NIET-groepje
vrijdag 3 april 2009 om 19:48
En Thuis....
@Marels leuk dat het leuk was. Fijn dat je weer terug bent.
@Knuf voor Yam en Toet (waarom? Heb ik niet gelezen)
@Mamzie, thanks voor de mail, maar ik heb inderdaad al kaarten.
@Nog een keer Marels, succes met solliciteren. Gaat goed komen.
Hier is het rustig. Man is weg, oudste hangt voor de buis en jongste is werken.
@Marels leuk dat het leuk was. Fijn dat je weer terug bent.
@Knuf voor Yam en Toet (waarom? Heb ik niet gelezen)
@Mamzie, thanks voor de mail, maar ik heb inderdaad al kaarten.
@Nog een keer Marels, succes met solliciteren. Gaat goed komen.
Hier is het rustig. Man is weg, oudste hangt voor de buis en jongste is werken.
vrijdag 3 april 2009 om 20:57
Het is nog erger Prada, geheime genootschap van tweede streepje heette eerst Piezzzzzzerrrttzzzzzzz, vanwege over test heen zeiken. Ik denk dat ze denken dat dit beter is, wat ook wel enigszins zo is, maar ook weer niet zó veel
Boro onaardig? Watt?
Volgens Dewitt (of hoe heet het mens) was poezewoes ook onaardig. Volgens mij is ze zélf gewoon flink naar.
Hier een buiten dag gehad. Eerst met Chica naar peuterdans. Het was de eerste keer en ze vond het de eerste 15 minuten heel erg. Alleen maar stil gestaan en gekeken. Toen begon de lerares soort dansreis en zat ze er helemaal in. Ze wilde niet dat de les afgelopen was Daarna hele dag in de zon gezeten. Zelfs buiten gepicknickt met avondeten.
Boro onaardig? Watt?
Volgens Dewitt (of hoe heet het mens) was poezewoes ook onaardig. Volgens mij is ze zélf gewoon flink naar.
Hier een buiten dag gehad. Eerst met Chica naar peuterdans. Het was de eerste keer en ze vond het de eerste 15 minuten heel erg. Alleen maar stil gestaan en gekeken. Toen begon de lerares soort dansreis en zat ze er helemaal in. Ze wilde niet dat de les afgelopen was Daarna hele dag in de zon gezeten. Zelfs buiten gepicknickt met avondeten.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
vrijdag 3 april 2009 om 21:15
wtf, was dat echt de verklaring achter Pzzierrrrrtzzzzzz Mensen worden echt infantiel zodra ze met de pil stoppen....
Anyway : " eet smakelijk boro"
"Dank je "
"Wat eet je dan ?"
"Ciabatta met allerlei soorten kaas, asociaal op een bord gemikt en af en toe een hap of een asociaal grote slok rose naar binnen"
" oh okay "
K zit me een partij te genieten, nu pas avond eten, we moesten nog boodschappen doen, kleren voor tut kopen, het arme kind had nog precies 1 passend t-shirt .. .druk druk druk dus .
Anyway : " eet smakelijk boro"
"Dank je "
"Wat eet je dan ?"
"Ciabatta met allerlei soorten kaas, asociaal op een bord gemikt en af en toe een hap of een asociaal grote slok rose naar binnen"
" oh okay "
K zit me een partij te genieten, nu pas avond eten, we moesten nog boodschappen doen, kleren voor tut kopen, het arme kind had nog precies 1 passend t-shirt .. .druk druk druk dus .
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
vrijdag 3 april 2009 om 21:32
vrijdag 3 april 2009 om 21:35
eetsmakelijk boro
klinkt als een gezellige dag Inad
ik ga naar bed denk ik, morgen oproepdienst met risico (thuis dat wel), maar dr kwam er vandaag dus al 1 gewoon niet opdagen en een ander was een uur te laat (en nu is ze nog beledigd ook dat ze waarschijnlijk ontslagen wordt omdat ze in een jaar tijd al een stuk of 5 keer te laat is gekomen en al 2 waarschuwingen heeft gehad....ik ben in 5 jaar nog NOOIT te laat gekomen!)
anyway, dan kan ik maar beter uitgerust zijn
weltrusten allemaal en een prettig weekend voor iedereen die dat viert/d/dt
klinkt als een gezellige dag Inad
ik ga naar bed denk ik, morgen oproepdienst met risico (thuis dat wel), maar dr kwam er vandaag dus al 1 gewoon niet opdagen en een ander was een uur te laat (en nu is ze nog beledigd ook dat ze waarschijnlijk ontslagen wordt omdat ze in een jaar tijd al een stuk of 5 keer te laat is gekomen en al 2 waarschuwingen heeft gehad....ik ben in 5 jaar nog NOOIT te laat gekomen!)
anyway, dan kan ik maar beter uitgerust zijn
weltrusten allemaal en een prettig weekend voor iedereen die dat viert/d/dt
vrijdag 3 april 2009 om 22:40
Oh Praadje wat een opluchting voor even. , blijft hij onder controle of alleen als hij last krijgt?
Ik had vanavond 3 vriendinnen nog moeten bellen. Maar net opgehangen met de 1e. Nou morgen maar weer verder.
Nu even forummen.
Ik had vanavond 3 vriendinnen nog moeten bellen. Maar net opgehangen met de 1e. Nou morgen maar weer verder.
Nu even forummen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.