Niet ruilen maar lullen: de kletszone.
vrijdag 17 april 2009 om 18:55
Hoi iedereen,
Het concept is bekend: jij van je zooi af, een ander blij. Nou hebben we de neiging nogal veel te kletsen. Vandaar de strikte onderverdeling: lullen hier, ruilen daar. Waar is daar: op het niet lullen maar ruilen topic.
niet lullen... maar ruilen
Hier wordt in principe gekletst maar het kan voorkomen dat er door al het kletsen per ongeluk nog geruild wordt.
Het concept is bekend: jij van je zooi af, een ander blij. Nou hebben we de neiging nogal veel te kletsen. Vandaar de strikte onderverdeling: lullen hier, ruilen daar. Waar is daar: op het niet lullen maar ruilen topic.
niet lullen... maar ruilen
Hier wordt in principe gekletst maar het kan voorkomen dat er door al het kletsen per ongeluk nog geruild wordt.
woensdag 22 april 2009 om 15:03
Zo even crea bea geweest en nu zitten de ringen vast op het kussentje. Had een klein kussentje gekocht voor nog geen 2 euro, leuk lint en een speldenknop en klaar. Die dingen kosten via een site rustig 40 euro! Tja dat gaat me dan te ver hoor. Dit ziet er nog leuk uit ook.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
woensdag 22 april 2009 om 15:16
IBI, passen ze nu trouwens nog wel? Zal je net zien, heeft het allemaal zo lang geduurd, moet je op de koop toe nog betalen ook en dan zijn je vingers ineens dikker... Moet er niet aan denken in ieder geval!
Borodini: gefeliciteerd met je zoon! Fijne dag!
Borodini: gefeliciteerd met je zoon! Fijne dag!
"Please God, if you can't make me thin, make my friends fat!"
woensdag 22 april 2009 om 15:48
Vos om er ff op terug te komen.. Zoonlief pubert niet echt meer dus dat scheelt. Sinds kort een baantje voor een paar uur dus is ie ook bezig.
Boro nog proficiat met je zoon..
Ikbenik wel spannend zeg, en een heel gedoe met die ringen. ach ja zolang die bruiloft maar niet een heel gedoe is het toch goed
Boro nog proficiat met je zoon..
Ikbenik wel spannend zeg, en een heel gedoe met die ringen. ach ja zolang die bruiloft maar niet een heel gedoe is het toch goed
woensdag 22 april 2009 om 17:01
quote:ikbenikhetisnietanders schreef op 22 april 2009 @ 15:03:
Zo even crea bea geweest en nu zitten de ringen vast op het kussentje. Had een klein kussentje gekocht voor nog geen 2 euro, leuk lint en een speldenknop en klaar. Die dingen kosten via een site rustig 40 euro! Tja dat gaat me dan te ver hoor. Dit ziet er nog leuk uit ook.Och IBI, had t maar gezegd... ik heb hier een ringenkussentje liggen.. die had je zo mogen lenen.... mijn zus heeft hem voor mij geknutseld en dus wil ik hem wel houden, maar t is een heel leuk ding.. in een hartje!!
Zo even crea bea geweest en nu zitten de ringen vast op het kussentje. Had een klein kussentje gekocht voor nog geen 2 euro, leuk lint en een speldenknop en klaar. Die dingen kosten via een site rustig 40 euro! Tja dat gaat me dan te ver hoor. Dit ziet er nog leuk uit ook.Och IBI, had t maar gezegd... ik heb hier een ringenkussentje liggen.. die had je zo mogen lenen.... mijn zus heeft hem voor mij geknutseld en dus wil ik hem wel houden, maar t is een heel leuk ding.. in een hartje!!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
woensdag 22 april 2009 om 17:01
De ringen passen gelukkig nog wel en we zijn er wel heel tevreden over. Gelukkig waren we idd op tijd bij het kopen van de ringen als we langer gewacht hadden, dan hadden we een veel groter probleem.
In het weekend de kaarten op de bus doen, zal wel blij zijn als dergelijke dingen erop zitten hoor.
Tja, vieren we het groot? In de ochtend trouwen, in de middag kan iedereen terecht bij mijn oom en tante. Die hebben dan eten, hapjes drinken enz enz.
In de avond naar haar wijkcentrum waar we vrijwilliger zijn waar iedereen kan komen met een groots buffet. Daarna taart en gewoon feest. Komt ook een jambe optreden als verrassing voor de gasten.
Livre,
Wat vervelend dat de medicatie niet echt aanslaat zeg!
In het weekend de kaarten op de bus doen, zal wel blij zijn als dergelijke dingen erop zitten hoor.
Tja, vieren we het groot? In de ochtend trouwen, in de middag kan iedereen terecht bij mijn oom en tante. Die hebben dan eten, hapjes drinken enz enz.
In de avond naar haar wijkcentrum waar we vrijwilliger zijn waar iedereen kan komen met een groots buffet. Daarna taart en gewoon feest. Komt ook een jambe optreden als verrassing voor de gasten.
Livre,
Wat vervelend dat de medicatie niet echt aanslaat zeg!
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
woensdag 22 april 2009 om 17:02
quote:biol schreef op 22 april 2009 @ 17:01:
[...]
Och IBI, had t maar gezegd... ik heb hier een ringenkussentje liggen.. die had je zo mogen lenen.... mijn zus heeft hem voor mij geknutseld en dus wil ik hem wel houden, maar t is een heel leuk ding.. in een hartje!! geen seconde aan gedacht om jullie in te schakelen hierbij. Was idd. wel een handig idee geweest. Leuk dat je zus hem voor jullie gemaakt heeft biol!
[...]
Och IBI, had t maar gezegd... ik heb hier een ringenkussentje liggen.. die had je zo mogen lenen.... mijn zus heeft hem voor mij geknutseld en dus wil ik hem wel houden, maar t is een heel leuk ding.. in een hartje!! geen seconde aan gedacht om jullie in te schakelen hierbij. Was idd. wel een handig idee geweest. Leuk dat je zus hem voor jullie gemaakt heeft biol!
woensdag 22 april 2009 om 17:10
quote:Livre schreef op 22 april 2009 @ 15:19:
Netje, met de medicijnen gaat het slecht en met de bijwerkingen ook. Ik heb helaas geen beter nieuws. Jammer om te lezen, meis! Bij deze een virtuele , zou willen dat ik wat meer voor je zou kunnen doen...
Netje, met de medicijnen gaat het slecht en met de bijwerkingen ook. Ik heb helaas geen beter nieuws. Jammer om te lezen, meis! Bij deze een virtuele , zou willen dat ik wat meer voor je zou kunnen doen...
"Please God, if you can't make me thin, make my friends fat!"
woensdag 22 april 2009 om 17:12
Ja idd, is gelukt met mijn avatar! Ben er erg blij mee dank je wel!
woensdag 22 april 2009 om 17:41
zo heb zoon voor karretje gespannen, hij brengt morgen de pakjes naar het postkantoor.
Was ff vergeten dat ik smorgens een afspraak bij de kapper heb, even het grijs camoufleren en smiddags ga ik weer alles leren over arbeidsrecht.
C-Estelle ik verstuur ze met doos.
Bewaar schoenen en laarzen altijd in de doos.
Ach elke gek heeft z'n gebrek zullen we maar denken.
Biol voor zaterdag is geregeld, ik ga je even het nummer enzo mailen.
Jolantje het vestje wordt ook morgen verstuurd.
Was ff vergeten dat ik smorgens een afspraak bij de kapper heb, even het grijs camoufleren en smiddags ga ik weer alles leren over arbeidsrecht.
C-Estelle ik verstuur ze met doos.
Bewaar schoenen en laarzen altijd in de doos.
Ach elke gek heeft z'n gebrek zullen we maar denken.
Biol voor zaterdag is geregeld, ik ga je even het nummer enzo mailen.
Jolantje het vestje wordt ook morgen verstuurd.