Nog maar tien weken....

08-01-2019 13:28 170 berichten
... en dan is het lente. :-D

Van mij mogen de dagen vliegen als de wind.
Ik verlang naar het warme zonnetje. Heerlijk op mijn balkon zitten met een beker koffie, boek erbij.
Weg met al die lagen kleding en die droge warmte van de verwarming.
Ik ben er klaar voor, jullie ook?

Afbeelding
anoniem_64c64bf305ae7 wijzigde dit bericht op 08-01-2019 13:31
16.79% gewijzigd
Nee dat het nog maar zo lang mogelijk mag duren :puh:
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik verlang naar licht en warmte.
Alle reacties Link kopieren
Mwah, laat het eerst maar een week of twee écht winter worden. Dat helpt tegen de muggen, wespen en ander gespuis. Dit herstige weer ben ik wel zat.
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Gatinmijnsok schreef:
08-01-2019 13:29
Ja, ik verlang naar licht en warmte.
Normaal gesproken heb ik dat niet zo snel, maar er hangt hier al een paar weken een heel dik grijs wolkendek boven mijn hoofd en daar word ik helemaal kriegel van. Al schijnt het zonnetje maar een beetje, dan ben i al blij, ook al is het niet warm.
Alle reacties Link kopieren
En dan met zn allen zeiken dat het zo warm is.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk, ik kan niet wachten.
Ik heb net een lichttherapielamp gekocht om de grijze dagen te overbruggen. Gelukkig is het ‘al’ januari en komt het voorjaar eraan. Het is nu half bewolkt dus ik zie wat blauwe lucht, alle beetje helpen.
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor, kom maar op met die kou!.
Eerst maar eens een beetje sneeuw en vrieskou.
Ja, liever vandaag dan morgen! Ik HAAT winters! Ik haat grijs, grauw, kaal/dor, koud, miezer. Godzijdank in elk geval nog geen sneeuw/ijzel gehad. Hopelijk slaan we dat 'n jaartje (of 10) over.
Alle reacties Link kopieren
Tien weken, dat klinkt wel te overzien. Ik bedacht me gisteren dat het nog maar net 2 weken winter is.
Ik ben net terug van een weekje zon. Kan het erg aanraden :mrgreen: veel minder last van de grauwedagenblues.
COtweepuntnul schreef:
08-01-2019 13:49
Ik ben net terug van een weekje zon. Kan het erg aanraden :mrgreen: veel minder last van de grauwedagenblues.
Inderdaad! Net terug van 21 dagen zon.
Normaal vind ik dit weer veel lastiger dan nu, al mis ik wel de zon.
Ik kan ook niet wachten Cateautje!!! Van mij mag de lente NU wel beginnen!
hamaika schreef:
08-01-2019 13:54
Ik kan ook niet wachten Cateautje!!! Van mij mag de lente NU wel beginnen!
Als het zo zacht blijft als nu dan kan het zijn dat de lente eerder begint, dat is ook wel een fijne gedachte.
Het gaat in februari flink koud worden, ik hoop op sneeuw.

Ik houd van ons klimaat met de seizoenen. Die afwisseling vind ik heerlijk, ook de regenbuien en najaarswind.
Cateau jij bent geniaal!
Ok echt koud is het niet maar ik heb altijd last van winterdepressies, valt tot nu toe wel mee maar ik ben nu dat grijze weer al helemaal zat eerlijk gezegd.
Ik word niet blij van het idee dat de winter nog maanden gaat duren, maar tien weken dat lijkt veel korter :proud:
Ik ga vast aftellen.. :blob: :daisy:

He wat een blij topic, daar had ik behoefte aan, thnx Teau!
Alle reacties Link kopieren
Hoe sneller het warmer word hoe beter voor mij, kan mij niet snel genoeg gaan!
Alle reacties Link kopieren
Ik lees net dat er misschien winterkou aankomt van 2 weken waarbij de temperatuur overdag ook niet boven het vriespunt uitkomt. Ik hoop toch zo dat deze voorspelling niet uitkomt.
Het is nu nog niet mogelijk maar ooit hoop ik te kunnen overwinteren, laat mij maar in de zon zitten tussen de oude besjes in Spanje.
nimue_iparis wijzigde dit bericht op 08-01-2019 14:32
0.79% gewijzigd
In mijn wijk staan een paar bomen in bloei, dus ik kan al doen alsof het lente is.
Ik ga over 'n paar weken in elk geval 5 daagjes naar Spanje. Even blauwe lucht zien met zon en gewoon natuur die normaal bloeit en groen is. Als de winter nu maar 1 maand zou duren zou ik er wel mee kunnen leven maar het winterseizoen met kale natuur en slecht weer duurt hier van november t/m maart.
redbulletje schreef:
08-01-2019 14:27
Ik ga over 'n paar weken in elk geval 5 daagjes naar Spanje. Even blauwe lucht zien met zon en gewoon natuur die normaal bloeit en groen is. Als de winter nu maar 1 maand zou duren zou ik er wel mee kunnen leven maar het winterseizoen met kale natuur en slecht weer duurt hier van november t/m maart.
Ohhh, mag ik met je mee?
Cateautje schreef:
08-01-2019 14:32
Ohhh, mag ik met je mee?
Ik neem m'n mams al mee en de B&B heeft maar 2 kamers. ;-D
redbulletje schreef:
08-01-2019 14:36
Ik neem m'n mams al mee en de B&B heeft maar 2 kamers. ;-D
Jammer hoor. Nou kan ik toch niet weg, want mijn kater kan niet zonder me. Hij doet wel alsof hij stoer is, maar hij kan niet eten zonder mij in de buurt, dus het arme beest zou uithongeren als ik weg zou gaan.

Veel plezier met je mams gewenst.
Hetismogelijk schreef:
08-01-2019 13:47
Tien weken, dat klinkt wel te overzien. Ik bedacht me gisteren dat het nog maar net 2 weken winter is.
Dit wil ik helemaal niet horen...
*Doet vingers in oren en gaat keihard 'lalalalala' zingen*

Briljant, ik wil ook naar Spanje om te overwinteren. Si tambien practico mi Español, muy bien... :sun:
anoniem_377639 wijzigde dit bericht op 08-01-2019 16:00
16.11% gewijzigd
Kan me niet lang genoeg duren. De winter dan he? Heerlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven