NIET-groepje
woensdag 1 april 2009 om 22:28
haha... vroeger bij mijn ouders hadden we zo'n leuke terrier en die was verliefd op een wit keeshondje uit de buurt. De hele tuin was afgezet met schuttingen, gaas en kippengaas, maar als zijn vriendinnetje loops was dan gebeurde het wel eens dat er dagelijks iemand op de stoep stond met mijn hondje
Nouja, die ballen waren toen gauw verleden tijd
Nouja, die ballen waren toen gauw verleden tijd
woensdag 1 april 2009 om 22:32
Tot anderhalf jaar geleden had Floyd, die toen nog af en toe naar buiten mocht een vriendinnetje. Die stond voor mijn glazen terrasdeur om hem op te halen en dan rende ze samen weg. Ja Floyd was geholpen. Helaas heb ik buren die katten haten en hebben haar laten weghalen door de dierenambulance zonder mijn weten. Dus zijn vriendinnetje hebben we nooit meer gezien.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
woensdag 1 april 2009 om 22:36
Ik ben al heel erg blij dat mijn hond die poes niet gezien heeft.
Heb geen idee wat ze gedaan zou hebben.Ze vind onze eigen poezen niet erg , maar als er een vreemde kat in de tuin zit vliegt ze bijna door het raam naar buiten. Dan had ik buurpoes dus waarschijnlijk bij elkaar moeten rapen en moeten puzzelen om hem weer in elkaar te lijmen. Geeft ook een rotzooi zeg.
Heb geen idee wat ze gedaan zou hebben.Ze vind onze eigen poezen niet erg , maar als er een vreemde kat in de tuin zit vliegt ze bijna door het raam naar buiten. Dan had ik buurpoes dus waarschijnlijk bij elkaar moeten rapen en moeten puzzelen om hem weer in elkaar te lijmen. Geeft ook een rotzooi zeg.
woensdag 1 april 2009 om 22:41
quote:elodita schreef op 01 april 2009 @ 22:36:
n'avond Boro en MV-forummerT-van de maand*ploenk, grijnz zit weer op mijn bek. Had hem er net af hihihi. Wist je dat ik door Racemiep ooit bij dit forum ben gekomen? Ik kende haar niet hoor, via een topic van haar toen gaan schrijven met haar, nog een aantal. Eerst durfde ik maanden niets te schrijven, ja is niet te zien nu meer. Maar is door racemiep. * ploenk weer uit.
n'avond Boro en MV-forummerT-van de maand*ploenk, grijnz zit weer op mijn bek. Had hem er net af hihihi. Wist je dat ik door Racemiep ooit bij dit forum ben gekomen? Ik kende haar niet hoor, via een topic van haar toen gaan schrijven met haar, nog een aantal. Eerst durfde ik maanden niets te schrijven, ja is niet te zien nu meer. Maar is door racemiep. * ploenk weer uit.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
woensdag 1 april 2009 om 22:45
Hier juist leuke tuinverhalen. Frietje (een konijn, Racemiep) is helemaal niet bang van de buurpoezen en de buurpoezen hebben gelukkig wel wat ontzag voor hem. Soms zitten die dieren elkaar ernstig in de gaten te houden, Frietje is dan degene die toch lekker rond gaat stappen in zijn eigen tuin.
Ik ben blij met mijn buurpoezen. Ze schuifelen soms hier naar binnen, zijn vaak in onze tuin, gezellig, katten om me heen zonder er allergisch voor te hoeven zijn.
Ik ben blij met mijn buurpoezen. Ze schuifelen soms hier naar binnen, zijn vaak in onze tuin, gezellig, katten om me heen zonder er allergisch voor te hoeven zijn.
woensdag 1 april 2009 om 22:50
quote:mylenevalerie schreef op 01 april 2009 @ 22:43:
Boro krijgt ook over een paar maanden een hond, heb je al gehoord of de dekking gelukt is boro?Nog niet, er is wel een Reutje gevonden : vader en moeder hond van toekomstige boro pup.
Het teefje wordt ws rond half mei loops, dus we moeten nog even afwachten.
Boro krijgt ook over een paar maanden een hond, heb je al gehoord of de dekking gelukt is boro?Nog niet, er is wel een Reutje gevonden : vader en moeder hond van toekomstige boro pup.
Het teefje wordt ws rond half mei loops, dus we moeten nog even afwachten.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
woensdag 1 april 2009 om 22:51
woensdag 1 april 2009 om 22:52
nou, MV, met mijn dierenliefde is het weer helemaal goed
we hadden in onze straat (dat is mij al huisdier genoeg...) een eend met 14 (!) kleintjes
toen gingen 2 dames die eend en haar jongen vangen en toen heb ik uit het raam geroepen
"wat mot dat"
maar ze brachten de dioeren naar een vogelopvang omdat het koud ging worden s nachts en er hier teveel auto's reden
heb ik toch mijn straateenden geprobeerd te bescheremen tegen dieren roof
we hadden in onze straat (dat is mij al huisdier genoeg...) een eend met 14 (!) kleintjes
toen gingen 2 dames die eend en haar jongen vangen en toen heb ik uit het raam geroepen
"wat mot dat"
maar ze brachten de dioeren naar een vogelopvang omdat het koud ging worden s nachts en er hier teveel auto's reden
heb ik toch mijn straateenden geprobeerd te bescheremen tegen dieren roof
woensdag 1 april 2009 om 22:55
woensdag 1 april 2009 om 22:56