NIET-groepje
zaterdag 4 april 2009 om 16:10
quote:Pilous schreef op 04 april 2009 @ 16:04:
Hallo hoofdpijn...
Shit @#$%^&*() , ik ook. Ga ik net weg om paracetamol te kopen, kom ik met 2 tassen met boodschappen terug, vergeet ik ............... juist.
Nou gedeelde smart Ploes. Niet dat je er veel aan hebt.
Hallo hoofdpijn...
Shit @#$%^&*() , ik ook. Ga ik net weg om paracetamol te kopen, kom ik met 2 tassen met boodschappen terug, vergeet ik ............... juist.
Nou gedeelde smart Ploes. Niet dat je er veel aan hebt.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zaterdag 4 april 2009 om 16:20
zaterdag 4 april 2009 om 16:24
Eén keer sushi eten en je bent eraan verslaafd zo lekker. Wel eens gegeten?
Moet zeggen dat je wel gruwelijk lekkere keuzes hebt. De 2 lekkerste dingen, kaas en sushi. Sushi is door de wasabi iets minder lekker met wijn. Maar och. Je kan ook als hoofdgerecht de sushi nemen. Nu al lekker bestellen. En later op de avond als "na" een toastje met kaas. Mmmmm.
Moet zeggen dat je wel gruwelijk lekkere keuzes hebt. De 2 lekkerste dingen, kaas en sushi. Sushi is door de wasabi iets minder lekker met wijn. Maar och. Je kan ook als hoofdgerecht de sushi nemen. Nu al lekker bestellen. En later op de avond als "na" een toastje met kaas. Mmmmm.
zaterdag 4 april 2009 om 16:33
zaterdag 4 april 2009 om 16:36
Oja, nog maar even een vies praatje in de groep gooien. Het ziet er naar uit dat de 2 kleine boys mij na doen. Ze willen ook op de wc. Stiekum had ik het gehoopd. Ik heb het eerst een tijd tegen gehouden maar die grit is ook zo duur. En ze proberen het nu hoe het moet. Mocht het gaan lukken, nemen zij maar de wc boven en ik die beneden. Goeie deal toch. Maar ze snappen het nog niet helemaal. Er is een speciaal kattentoilet voor op ons toilet om het ze te leren. In de winkel vind ik die te duur. Misschien vind ik er een op marktplaats.
zaterdag 4 april 2009 om 16:49
Hahahah, die van jou zijn ook grappig Ploes. Nee het is iets anders voor ons toilet, ik zoek even een foto. Op internet zijn ze 60 euro, vind ik te duur. Maar ik ga eens 2e hands kijken. Moment, ik zoek er een foto van hoe je het ze kan leren.