Napraattopic deel 99

24-05-2018 09:06 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ik was bang dat ze deze week het "Wat je niet hardop wilt zeggen" topic zouden gaan gebruiken voor het donderdag Lees meer stukje. Misschien houden ze die nog even onder de pet...
Mijn hele Lees Ook is leeg :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Ook lekker collegiaal, uit het modtopic:

"De communicatie had inderdaad beter geregeld kunnen worden, maar wij als moderators gaan daar niet over."
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ik lees de hele tijd GVD/AVG. De boer is niet blij :proud:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
25-05-2018 19:03
Ook lekker collegiaal, uit het modtopic:

"De communicatie had inderdaad beter geregeld kunnen worden, maar wij als moderators gaan daar niet over."
Nou, ik kan me daar wel wat bij voorstellen.
Een of ander fruitzuigend clubje verzint iets sufs, plempt het neer en de mods kunnen wéér de shit opruimen en de klappen vangen.
Die hebben met zweet op de kop, tranen in de ogen en eelt op de vingers zitten anonimiseren voor de kat zijn kut en de oprisping van huppelmuts.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Nouschi schreef:
25-05-2018 19:03
Ook lekker collegiaal, uit het modtopic:

"De communicatie had inderdaad beter geregeld kunnen worden, maar wij als moderators gaan daar niet over."

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
feow schreef:
25-05-2018 19:08
Nou, ik kan me daar wel wat bij voorstellen.
Een of ander fruitzuigend clubje verzint iets sufs, plempt het neer en de mods kunnen wéér de shit opruimen en de klappen vangen.
Die hebben met zweet op de kop, tranen in de ogen en eelt op de vingers zitten anonimiseren voor de kat zijn kut en de oprisping van huppelmuts.
Oké :rofl:
nouschi wijzigde dit bericht op 25-05-2018 19:10
1.00% gewijzigd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
25-05-2018 19:05
Ik lees de hele tijd GVD/AVG. De boer is niet blij :proud:
:rofl:

Ik ook!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
25-05-2018 19:09
Afbeelding
Kreng.
Weer minstens drie dagen liedjes in mijn hoofd.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
25-05-2018 19:09
Afbeelding
Precies :rofl:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Star² schreef:
25-05-2018 18:55
Mijn hele Lees Ook is leeg :cheer2:
:cheer2:
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Zie vieze Hond lekker gaan!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
25-05-2018 19:25
Zie vieze Hond lekker gaan!
:puppy: :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
25-05-2018 18:55
Mijn hele Lees Ook is leeg :cheer2:
HOE doe je DAT!????
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
25-05-2018 19:25
Zie vieze Hond lekker gaan!
:proud:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
feow schreef:
25-05-2018 19:11
Kreng.
Weer minstens drie dagen liedjes in mijn hoofd.
Ja, daar heb ik zin in. Lekker Jesus Christ Superstar zingen. Dat is nog een beetje verlossing.
Nouschi schreef:
25-05-2018 19:05
Ik lees de hele tijd GVD/AVG. De boer is niet blij :proud:
Ik ook :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
25-05-2018 19:25
Zie vieze Hond lekker gaan!
:winkie:
Damned if I don’t
Jammer dat het Netflixtopic een slotje heeft gekregen. Juist het naslagwerk was zo leuk.

Verder heb ik echt heel gek werk.
Mijn kind gaat dit weekend afzwemmen. Vanavond was er even een heel sip gezichtje; kind is heeeel bang dat ‘ie het diploma niet zal halen. Hij kan namelijk geen salto-achteruit van de duikplank
:rofl:

Moeten we eigenlijk een kadootje ofzo meenemen naar het zwembad? Bedenk ik nu om half twaalf ‘s avonds haha. of bloemen ofzo? Of hoeft dat niet allemaal...
*Labalade* schreef:
25-05-2018 23:40
Mijn kind gaat dit weekend afzwemmen. Vanavond was er even een heel sip gezichtje; kind is heeeel bang dat ‘ie het diploma niet zal halen. Hij kan namelijk geen salto-achteruit van de duikplank
:rofl:

Moeten we eigenlijk een kadootje ofzo meenemen naar het zwembad? Bedenk ik nu om half twaalf ‘s avonds haha. of bloemen ofzo? Of hoeft dat niet allemaal...
Oeh wat spannend voor hem!
Ik kreeg wel een cadeautje vroeger. Je kunt ook op de terugweg samen een cadeautje gaan uitkiezen. Bloemen heeft een kind niks aan.
Fragolisa schreef:
26-05-2018 07:26
Oeh wat spannend voor hem!
Ik kreeg wel een cadeautje vroeger. Je kunt ook op de terugweg samen een cadeautje gaan uitkiezen. Bloemen heeft een kind niks aan.
Oja goed idee! Gaan we even langs Xenos ofzo, hebben ze van die leuke opblaaszwembaddingen :thumbsup:
Alle reacties Link kopieren
Nemaìn’ schreef:
25-05-2018 21:15


Verder heb ik echt heel gek werk.
Houdt het wel afwisselend, never a dul moment stel ik me zo voor.
Asjemenou!
(L. de Leeuw, 1972)
Alle reacties Link kopieren
Fragolisa schreef:
26-05-2018 07:26
Oeh wat spannend voor hem!
Je kunt ook op de terugweg samen een cadeautje gaan uitkiezen.
Dit; taart en zelfgekozen kleinigheidje, het is per slot van rekening feest!
Diploma’s haal je omdat ze gevierd worden!

Leuke dagen vond ik dat. :)
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven