Niet kunnen slapen. Wie nog meer?

02-08-2020 03:08 170 berichten
Nog meer mensen die niet kunnen slapen?
Nachtbrakers aanwezig?

Ik ben heerlijk tegen 22:00 uur in slaap gevallen, maar werd uur geleden opeens wakker en kan niet meer slapen.

Normaal een goede slaper, maar ben niet zo fit. Oorpijn, hoofdpijn en hele dag wat last van m’n buik. Zit te bedenken of ik er maar gewoon even uit zal gaan. Dit woelen is ook niks.

Wat zijn jullie aan het doen?
LadyAirmax: :hug:
Alle reacties Link kopieren
LadyAirmax schreef:
03-08-2020 01:45
Ruzie met man
Hij is het huis uitgelopen, zelf weet ik niet zo goed wat ik daar mee moet.
Het zit al langer niet goed, ik vertrouw hem niet meer, dacht dat ik daar wel ok mee kon omgaan.
Maar nu merk ik dat ik er klaar mee ben.
Verdrietig, maar ik wil vooruit.
:hug: Wat rot, ik hoop dat je toch nog een oog dicht kunt doen.
Pamela: och, dat is ook beroerd. Je bent dus ziek. Dan dus die wekker uitdrukken en je ziek melden morgen toch?
Beterschap!
Alle reacties Link kopieren
MariaDeJong schreef:
03-08-2020 01:48
LadyAirmax: :hug:
Dank je.
Er zit natuurlijk een heel verhaal aan vast.
Of ik nu goed of slecht ben daar kunnen jullie geen oordeel over vellen.
Maar ik ben helemaal af.
Uitgegild.
Uitgehuild.
Alle reacties Link kopieren
MariaDeJong schreef:
03-08-2020 01:50
Pamela: och, dat is ook beroerd. Je bent dus ziek. Dan dus die wekker uitdrukken en je ziek melden morgen toch?
Ik denk dat het morgen wel over zal zijn eigenlijk, het is niet heel erg. Gelukkig hoef ik niet te werken, ik moet alleen mijn auto vroeg naar de garage brengen.
Alle reacties Link kopieren
Ook van mij sterkte aan de niet-slapers, woelers, zorgenmakers, piekeraars en stormwakers.
Ben zelf ook al een hele tijd een slechte slaper vanwege lichamelijke klachten en probeer daar zoveel mogelijk geen probleem van te maken.
Toch is het soms heel lastig dus ik voel met jullie mee. :hug:
De waarheid heeft het ook niet makkelijk de laatste tijd.
Alle reacties Link kopieren
pamelacourson schreef:
03-08-2020 01:49
:hug: Wat rot, ik hoop dat je toch nog een oog dicht kunt doen.
Dank je, dat is erg lief!

Normaal ben ik niet van het delen
of reageren.
Maar nu zit ik even klem, fijn om even een woord of iets eruit te gooien zo.
Alle reacties Link kopieren
*Sikkepit* schreef:
03-08-2020 01:53
Ook van mij sterkte aan de niet-slapers, woelers, zorgenmakers, piekeraars en stormwakers.
Ben zelf ook al een hele tijd een slechte slaper vanwege lichamelijke klachten en probeer daar zoveel mogelijk geen probleem van te maken.
Toch is het soms heel lastig dus ik voel met jullie mee. :hug:
Dat is ook vervelend, heb je dan pijn of iets anders? Jij ook sterkte.
Alle reacties Link kopieren
*Sikkepit* schreef:
03-08-2020 01:53
Ook van mij sterkte aan de niet-slapers, woelers, zorgenmakers, piekeraars en stormwakers.
Ben zelf ook al een hele tijd een slechte slaper vanwege lichamelijke klachten en probeer daar zoveel mogelijk geen probleem van te maken.
Toch is het soms heel lastig dus ik voel met jullie mee. :hug:
Sterkte! Wat vervelend dat je je zo voelt.
En al vaker hebt gevoeld :(
Alle reacties Link kopieren
LadyAirmax schreef:
03-08-2020 01:54
Dank je, dat is erg lief!

Normaal ben ik niet van het delen
of reageren.
Maar nu zit ik even klem, fijn om even een woord of iets eruit te gooien zo.
Kan ik me voorstellen. Ruzie is al klote, maar als hij dan ook nog midden in de nacht weg is... heb je redenen om hem niet te vertrouwen?
LadyAirmax, maakt niet uit toch? Jij zit er nu door heen. Dan kan jij nu een dikke knuffel goed gebruiken.
Hier weer rustig. Nog wat regen en gerommel in de verte maar ergste gehad denk ik. Dus ik ga maar een slaap poging doen
pamelacourson schreef:
03-08-2020 01:53
Ik denk dat het morgen wel over zal zijn eigenlijk, het is niet heel erg. Gelukkig hoef ik niet te werken, ik moet alleen mijn auto vroeg naar de garage brengen.
Dat scheelt!
Alle reacties Link kopieren
MariaDeJong schreef:
03-08-2020 01:59
Hier weer rustig. Nog wat regen en gerommel in de verte maar ergste gehad denk ik. Dus ik ga maar een slaap poging doen
Slaap lekker!
Alle reacties Link kopieren
pamelacourson schreef:
03-08-2020 01:56
Kan ik me voorstellen. Ruzie is al klote, maar als hij dan ook nog midden in de nacht weg is... heb je redenen om hem niet te vertrouwen?
Een jaar geleden heeft hij een mistap begaan. Daar ben ik heel verdrietig van geweest. Helemaal omdat hij mij al jaren beschuldigde van dingen doen die niet pluis waren.
Iets met een waard....

Zelf heb ik niks om aan te twijfelen en ben nu wel klaar met de gekke conclusies die hij trekt in m’n leven te hebben.
Tweede huwelijk, vreselijk vind ik het om op te geven.... maar denk wel dat het me rust gaat geven
Alle reacties Link kopieren
MariaDeJong schreef:
03-08-2020 01:58
LadyAirmax, maakt niet uit toch? Jij zit er nu door heen. Dan kan jij nu een dikke knuffel goed gebruiken.
:hug:
Alle reacties Link kopieren
MariaDeJong schreef:
03-08-2020 01:59
Hier weer rustig. Nog wat regen en gerommel in de verte maar ergste gehad denk ik. Dus ik ga maar een slaap poging doen
Truste!
Alle reacties Link kopieren
LadyAirmax schreef:
03-08-2020 02:03
Een jaar geleden heeft hij een mistap begaan. Daar ben ik heel verdrietig van geweest. Helemaal omdat hij mij al jaren beschuldigde van dingen doen die niet pluis waren.
Iets met een waard....

Zelf heb ik niks om aan te twijfelen en ben nu wel klaar met de gekke conclusies die hij trekt in m’n leven te hebben.
Tweede huwelijk, vreselijk vind ik het om op te geven.... maar denk wel dat het me rust gaat geven
Dat denk ik ook. Een fout maken oké, maar ik kan helemaal niks met mensen die dan juist de ander gaan beschuldigen van alles wat zij zelf fout doen. Ik hoop dat het je lukt om nog te slapen.
Hier tweede klote acht op rij. Gister in totaal 1.5 uur geslapen. Tot nu toe ongeveer een minuut of 30.
Elke keer zal ik weg, om na 10 minuten met een schrok wakker te worden.

Eens in de zoveel tijd heb ik dat. Heel irritant. En vraag me af of het herkenbaar is.
Alle reacties Link kopieren
EHR schreef:
03-08-2020 02:36
Hier tweede klote acht op rij. Gister in totaal 1.5 uur geslapen. Tot nu toe ongeveer een minuut of 30.
Elke keer zal ik weg, om na 10 minuten met een schrok wakker te worden.

Eens in de zoveel tijd heb ik dat. Heel irritant. En vraag me af of het herkenbaar is.
:hug: 1,5 uur is wel héél weinig! Hopelijk ben je nu moe genoeg om straks niet weer elke 10 minuten wakker te worden.
Helaas nog steeds klaarwakker. En aan het hyperventileren.
Alle reacties Link kopieren
Ehr heb je last van nachtmerries?
1,5 uur is een volledige slaapcyclus.
...
Alle reacties Link kopieren
LadyAirmax schreef:
03-08-2020 02:03
Een jaar geleden heeft hij een mistap begaan. Daar ben ik heel verdrietig van geweest. Helemaal omdat hij mij al jaren beschuldigde van dingen doen die niet pluis waren.
Iets met een waard....

Zelf heb ik niks om aan te twijfelen en ben nu wel klaar met de gekke conclusies die hij trekt in m’n leven te hebben.
Tweede huwelijk, vreselijk vind ik het om op te geven.... maar denk wel dat het me rust gaat geven
Ik zou het niet zien als opgeven. Je kiest voor jezelf en ook je geluk.
...
Quaintrelle schreef:
03-08-2020 03:16
Ehr heb je last van nachtmerries?
1,5 uur is een volledige slaapcyclus.

Nee dat niet. Wel PTSS na een traumatische ervaring eind mei. Desondanks slaap ik best redelijk. Wel herbelevingen, maar geen nachtmerries.
Maar zo af en toe dit soort arousal-nachten.

Ik hoop dat ik vannacht in ieder geval nog 1,5 uur kan maken.

Wilde al bijna de hap bellen of zij kunnen adviseren wat te doen. Maar doe dat toch maar niet. Ga straks wel mijn eigen huisarts bellen. Ik wil komende nacht wel slapen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven