Napraattopic Deel 92
dinsdag 26 september 2017 om 12:43
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 26 oktober 2017 om 01:24
Doar he'j alle proemen in'drek
He'j de konte wal gwassn da?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
donderdag 26 oktober 2017 om 01:33
donderdag 26 oktober 2017 om 10:24
Nog geen lampje.
Geen bijzonderheden
donderdag 26 oktober 2017 om 11:55
Nick met een F?
donderdag 26 oktober 2017 om 12:16
Nou wat een ellende is dat zeg, moet je steeds weer weg klikken. Stomme functies kunnen ze dus wel makendoornroosje9 schreef: ↑26-10-2017 12:06Dat 'lees ook' aan de rechterkant is ontzettend vervelend! Dat moet echt weg hoor.![]()
donderdag 26 oktober 2017 om 13:36
donderdag 26 oktober 2017 om 13:37
donderdag 26 oktober 2017 om 16:40
Beste LadyVoldemort,Lady*Voldemort schreef: ↑26-10-2017 16:38Nou, het enthousiasme over de nieuwe forumupdate is overweldigend![]()
Kunt u dit mailen naar viva@viva.nl?
En bedankt voor het compliment, we hebben er inderdaad hard aan gewerkt.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
donderdag 26 oktober 2017 om 16:48
Oh ja natuurlijk, sorry. Ik was even vergeten dat dit forum er helemaal niet is om boodschappen uit te wisselen. Nogmaals mijn nederige excuses.feow schreef: ↑26-10-2017 16:40Beste LadyVoldemort,
Kunt u dit mailen naar viva@viva.nl?
En bedankt voor het compliment, we hebben er inderdaad hard aan gewerkt.
donderdag 26 oktober 2017 om 16:59
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
donderdag 26 oktober 2017 om 17:05
Jij hebt dus nog last van het taboe.
Jammer.
En omdat jij dus zo verschrikkelijk ver van de werkelijkheid afstaat kun je twee dingen doen:
1) gebruik humor! Hiervoor is onze link naar hilarische moppen. Nee, niet op het Donald Duck forum, maar gewoon gezellig hier op Viva.
2) je man gaat vast vreemd. Dat kan bijna niet anders, want jij staat niet eens open voor de prachtige foto's van geposeerde orgasmes. Dus.
Wil je weten hoe? Klik op de link!
donderdag 26 oktober 2017 om 17:11
Nou hier in de straat is het taboe helemaal verdwenen hoor. We hebben net een bijeenkomst gehad in de blokhut van nummer tien en een heerlijk uurtje doorgebracht met orgasmeren en fotograferen, bij kaarslicht. Vanavond zet mijn overbuurman de hele boel op Facebook, dan kunnen we gezellig nog even nagenieten.
donderdag 26 oktober 2017 om 17:12
Ik zal het mijn man straks vragen en tot die tijd zal ik de hilarische moppen lezen.feow schreef: ↑26-10-2017 17:05Jij hebt dus nog last van het taboe.
Jammer.
En omdat jij dus zo verschrikkelijk ver van de werkelijkheid afstaat kun je twee dingen doen:
1) gebruik humor! Hiervoor is onze link naar hilarische moppen. Nee, niet op het Donald Duck forum, maar gewoon gezellig hier op Viva.
2) je man gaat vast vreemd. Dat kan bijna niet anders, want jij staat niet eens open voor de prachtige foto's van geposeerde orgasmes. Dus.
Wil je weten hoe? Klik op de link!
donderdag 26 oktober 2017 om 17:27
Tsss in de blokhut. Wij doen het hier gewoon midden op straat, gezellig tijdens de wekelijkse meidenavond. Barbekiewtje erbij, wijntje, heerlijk gewoon. De kinderen lekker aan het stoepkrijten en touwtje springen terwijl wij ons ding doen. Vaste prik en zó bevrijdend.Lady*Voldemort schreef: ↑26-10-2017 17:11Nou hier in de straat is het taboe helemaal verdwenen hoor. We hebben net een bijeenkomst gehad in de blokhut van nummer tien en een heerlijk uurtje doorgebracht met orgasmeren en fotograferen, bij kaarslicht. Vanavond zet mijn overbuurman de hele boel op Facebook, dan kunnen we gezellig nog even nagenieten.