NIET-groepje
zaterdag 4 april 2009 om 19:42
Zo ladies,
Ben weer terug uit de keuken. Vanavond had ik mexicaanse kip gemaakt maar even zoeter dan normaal. Had ik gewoon trek in. Ik eet geen toetjes en chocolade maar had nu even trek in een iets zoetere smaak. Heb er straks een foto van als die gelukt is, hij staat op de oplader.
Zo nu weer terug lezen. Had ook meteen voor morgen gekookt, denk dat gaat in 1 moeite door.
Ben weer terug uit de keuken. Vanavond had ik mexicaanse kip gemaakt maar even zoeter dan normaal. Had ik gewoon trek in. Ik eet geen toetjes en chocolade maar had nu even trek in een iets zoetere smaak. Heb er straks een foto van als die gelukt is, hij staat op de oplader.
Zo nu weer terug lezen. Had ook meteen voor morgen gekookt, denk dat gaat in 1 moeite door.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zaterdag 4 april 2009 om 19:47
Lekker is sushi he Ploes!!!!!! Je mag er mij voor wakker maken. Alleen moet je goed de (dip)saus maken. Teveel wasabi dan proef je na 1 hap niets meer (en ik vind die "japanse" kik het lekkerste, Conimex ketjab is niet zo vind ik erbij). En je vergist je snel want je tipt eraan, denk je, nou kan wel pittiger, maar daar ga je mank op.
zaterdag 4 april 2009 om 19:49
quote:rosanna08 schreef op 04 april 2009 @ 17:32:
haaaaaai allemaal
ik heb Jari en Phileine de filmpjes laten zien, ze gaan nu oefenen
*proest*
Bo keek ook mee naar het filmpje maar heb nog niet het idee dat hij nu aan het oefenen is hahahahahah.
haaaaaai allemaal
ik heb Jari en Phileine de filmpjes laten zien, ze gaan nu oefenen
*proest*
Bo keek ook mee naar het filmpje maar heb nog niet het idee dat hij nu aan het oefenen is hahahahahah.
zaterdag 4 april 2009 om 20:07
zaterdag 4 april 2009 om 20:22
ik heb nog niet gegeten myleen, ben aan het wachten op vriend (dies als het goed is over een uurtje hier)
ik maak een salade iets met chorizo en kikkererwten (volgens de vertaling van Roos ) en tomaten enzo. recept uit een kook tijdschrift, ben benieuwd
(je kan maandag of dinsdag waarschijnlijk 2 enveloppen verwachten myleen )
is ook lekker Info, patat...patat speciaal dan wel natuurlijk (kan niet wachten tot volgende week, Lein denkt dat ik voor haar naar NL kom, maar stiekem kom ik alleen om een patatje speciaal te eten op t station )
ik maak een salade iets met chorizo en kikkererwten (volgens de vertaling van Roos ) en tomaten enzo. recept uit een kook tijdschrift, ben benieuwd
(je kan maandag of dinsdag waarschijnlijk 2 enveloppen verwachten myleen )
is ook lekker Info, patat...patat speciaal dan wel natuurlijk (kan niet wachten tot volgende week, Lein denkt dat ik voor haar naar NL kom, maar stiekem kom ik alleen om een patatje speciaal te eten op t station )
zaterdag 4 april 2009 om 20:43
Ik heb Paul op de achtergrond aanstaan. Ohh nou ben benieuwd of het lekker is NG, knap dat jullie altijd op elkaar kunnen wachten. Ik ga achter de deur wachten maandag meis hihhihihi. Onee, er zit geen brievenbus in mijn deur. Mail je maandag, ik heb iets leuks lekkers voor je.
zaterdag 4 april 2009 om 21:50
zaterdag 4 april 2009 om 22:00
Borrie, je vent heeft waarschijnlijk een probleem met zijn evenwichtsorgaan (=labyrinth)
je kan een virus in je labyrinth hebben dan heb je dus een labyrinthitis
of gruis in je labyrinth
je labyrinth is een soort buisje met vocht in je oor, daarin zitten trilhaartje en die haartjes voelen waarheen het vocht zich beweegt, daardoor heb je evenwicht
als die haartje verstoord zijn, voel je je continu als ontzettend zeeziek en braak je alles aan elkaar
het lullige is dat stil in bed liggen vaak niet helpt, je moet eigenlijk die haartje schudden om het gruis eruit te krijgen, dus WEL bewegen
uiteindelijk ga je daar minder van braken (ik heb dit ooit tegen een patient gezegd, die ging dat echt NO WAY doen, het gevoel van het braken was zo vreselijk!)
je kan een virus in je labyrinth hebben dan heb je dus een labyrinthitis
of gruis in je labyrinth
je labyrinth is een soort buisje met vocht in je oor, daarin zitten trilhaartje en die haartjes voelen waarheen het vocht zich beweegt, daardoor heb je evenwicht
als die haartje verstoord zijn, voel je je continu als ontzettend zeeziek en braak je alles aan elkaar
het lullige is dat stil in bed liggen vaak niet helpt, je moet eigenlijk die haartje schudden om het gruis eruit te krijgen, dus WEL bewegen
uiteindelijk ga je daar minder van braken (ik heb dit ooit tegen een patient gezegd, die ging dat echt NO WAY doen, het gevoel van het braken was zo vreselijk!)