Nog maar tien weken....

08-01-2019 13:28 170 berichten
... en dan is het lente. :-D

Van mij mogen de dagen vliegen als de wind.
Ik verlang naar het warme zonnetje. Heerlijk op mijn balkon zitten met een beker koffie, boek erbij.
Weg met al die lagen kleding en die droge warmte van de verwarming.
Ik ben er klaar voor, jullie ook?

Afbeelding
anoniem_64c64bf305ae7 wijzigde dit bericht op 08-01-2019 13:31
16.79% gewijzigd
Ik wel hoor Teau, heerlijk!
Ik word er helemaal blij van!
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
02-02-2019 18:36
Hoewel de verwarming al de hele dag aan staat op 21 graden, ik warm gekleed ben en mijn Uggs draag, heb ik het de hele dag koud gehad, zelfs koude voeten. Ik ben er moe van en kan mijn ogen haast niet open houden.
Ik heb nog nooit griep gehad, dus ik kan me niet voorstellen dat het nu ineens wel gebeurt, misschien komt er een verkoudheidje aan.
Maar goed, dit is een teken dat het hoog tijd wordt dat het beter weer wordt, droog, zonnig en wat hogere temperaturen.
Tjongejonge, wat ben ik gammel, vreselijk.
Griep of verkoudheid komt niet door het weer, is gewoon een virus.
lucky82 schreef:
17-02-2019 06:48
Griep of verkoudheid komt niet door het weer, is gewoon een virus.
En dat virus krijgt de kans als je onderkoeld raakt en daardoor je afweersysteem verzwakt.
Alle reacties Link kopieren
Gisteren en eergisteren lekker in de tuin gewerkt, veel gesnoeid en het eerste onkruid geplukt. Vandaag staat er een lange wandeling op het programma.
Voor mij voelt het nu echt wel lenteachtig! (Gelukkig zijn we ook al over de helft van februari.)
Lekker hoor het hele weekend alles open voor de frisse lucht en word gewoon blij van het zonnetje!
Alle reacties Link kopieren
Ik word zo blij van dit weer. Gisteren kunnen hardlopen in een korte broek en had eigenlijk zelfs nog een t-shirt aangekund! En dat in februari :sun:
Heanig an
Ik was gister in de stad met iemand en je kon over de hoofden lopen.
Nou is het altijd wel druk op zaterdag, maar dit was opvallend.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vrijdag heerlijk op een terras gezeten, zonder jas! :sun:
Nog maar 8 1/2 dag en het is lente! Nu maar hopen dat het weer er rekening mee houdt en geen rare fratsen uithaalt.
Alle reacties Link kopieren
Nou, het lijkt wel herfst! Wat een weer. Vanmiddag al van mijn fiets gewaaid, maar gelukkig kon ik er net op tijd vanaf springen voor ‘ie omviel.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
11-03-2019 14:53
Nog maar 8 1/2 dag en het is lente! Nu maar hopen dat het weer er rekening mee houdt en geen rare fratsen uithaalt.
Ik wil de pret niet drukken, maar maart roert zijn staart wel heel vervelend dit jaar. Maar goed, in 8 dagen kan er een hoop veranderen natuurlijk!
Wilhetnietweten schreef:
11-03-2019 16:49
Ik wil de pret niet drukken, maar maart roert zijn staart wel heel vervelend dit jaar. Maar goed, in 8 dagen kan er een hoop veranderen natuurlijk!
Er zit schot in, daar gaat het mij om. Over een maand weten we niet meer dat we het nu koud hadden.
Alle reacties Link kopieren
Ja! Ik zie ook al bloesem aan de bomen. Nu nog mijn twee nieuwe balkonnetjes mooi maken. (Eindelijk heb ik een plan hoe ik dat ga doen).
Alle reacties Link kopieren
Brr.. Wat een raar weer de laatste tijd! Vorige week zondag nog heerlijk zonder jas op het terras gezeten en nou loop ik alweer met m'n winterjas aan.

Toch kan ik een glimlach niet tegenhouden als ik de bomen weer langzaam in bloei zie komen. De struiken weer langzaam groen zie worden en de bloemetjes weer open zie gaan.

Nog even geduld tot de lente!
Lach hard, duik diep, kom terug..
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
11-03-2019 17:05
Er zit schot in, daar gaat het mij om. Over een maand weten we niet meer dat we het nu koud hadden.
Ik hoop zo dat je gelijk krijgt!
Cateautje schreef:
11-03-2019 17:05
Er zit schot in, daar gaat het mij om. Over een maand weten we niet meer dat we het nu koud hadden.
Ik hoop het !!!!!! Ga begin april op vakantie naar Engeland dus hopelijk is het dan wel echt lente ja !
Heerlijk juist, hoe maart zijn staart roert.
Door de storm van zondag hebben vogels nu in elk geval genoeg takjes om hun nesten mee te bouwen.
Alle reacties Link kopieren
Het is inderdaad net herfst, voel me er weer somber van. Hier aan de kust is de wind echt verschrikkelijk, hele week windkracht 6/7. En die hagelbuien dan afgelopen weekend.... Van mij mag het nu echt lente worden en blijven! Gelukkig zie ik dat het vanaf zondag eindelijk weer beter wordt.
Alle reacties Link kopieren
COtweepuntnul schreef:
08-01-2019 13:49
Ik ben net terug van een weekje zon. Kan het erg aanraden :mrgreen: veel minder last van de grauwedagenblues.
Helpt bij mij ook om de winter door te komen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven