NIET-groepje

18-03-2009 16:32 4481 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: Inmiddels heeft het NIET-groepje 207340 postings volgekletst. Tel deze postings erbij op en je ziet het: wij zijn erg actief!
Zo ladies,

Ben weer terug uit de keuken. Vanavond had ik mexicaanse kip gemaakt maar even zoeter dan normaal. Had ik gewoon trek in. Ik eet geen toetjes en chocolade maar had nu even trek in een iets zoetere smaak. Heb er straks een foto van als die gelukt is, hij staat op de oplader.

Zo nu weer terug lezen. Had ook meteen voor morgen gekookt, denk dat gaat in 1 moeite door.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Lekker is sushi he Ploes!!!!!! Je mag er mij voor wakker maken. Alleen moet je goed de (dip)saus maken. Teveel wasabi dan proef je na 1 hap niets meer (en ik vind die "japanse" kik het lekkerste, Conimex ketjab is niet zo vind ik erbij). En je vergist je snel want je tipt eraan, denk je, nou kan wel pittiger, maar daar ga je mank op.
quote:rosanna08 schreef op 04 april 2009 @ 17:32:

haaaaaai allemaal

ik heb Jari en Phileine de filmpjes laten zien, ze gaan nu oefenen

*proest*

Bo keek ook mee naar het filmpje maar heb nog niet het idee dat hij nu aan het oefenen is hahahahahah.
'navond, ben ik ook weer 'es!

Everytime you make a typo, the errorists win.
haai lein, myleen en info!

ehehe geef niet hoor Roos, tis duidelijk dat we teveel blauwe avatOrs hebben hier

wat is iedereen fanatiek aan het koken vandaag trouwens
Ik NieT hoor, NG. Patat en bereklauw gegeten...

SP dagje gehad en daarna borrel. Na die biertjes geen zin om te koken. Vanavond gelukkig geen afspraken en alleen thuis. Wordt dus een luie avond voor de TV/laptop
Och ook lekker Info!

NG, wat heb jij gegeten? Volgens mij heb jij de meest aparte etensstijl met je werk van ons allemaal. Of valt het mee?
Ik was zo iebelig vandaag dat ik maar mijn bed in ben gevlucht..

Nu dus nog eten: aardappelkroketjes met tuinerwtjes en een kaassoufle (oftewel een rondje langs de vriezer in de supermarkt).
Eet ze zo nog Mamzie.
ik heb nog niet gegeten myleen, ben aan het wachten op vriend (dies als het goed is over een uurtje hier)

ik maak een salade iets met chorizo en kikkererwten (volgens de vertaling van Roos ) en tomaten enzo. recept uit een kook tijdschrift, ben benieuwd

(je kan maandag of dinsdag waarschijnlijk 2 enveloppen verwachten myleen )

is ook lekker Info, patat...patat speciaal dan wel natuurlijk (kan niet wachten tot volgende week, Lein denkt dat ik voor haar naar NL kom, maar stiekem kom ik alleen om een patatje speciaal te eten op t station )
Jaaaaa, zo lekker Mleen!
Ik heb zin in appeltaart
ben even paul de Leuw kijken.

net even gezwijmeld bij Eleonora's nestje....
Leeuw dus.
Ik heb Paul op de achtergrond aanstaan. Ohh nou ben benieuwd of het lekker is NG, knap dat jullie altijd op elkaar kunnen wachten. Ik ga achter de deur wachten maandag meis hihhihihi. Onee, er zit geen brievenbus in mijn deur. Mail je maandag, ik heb iets leuks lekkers voor je.
Ik heb nog kinderen achter de tv zitten (hmm, die schop ik nu naar bed) dus geen Paul. Wel Marvin Gaye, dankzij de oorfee van vandaag.
gelukt

ik zit klaar met een biertje om de hele avond te forummen!

NG, ziet er goed uit!

even bijlezen
Ziet er lekker (en heel gezond) uit, Engie.

Die poesjes zijn vreselijk lief, AiJee.
Grappig, ik heb dit gerecht hier al vaker gezet, een foto, maar toen in een rijstring. Wat kan hetzelfde gerecht er anders uitzien.

Deze is van vandaag, mexicaanse kip;

quote:NG1 schreef op 04 april 2009 @ 21:33:

gelukt

[afbeelding]Ik weet niet of ik die kikkers lust maar het ziet er wel heerlijk uit!
ziet er goed uit!

is dit je eigen bordje Engie?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
MV jouw eten ziet er ALTIJD mooi uit

ik had gewoon restjessalade in een grote bak, en heb het in recordtijd naar binnen geschoven
Borrie, je vent heeft waarschijnlijk een probleem met zijn evenwichtsorgaan (=labyrinth)

je kan een virus in je labyrinth hebben dan heb je dus een labyrinthitis

of gruis in je labyrinth

je labyrinth is een soort buisje met vocht in je oor, daarin zitten trilhaartje en die haartjes voelen waarheen het vocht zich beweegt, daardoor heb je evenwicht

als die haartje verstoord zijn, voel je je continu als ontzettend zeeziek en braak je alles aan elkaar

het lullige is dat stil in bed liggen vaak niet helpt, je moet eigenlijk die haartje schudden om het gruis eruit te krijgen, dus WEL bewegen

uiteindelijk ga je daar minder van braken (ik heb dit ooit tegen een patient gezegd, die ging dat echt NO WAY doen, het gevoel van het braken was zo vreselijk!)
en niet te vergeten het toetje:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven