Napraattopic deel 96
zaterdag 3 februari 2018 om 21:46
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 21 februari 2018 om 08:01
Van de week nog wel. Nu vaak niet.doornroosje9 schreef: ↑21-02-2018 00:42Goed dat je het zegt! Bij mij werden ze tot nu toe allemaal geplaatst, zelfs al moest ik drie keer refreshen.
Kopiëren dus.
woensdag 21 februari 2018 om 22:51
Hadden we dan wat?
woensdag 21 februari 2018 om 22:57
Nou, ze schreef toch elke twee weken een nietszeggend stukkie?
Dus ze bestond wel, vermoed ik
woensdag 21 februari 2018 om 22:59
Mwah. Ik kan mijn man ook best laten inloggen op mijn account.Knuffelheks schreef: ↑21-02-2018 22:57Nou, ze schreef toch elke twee weken een nietszeggend stukkie?
Dus ze bestond wel, vermoed ik![]()
Erger nog, dat heb ik wel eens gedaan, toen het nog leuk was om een mooie nieuwe ava te laten maken,
woensdag 21 februari 2018 om 23:09
Wonderen natuurlijk!
Maar eigenlijk niet veel meer dan het beste met het forum voorhebben binnen de mogelijkheden en daar eerlijk over zijn. Je weet nu al dat er altijd dingen zullen zijn waar niet iedereen het mee eens is. Dat geeft niet. Maar ik vind het wel heel duidelijk te merken of een cm betrokken is of niet. Ik denk eigenlijk nog steeds dat de huidige óf helemaal geen tijd voor het forum had/kreeg óf priveproblemen. Ze was slechts een storende afwezige factor in de community, dat kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.