Napraattopic deel 95

08-01-2018 19:19 3044 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Star² schreef:
14-01-2018 13:34
O dat trek ik echt niet zulke topics. Wat mij betreft horen kinderen er gewoon bij, prima als je dat niet wil, maar waarschijnlijk zijn alle kinderen in dat topic al op pagina 1 ongeleide projectielen met een prinsessenopvoeding?
Jup. Alle kinderen zijn onopgevoede aandachtorgels die constant door de volledige familie bemoederd dienen te worden waardoor er geen aandacht meer uitgaat naar het bruidspaar.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
14-01-2018 13:34
O dat trek ik echt niet zulke topics. Wat mij betreft horen kinderen er gewoon bij, prima als je dat niet wil, maar waarschijnlijk zijn alle kinderen in dat topic al op pagina 1 ongeleide projectielen met een prinsessenopvoeding?
Allicht :lol:
Alles komt goed, alleen de rest niet
JollyRider schreef:
14-01-2018 10:31
Dat is uitgekookt slachtafval. Ook wel bekend als zult. Uit de staart, oren en schedel van het varken

Ik snap Oudblond's veto.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
14-01-2018 13:43
Ik snap Oudblond's veto.
:proud: eerst proberen!
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Afbeelding
Afbeelding
https://www.youtube.com/watch?v=6fejU227oWk

Beiden roodharig, maar heeft er goud geld mee verdiend.
Huh?
Je loopt een dag achter Pumps.
Alle reacties Link kopieren
Wat is je punt Pumps? Als het over het H&M topic gaat wil je dan alsjeblieft daarheen gaan!!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
14-01-2018 13:55
Wat is je punt Pumps? Als het over het H&M topic gaat wil je dan alsjeblieft daarheen gaan!!

O ik dacht over kiss a ginger day. Die was gisteren volgens mij.
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
14-01-2018 13:55
Wat is je punt Pumps? Als het over het H&M topic gaat wil je dan alsjeblieft daarheen gaan!!
Oe, wat streng!
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
14-01-2018 13:43
Ik snap Oudblond's veto.
Hij eet het maar bij zijn vader en bij thuiskomst: Tanden poetsen voor hij in mijn buurt komt! :mrgreen:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Is het nou áfgelopen met die vieze praatjes over eten?!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben echt dol op die trouwtopics :lol:
Alles komt goed, alleen de rest niet
yasmijn schreef:
14-01-2018 14:18
Ik ben echt dol op die trouwtopics :lol:

Ja leven in de brouwerij :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
14-01-2018 14:19
Ja leven in de brouwerij :rofl:
:lol:

Kan me dat topic nog herinneren van een Bridezilla die geen alcohol dronk. En zij vond dan maar dat er op het feest ook geen biertje/wijntje geschonken mocht worden.
Mén, wat lachen!
Allemaal aan de sap :lol:
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het zo zielig voor die kinderen als ze naar een bruiloft mee moeten.
Heb ik met mijn kinderen 1x gedaan. Die waren daar duidelijk niet van gecharmeerd. Die gaan niet eens op hun eigen bruiloft komen.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Solomio schreef:
14-01-2018 14:24
Ik vind het zo zielig voor die kinderen als ze naar een bruiloft mee moeten.
Heb ik met mijn kinderen 1x gedaan. Die waren daar duidelijk niet van gecharmeerd. Die gaan niet eens op hun eigen bruiloft komen.

:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
14-01-2018 14:24
Ik vind het zo zielig voor die kinderen als ze naar een bruiloft mee moeten.
Heb ik met mijn kinderen 1x gedaan. Die waren daar duidelijk niet van gecharmeerd. Die gaan niet eens op hun eigen bruiloft komen.
:proud:
Life is a bitch (and I'm helping her).
Solomio schreef:
14-01-2018 14:24
Ik vind het zo zielig voor die kinderen als ze naar een bruiloft mee moeten.
Heb ik met mijn kinderen 1x gedaan. Die waren daar duidelijk niet van gecharmeerd. Die gaan niet eens op hun eigen bruiloft komen.
:proud:
Scratte schreef:
14-01-2018 13:51
Huh?
:-D
Solomio schreef:
14-01-2018 14:24
Ik vind het zo zielig voor die kinderen als ze naar een bruiloft mee moeten.
Heb ik met mijn kinderen 1x gedaan. Die waren daar duidelijk niet van gecharmeerd. Die gaan niet eens op hun eigen bruiloft komen.
:proud:

Uiteraard. Die arme kinderen, gedwongen mee naar een bruiloft.
Ik word zo boos van die gestoorde vent..laat me elke keer weer opnaaien door wat hij schrijft. Verkrachter in de dop..word er helemaal akelig van.
Ergens snap ik het trouwens.

Bij mijn bruiloft waren de neefjes/nichtjes/kinderen van vrienden gewoon welkom. We trouwden in de kerk, en het is een regel dat iedereen daar in principe mag komen. Over het algemeen heel leuk; zo kwamen er ook wat vriendinnen van mijn moeder naar de dienst en om ons te feliciteren, zonder dat er voor ons de verplichting aan vast zat om hen op de een of andere manier ook uit te nodigen, want daar kenden we hen dan weer niet goed genoeg voor. Eigenlijk vooral omdat het voor 'twijfelgevallen' een fijne tussenweg kan zijn dus. Maar goed, een vrouw uit onze kerk die we op dat moment niet kenden kwam ook, met haar baby van een paar maanden oud. Die heeft de hele dienst in de kinderwagen liggen huilen. Nou had ik dat van kinderen van familie prima kunnen hebben, we hebben ze zelf uitgenodigd. Maar met dat zwager en schoonzus hun baby naar het kdv hadden gebracht omdat ze het zelf geen gelegenheid vonden voor zo'n klein kind, stak het ergens wel een beetje. Had ik liever neefje erbij gehad die had liggen huilen. Maar goed, terwijl ik het van kinderen-van-genodigden prima had kunnen hebben en er toen niets van gezegd heb, snapte ik ineens heel goed dat er mensen zijn die liever geen kinderen op de bruiloft hebben. :whistle:
Fizzyhideous schreef:
14-01-2018 15:58
Ik word zo boos van die gestoorde vent..laat me elke keer weer opnaaien door wat hij schrijft. Verkrachter in de dop..word er helemaal akelig van.
Welke gestoorde vent?
Alle reacties Link kopieren
schattigmeisje schreef:
14-01-2018 16:03
Ergens snap ik het trouwens.

Bij mijn bruiloft waren de neefjes/nichtjes/kinderen van vrienden gewoon welkom. We trouwden in de kerk, en het is een regel dat iedereen daar in principe mag komen. Over het algemeen heel leuk; zo kwamen er ook wat vriendinnen van mijn moeder naar de dienst en om ons te feliciteren, zonder dat er voor ons de verplichting aan vast zat om hen op de een of andere manier ook uit te nodigen, want daar kenden we hen dan weer niet goed genoeg voor. Eigenlijk vooral omdat het voor 'twijfelgevallen' een fijne tussenweg kan zijn dus. Maar goed, een vrouw uit onze kerk die we op dat moment niet kenden kwam ook, met haar baby van een paar maanden oud. Die heeft de hele dienst in de kinderwagen liggen huilen. Nou had ik dat van kinderen van familie prima kunnen hebben, we hebben ze zelf uitgenodigd. Maar met dat zwager en schoonzus hun baby naar het kdv hadden gebracht omdat ze het zelf geen gelegenheid vonden voor zo'n klein kind, stak het ergens wel een beetje. Had ik liever neefje erbij gehad die had liggen huilen. Maar goed, terwijl ik het van kinderen-van-genodigden prima had kunnen hebben en er toen niets van gezegd heb, snapte ik ineens heel goed dat er mensen zijn die liever geen kinderen op de bruiloft hebben. :whistle:
Verkeerde topic.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven