NIET-groepje

18-03-2009 16:32 4481 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: Inmiddels heeft het NIET-groepje 207340 postings volgekletst. Tel deze postings erbij op en je ziet het: wij zijn erg actief!
yoyo , is idd een leuke buurman haha. Buurvrouw trouwens ook , haha

Was wel een komische situatie, ik stond in mijn badjas en pyama aan zijn deur en hij kwam in zijn boxershort open maken. haha.
haha... vroeger bij mijn ouders hadden we zo'n leuke terrier en die was verliefd op een wit keeshondje uit de buurt. De hele tuin was afgezet met schuttingen, gaas en kippengaas, maar als zijn vriendinnetje loops was dan gebeurde het wel eens dat er dagelijks iemand op de stoep stond met mijn hondje

Nouja, die ballen waren toen gauw verleden tijd
wat een drukte hier!

beterschap voor Frikandelpoes, prut!
Tot anderhalf jaar geleden had Floyd, die toen nog af en toe naar buiten mocht een vriendinnetje. Die stond voor mijn glazen terrasdeur om hem op te halen en dan rende ze samen weg. Ja Floyd was geholpen. Helaas heb ik buren die katten haten en hebben haar laten weghalen door de dierenambulance zonder mijn weten. Dus zijn vriendinnetje hebben we nooit meer gezien.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ach, arme Frikat .

En mogge... middag.. Avond saam.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
n'avond Boro en MV-forummerT-van de maand
Ik ben al heel erg blij dat mijn hond die poes niet gezien heeft.

Heb geen idee wat ze gedaan zou hebben.Ze vind onze eigen poezen niet erg , maar als er een vreemde kat in de tuin zit vliegt ze bijna door het raam naar buiten. Dan had ik buurpoes dus waarschijnlijk bij elkaar moeten rapen en moeten puzzelen om hem weer in elkaar te lijmen. Geeft ook een rotzooi zeg.
honden zijn eng Racemiep, die bijten!
quote:elodita schreef op 01 april 2009 @ 22:36:

n'avond Boro en MV-forummerT-van de maand*ploenk, grijnz zit weer op mijn bek. Had hem er net af hihihi. Wist je dat ik door Racemiep ooit bij dit forum ben gekomen? Ik kende haar niet hoor, via een topic van haar toen gaan schrijven met haar, nog een aantal. Eerst durfde ik maanden niets te schrijven, ja is niet te zien nu meer. Maar is door racemiep. * ploenk weer uit.
Boro krijgt ook over een paar maanden een hond, heb je al gehoord of de dekking gelukt is boro?
nou grijns nog maar ff door forummert van de maand

ik heb ook zo een dierenhuis racemiep

o ik ben thuis overigens
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Hier juist leuke tuinverhalen. Frietje (een konijn, Racemiep) is helemaal niet bang van de buurpoezen en de buurpoezen hebben gelukkig wel wat ontzag voor hem. Soms zitten die dieren elkaar ernstig in de gaten te houden, Frietje is dan degene die toch lekker rond gaat stappen in zijn eigen tuin.

Ik ben blij met mijn buurpoezen. Ze schuifelen soms hier naar binnen, zijn vaak in onze tuin, gezellig, katten om me heen zonder er allergisch voor te hoeven zijn.
Als je buurpoezen nou ook meteen de muizen meenemen Mamzie. Of doen ze dat ook?
Ik mis nog een foto Kikkertje van je nieuwe aanwinst. Of vergis ik mij?

Arme Smurfin die niet van dieren houdt.
Ik heb al een tijdje geen gescharrel meer gehoord 's avonds. Moet zeggen dat er overdag nog wel eens 1 langsspurt.
quote:mylenevalerie schreef op 01 april 2009 @ 22:43:

Boro krijgt ook over een paar maanden een hond, heb je al gehoord of de dekking gelukt is boro?Nog niet, er is wel een Reutje gevonden : vader en moeder hond van toekomstige boro pup.

Het teefje wordt ws rond half mei loops, dus we moeten nog even afwachten.
http://www.fromdancyshome.nl/frameset.htm
Gaaf he , mv, forummert van de maand. Beetje jammer dat mijn quote er niet bij staat Ik had natuurlijk op je gestemd, jij verdient het , 1000000%
nou, MV, met mijn dierenliefde is het weer helemaal goed

we hadden in onze straat (dat is mij al huisdier genoeg...) een eend met 14 (!) kleintjes

toen gingen 2 dames die eend en haar jongen vangen en toen heb ik uit het raam geroepen

"wat mot dat"

maar ze brachten de dioeren naar een vogelopvang omdat het koud ging worden s nachts en er hier teveel auto's reden

heb ik toch mijn straateenden geprobeerd te bescheremen tegen dieren roof
hij komt eraan myleen onze sjakie, maar hij wil nog niet echt blijven zitten voor de foto
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
haha Boro wil een hond met lang haar

iedereen in dat huis moet gewoon lang haar hebben!
Oh wat spannend. Heb je voor honden ook voedsel waar ze van beweren dat het potentie verhogend is?
Ik ben heel blij met alle honden uit het dorp , anders had ik geen werk meer.

Enne elodita , ik werk met honden dus en meestal bijten ze niet. Meestal he.

Wij hebben ook idd een dierenhuis. Ik woon met 2 katten een hond, 2 cavia s en een hamster . Heerlijk vind ik dat.
Mijn huis is stil...
Hihihi, Boro, nou ik vermeld jullie wel hoor. Moet het intervieuw nog krijgen maar waar zou je NIET zijn zonder de NIETJES , volgens mij loopt die slogun niet zo lekker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven