Napraattopic deel 96

03-02-2018 21:46 3042 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
ElizabethThatcher schreef:
20-03-2018 21:46
Een troost; die heb je voor altijd. Er zitten kennelijk hele families in je spouwmuren en onder je vloeren. Da's toch fijn hè?
Yuck. Yuck. Yuck. Echt? Het was er maar eentje. Kan die familie niet bij de buren wonen en deze ene toevallig verdwaald zijn ofzo? o_o
Labalade schreef:
20-03-2018 21:55
Yuck. Yuck. Yuck. Echt? Het was er maar eentje. Kan die familie niet bij de buren wonen en deze ene toevallig verdwaald zijn ofzo? o_o
Je went er wel aan.
Alle reacties Link kopieren
Labalade schreef:
20-03-2018 21:53
Heb ik al gezegd en toen deed iemand heel bits tegen mij. Dus blijkbaar is het antwoord Nee..
Gewoon doen, lekker een nieuw topic regelen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Moiren’ schreef:
20-03-2018 21:49
Gaan we niet melden dat we op 3000 zitten? Soort stil protest tegen het niet werkende forum ofzo.
Of ouderwets dwarsliggen, ook altijd leuk.
:yes:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Moiren’ schreef:
20-03-2018 21:49
Gaan we niet melden dat we op 3000 zitten? Soort stil protest tegen het niet werkende forum ofzo.
Of ouderwets dwarsliggen, ook altijd leuk.
Hoe? We zijn zo lekker dwars doordat een topic niet 3010 berichten heeft maar 3500? Dát zal ze leren?!
:rofl:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
ElizabethThatcher schreef:
20-03-2018 21:57
Je went er wel aan.
Ik ben emotioneel erg gevoelig en vlug van slag dus ik voel al een tantrumpje opkomen😱
Enn schreef:
20-03-2018 21:58
Gewoon doen, lekker een nieuw topic regelen.
Het duurt zo wel langer voor we de 100e napraat mogen vieren natuurlijk. Maar nee. Dan leren die mods het nooit :nope:
Enn schreef:
20-03-2018 22:01
Hoe? We zijn zo lekker dwars doordat een topic niet 3010 berichten heeft maar 3500? Dát zal ze leren?!
:rofl:
Zo van: die meer dan 3000 berichten in een topic maken het topic helemaal niet traag zoals ooit gelogen is. Dus staffen we het lekker niet meer. En let zelf ook maar beter op. Doosjes. Zoiets.

Al het andere dat ik in gedachten heb levert me een lange ban op.
Alle reacties Link kopieren
Moiren’ schreef:
20-03-2018 22:14
Zo van: die meer dan 3000 berichten in een topic maken het topic helemaal niet traag zoals ooit gelogen is. Dus staffen we het lekker niet meer. En let zelf ook maar beter op. Doosjes. Zoiets.

Al het andere dat ik in gedachten heb levert me een lange ban op.
:whistle: zou de pb het alweer doen?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
20-03-2018 22:20
:whistle: zou de pb het alweer doen?
Om de een of andere vage reden kunnen de mods me wel altijd pb’ en.
Gestaft in het CM.

Ik staf even de mod voor waardeloos modereerbeleid en provoceren. Er staan al bijna 1,5 uur iemands NAW op het forum.
Moiren’ schreef:
20-03-2018 22:53
Gestaft in het CM.

Ik staf even de mod voor waardeloos modereerbeleid en provoceren. Er staan al bijna 1,5 uur iemands NAW op het forum.
Top. Ga ik FF jouw woorden kracht bijzetten. Stelletje piemelhoofden.
anoniem_364573 wijzigde dit bericht op 20-03-2018 22:57
16.14% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Moiren’ schreef:
20-03-2018 22:53
Gestaft in het CM.

Ik staf even de mod voor waardeloos modereerbeleid en provoceren. Er staan al bijna 1,5 uur iemands NAW op het forum.
Topic is inmiddels weg.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
-Kia-Ora- schreef:
20-03-2018 22:56
Topic is inmiddels weg.
Had staffen toch zin.
Moiren’ schreef:
20-03-2018 22:57
Had staffen toch zin.
:thumbsup:

Ik was te laat. Jammer, ik had een mooie Chinese voor ze. Die bewaar ik dan wel voor een andere keer.
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Deel 96 zit alweer vol. Zojuist is napraattopic deel 97 geopend:

overig/napraattopic-deel-97/list_messages/406456

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Grrrr

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven