
26-10-2017 01:10
Ie bint Guus!
Das vurrendumme nie woar!
meikebikker schreef:
26-10-2017 01:16
Das vurrendumme nie woar!
Segguh onnie?
Geen bijzonderheden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven