NIET-groepje

18-03-2009 16:32 4481 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: Inmiddels heeft het NIET-groepje 207340 postings volgekletst. Tel deze postings erbij op en je ziet het: wij zijn erg actief!
quote:rosanna08 schreef op 04 april 2009 @ 21:55:

ziet er goed uit!

is dit je eigen bordje Engie?

yup, maar is nu leeg

van myleen ziet er ook lekker uit
engie!

wat gebeurt daar allemaal! ben je opeens MV the second aan het worden?
hahah nee hoor, heel af en toe heb ik eens zo'n creatieve bui, en koken is het enigste creatieve is dat ik redelijk kan
en heeft Potlood ook lekker gegeten?

volgens mij was het wel nederlandse grootmoeders appeltaart namelijk
Hey Elo thnx ik zat zelf ook wel zoiets te denken..

Maar het komt in vlagen dus die duizeligheid dat alles draait..

en alleen braken dus (geen last van darmen oid )en enrome zweetaanvallen.. er lijkt wel ietsjes meer pauze tussen te zitten nu, hij heeft ook een slokje water gedronken met domperidon, en we hopen dat dat er nu wel in blijft zitten, want het put wel uit dat braken de hele tijd..

Maar als hij omdraait in bed of hij gaat even rechtop zitten ofzo dan is het weer raak, en het komt ineens uit niets lijkt het wel..

Dokters kunnen hier niks mee hè? hij wil een soort geruststelling want hij vind het eng.. (is dus haast nooit ziek)

Is het besmettelijk??

hier word dus niet gegeten, want Borrie kan niet tegen maar dan ook ècht niet tegen braken..
oh sjit ... NG is ook al haar eten aan het fotograferen
haha Yam ik heb ook foto's gemaakt met kerst, en toen we een keer met een stel allemaal parmezaanse kip gingen maken..

Ziet er goed uit hoor Engie!!
nee ik denk niet dat jij ziek wordt Borrie, maar goed ik ken niet echt doketeren over internet en het gaat weer over en is niet gevaarlijk
yammie in tha house!
wat een sneu menneke borrie hoop dat ie snel beterder is !
quote:elodita schreef op 04 april 2009 @ 22:14:

yammie in tha house! en elo óók !
vriend (potlood gehalte is sterk gedaald de laatste tijd ) vond de appeltaart te zoet, ik vind m eigenlijk heel erg goed, smaakt idd echt nederlands, was de eerste keer dat ik appeltaart gebakken heb.

sorry Yam, en alle anderen die blijkbaar ook geschrokken zijn van het feit dat ik opeens kook en dan fotografeer zal het nooit meer doen
wie gaat er straks ook Fans kijken zo vanuit de ooghoek

vorige keer dat wijffie met K3 en dit keer een doorgewinterde thomas berger fan
hoest met je bekken Yam? en met de kleine pop? en met Boeddha met alle kwaaltrjes?
NG ga rustig verder , we wennen er wel aan
quote:Yamuna schreef op 04 april 2009 @ 22:13:

oh sjit ... NG is ook al haar eten aan het fotograferen Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, er zouden er meerdere moeten zijn hihihi.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
huh ik kijk nooit Fans

Engie het is je vergeven! ik wist gewoon niet dat je zoveel talenten had

wanneer ga je ook al weer rocken met Lein? je moet eigenlijk wel rare kleurtjes in je haar hebben denk ik, dat heeft Lein ook altijd
Pfieuw thnx elo!

Nee snap ik, dat over internet enzo was ook niet de bedoeling, en ben nooit zo raadvragerig wat dat soort dingen betreft, alleen hij is zooo beroerd dat ie er bang van is, en dan kom ik met m'n "komt wel goed schatje" ..en naja straks zeg ik iets verkeerds..

Maar bedankt in ieder geval!
quote:mylenevalerie schreef op 04 april 2009 @ 22:18:

[...]

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, er zouden er meerdere moeten zijn hihihi.Van mijn eten wil je geen foto zien hoor..
Haha was het nèt aan het typen, dat ik net las op dat topic dat fans zo komt, ik heb die met k3 gezien (op de herhaling) en dat was redelijk hilarisch

dus ik heb gezapt naar sbs met laptop op schoot!
quote:NG1 schreef op 04 april 2009 @ 22:17:

sorry Yam, en alle anderen die blijkbaar ook geschrokken zijn van het feit dat ik opeens kook en dan fotografeer zal het nooit meer doen Neee, vooral doen!!!!!! Leuk hoor. Heel smakelijk.
quote:elodita schreef op 04 april 2009 @ 22:17:

hoest met je bekken Yam? en met de kleine pop? en met Boeddha met alle kwaaltrjes?

bekken - bagger

kleine pop - zoet als honig, groeit als kool & slaapt als een roosje

boedha alweer in de lappenmand, twee nachten achtereen bij de achterdeur alles besmeurd met water/diaree dus vanavond leg ik er kranten neer, hij heb vandaag alleen rijst en norrit te eten gekregen dus ik hoop dat ik morgen niet wéér hoef te poetsen.
quote:elodita schreef op 04 april 2009 @ 22:19:

huh ik kijk nooit Fans

Engie het is je vergeven! ik wist gewoon niet dat je zoveel talenten had

wanneer ga je ook al weer rocken met Lein? je moet eigenlijk wel rare kleurtjes in je haar hebben denk ik, dat heeft Lein ook altijdvolgende week, helaas geen kleurtjes in mn haar, vind mn baas niet leuk
hoe is t met jou gezondheid elo , gaat dat weer de goede kant uit ?
quote:mamzelle schreef op 04 april 2009 @ 22:21:

[...]

Van mijn eten wil je geen foto zien hoor..Nou heb heerlijk toen gegeten hoor met kerst bij je!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven