Napraattopic deel 96

03-02-2018 21:46 3042 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
1
Op vriendschap en groentesoep!
En dan gelijk een filmtip:

http://www.imdb.com/title/tt5027774/

Zo fantastisch mooi, als je hem nog niet gezien hebt zeker overwegen.
tvp :heart:
Alle reacties Link kopieren
Moi ik ben er en nog altijd benieuwd naar de knopen-gate! En het modtopicding natuurlijk.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
3000 posts max is echt zó 1998
Alle reacties Link kopieren
Ik sjoelbak nog geregeld.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
blijfgewoonbianca schreef:
03-02-2018 21:54
Ik sjoelbak nog geregeld.
Bak wel netjes in de was gezet?
Alle reacties Link kopieren
Wat een rare redenen voor de ban van Missie.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Amant schreef:
03-02-2018 21:53
3000 posts max is echt zó 1998
Mooi jaar was dat voor mij. Getrouwd, carrière veranderd en met beiden ben ik nog blij.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
03-02-2018 21:52
Moi ik ben er en nog altijd benieuwd naar de knopen-gate! En het modtopicding natuurlijk.
Ik had je een hele uitgebreide pb gestuurd over de knopen. Weer niet aangekomen dus :|

Over “op de man”. Je kan als ontvanger iets als op de man ervaren, terwijl het niet zo bedoeld is. Ik heb heel wat bannen ontvangen voor een grapje die een ander als op de man of provoceren ervaart. Als ik iets zeg, ben ik de enige die kan bepalen hoe ik het bedoel of bedoeld heb.

Helaas modereren ze hier vooral op onderbuikgevoel en aanname en is objectiviteit en waarheidsbevinding niet aan de orde.
Moiren’ schreef:
03-02-2018 21:58
Ik had je een hele uitgebreide pb gestuurd over de knopen. Weer niet aangekomen dus :|

Over “op de man”. Je kan als ontvanger iets als op de man ervaren, terwijl het niet zo bedoeld is. Ik heb heel wat bannen ontvangen voor een grapje die een ander als op de man of provoceren ervaart. Als ik iets zeg, ben ik de enige die kan bepalen hoe ik het bedoel of bedoeld heb.

Helaas modereren ze hier vooral op onderbuikgevoel en aanname en is objectiviteit en waarheidsbevinding niet aan de orde.
'Willekeur' heet dat in de grotemensenwereld.
Alle reacties Link kopieren
vrouwjagersma schreef:
03-02-2018 21:57
Bak wel netjes in de was gezet?
Dat dan weer niet.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
blijfgewoonbianca schreef:
03-02-2018 21:59
Dat dan weer niet.
Dat gaat je punten kosten!
blijfgewoonbianca schreef:
03-02-2018 21:59
Dat dan weer niet.
Talkpoeder?
Alle reacties Link kopieren
vrouwjagersma schreef:
03-02-2018 22:01
Dat gaat je punten kosten!
Is op mijn werk, dat telt niet.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
linjmh schreef:
03-02-2018 22:02
Talkpoeder?
Als ik bof is het stof er afgeveegd met een natte lap.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Moiren’ schreef:
03-02-2018 21:58
Weer niet aangekomen dus :|

Over “op de man”.
Helaas modereren ze hier vooral op onderbuikgevoel en aanname en is objectiviteit en waarheidsbevinding niet aan de orde.
Fuck pb. Niets onder mijn account werkt. En dan mail ik en krijg ik terug dat 'er naar gekeken wordt'. Blijf dus nieuwsgierig want ik had ook wat met knopen en heb daar nu niets meer mee. Niet eens over onderbuikgevoel modderen. Het is m.i. steeds maar weer damage controle. Ik kreeg een nette reactie op het mod topic. Maar wat ik duidelijk wilde maken kwam niet over. Alleen de 'man' zou moeten kunnen staffen voor 'op de man'. anderen kunnen in het topic publiek plaatsen dat ze vinden dat het niet kan. Sociaal regulerend zeg maar, ipv vals achter de schermen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
03-02-2018 22:07
Fuck pb. Niets onder mijn account werkt. En dan mail ik en krijg ik terug dat 'er naar gekeken wordt'. Blijf dus nieuwsgierig want ik had ook wat met knopen en heb daar nu niets meer mee. Niet eens over onderbuikgevoel modderen. Het is m.i. steeds maar weer damage controle. Ik kreeg een nette reactie op het mod topic. Maar wat ik duidelijk wilde maken kwam niet over. Alleen de 'man' zou moeten kunnen staffen voor 'op de man'. anderen kunnen in het topic publiek plaatsen dat ze vinden dat het niet kan. Sociaal regulerend zeg maar, ipv vals achter de schermen.
Ik heb hem nog in mijn verzonden berichten. Kijk eens of jij wat kan sturen, dan kan ik op jou antwoorden.
Oudblond schreef:
03-02-2018 22:07
Fuck pb. Niets onder mijn account werkt. En dan mail ik en krijg ik terug dat 'er naar gekeken wordt'. Blijf dus nieuwsgierig want ik had ook wat met knopen en heb daar nu niets meer mee. Niet eens over onderbuikgevoel modderen. Het is m.i. steeds maar weer damage controle. Ik kreeg een nette reactie op het mod topic. Maar wat ik duidelijk wilde maken kwam niet over. Alleen de 'man' zou moeten kunnen staffen voor 'op de man'. anderen kunnen in het topic publiek plaatsen dat ze vinden dat het niet kan. Sociaal regulerend zeg maar, ipv vals achter de schermen.
Wat is er nou leuk aan de taak van moderator wanneer je uitsluitend spammers en hengelaars kunt bannen? Niks. Wat blijft er dan wél over om de taak interessant te maken? Juist; de huisregels naar eigen inzicht toepassen.
Alle reacties Link kopieren
:-[
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Amant schreef:
03-02-2018 22:12
Wat is er nou leuk aan de taak van moderator wanneer je uitsluitend spammers en hengelaars kunt bannen? Niks. Wat blijft er dan wél over om de taak interessant te maken? Juist; de huisregels naar eigen inzicht toepassen.
Ik denk niet eens dat ze het zo zien.
Modereren is voor hun net zoiets als de plee schoon maken en dweilen en als je kind in de weg staat stuur je die naar zijn kamer, zodat je er eerder vanaf bent.
Wat is het hier heerlijk opgeruimd.
Alle reacties Link kopieren
Moiren’ schreef:
03-02-2018 22:12
Ik heb hem nog in mijn verzonden berichten. Kijk eens of jij wat kan sturen, dan kan ik op jou antwoorden.
Gestuurd. Ben zo weg. Jarige man. Morgen verder.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven