Nutteloos discuzeur en kletstopic

13-06-2019 20:27 3003 berichten
Nieuwe naam, nieuw topic!

Heb je wat te zeuren, leuks te vertellen of wil je gewoon nutteloos ouwehoeren?
Wees welkom, hier mag het, zolang het uiteraard niet te nuttig is ;)
(En zolang er hier maar een beetje lief tegen elkaar wordt gedaan..)

Ik begin: ik heb sinds vandaag vakantie!!!!!
Twee weken, was er echt aan toe.

Heb ik nog wat te zeuren?
Nee, nu even niet.
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 12-09-2019 22:41
10.25% gewijzigd
patsy--stone schreef:
13-06-2019 21:43
Ik wil even zeiken dat ik moet zeiken maar geen zin heb om op te staan van de bank.
:rofl:

VivaYfke: Pilates, aaauuuwwww!
Ik heb dat ook een tijdje gedaan.
Echt een marteling vond ik dat haha...
Sterke alvast morgen.

Ik wil binnenkort richting mijn mandje, maar ik lig zo lekker op de bank met een dekentje... Wil ik niet vanaf...
VesperLynd schreef:
13-06-2019 21:45
Gezellig, ik doe mee! Met direct al 'n mooie klaagzang: mijn Firefox of geheugen pc is vol, waardoor ik hem iedere keer opnieuw moet installeren en ook steeds zonder addblocker zit... Dus: alle irritante reclames wegscrollen :steam: Maar geef me vooral geen nuttige tips, het moet hier niet te nuttig worden natuurlijk :hihi:
Veel plezier vakantiegangers! :sun:
Nee zeker niet... Das hartstikke offtopic... ;-D :whip:

:there: Voor alle zielepieten, zwangeren met kwalen en eehhh.. periode-dames :redrose:
Goedemorgen :sun:
Weer een mooie dag om niks te doen.

Heb spierpijn van de pilates. :whip:
VivaYfke schreef:
14-06-2019 09:00
Goedemorgen :sun:
Weer een mooie dag om niks te doen.

Heb spierpijn van de pilates. :whip:
Goedemorgen!
Ik ga ook een poging doen om overdag weinig te doen.
Mission impossible voor mij mezelf kennende ;)

Ik heb ook spierpijn, van de yogales van gisteren... :-(
Wel erg lekker geslapen.
Mmm zou het toch geen onzin zijn in welke richting je hoofdeinde staat?
Ik slaap veel meer sinds die richting het oosten staat. (En ik geloofde daar niet perse in, maar in toeval geloof ik ook niet)
Mijn hoofdeind is naar het noorden gericht. In de herfst, winter en een deel van de lente slaap ik erg goed, 9 uur en meer...
Voor de rest is het :furious:
Misschien dan het bed naar het oosten draaien.
Moeilijk, moeilijk :@@:
Ik slaap geloof ik ook een beetje te goed...
Ik word rond 5.30 wakker, al een poos maar sinds bed naar oost staat val ik weer in slaap en tuk ik rustig door tot een uur of 8.
Ik ben echt een ochtendmens, dat is echt uitslapen voor mij ..
(En van te lang slapen word ik ook moe en sloom)

Zo ik ga lekker nog een mok koffie maken voor mijzelf :proud:
Alle reacties Link kopieren
Phoebemeaculpa schreef:
13-06-2019 22:22
Nee zeker niet... Das hartstikke offtopic... ;-D :whip:

:there: Voor alle zielepieten, zwangeren met kwalen en eehhh.. periode-dames :redrose:
:smooch: de troost doet mij al goed :biggrin:
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Alle reacties Link kopieren
man heeft voor jongste kind een dvd opgezet...in het Engels. Ik ben te lui om de afstandsbediening te pakken. Kind moet het er maar mee doen.
Heb al een mega drukke ochtend erop zitten dus ik vind dat ik wel even lui mag bankhangen nu
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Sue-Heck schreef:
14-06-2019 11:07
:smooch: de troost doet mij al goed :biggrin:
Fijn, dat was ook de bedoeling!

Ik ben ook lui, maar moet even wat dingetjes halen, waaronder paracetamol want pijn door de yoga, niet leuk.
Verder moet ik zingen vanavond (joepie!) dus heb ik verder een goede smoes om even rustig aan te doen.

Ik ben boos trouwens het zou lekker weer worden maar dat is het totaal niet hier in Gelderland.. :'(
Alle reacties Link kopieren
Phoebemeaculpa schreef:
14-06-2019 11:41
Fijn, dat was ook de bedoeling!

Ik ben ook lui, maar moet even wat dingetjes halen, waaronder paracetamol want pijn door de yoga, niet leuk.
Verder moet ik zingen vanavond (joepie!) dus heb ik verder een goede smoes om even rustig aan te doen.

Ik ben boos trouwens het zou lekker weer worden maar dat is het totaal niet hier in Gelderland.. :'(
Beetje tijgerbalsem doet ook wonderen op pijnlijke spieren. Sterkte!
Hier ook regen @( en moet over 5 minuten kind uit school halen op de fiets. Bleh
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Heerlijk inderdaad om tijgerbalsem op de spieren te smeren Phoebe. Sterkte met je spierpijn.

Hier geen regen maar wel een flinke wind en koudddd.
Heb buiten gezwommen en zit nog te rillen van de kou ondanks warme douche. :bonk:
Typen duurt daardoor dubbel xo lang.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het weer echt heerlijk nu. :heart:

Ik wilde zeggen dat het me sterk lijkt dat de richting van je bed er toe doet, maar toen realiseerde ik me dat ik met mijn hoofd aan het voeteneind slaap, en dat is inderdaad richting het oosten. :-D
Geeft niet, het droogt wel weer op.
Waarom slaap je met jouw hoofd aan het voeteneind?
Man zegt dat slaapkamer aan de oostkant ligt maar dat telt vast niet.
Alle reacties Link kopieren
Heel lang geleden, als ik niet kon slapen, ging ik altijd met mijn hoofd aan het voeteneind liggen. Dat werkte dan een soort van. Slaat nergens op, maar ik slaap wel goed, dus ik doe het nog steeds.

Ben je al weer opgewarmd?
Geeft niet, het droogt wel weer op.
Goed idee vd tijgerbalsem, thnx!
Volgens mij heb ik nu weer te lang geslapen want ik ben sloom en moe..
Zucht...

Hier is het nu droog en ook wel lekker.

Zireal: ik vond dat ook onzin maar sinds het bed naar het oosten staat slaap ik wel beter toevallig. (Te goed zelfs..)
Echter ik twijfel toch weer want nu staat ie wel een beetje raar.
Ik woon in een oud huis, lastig in te richten en de muur op het oosten is niet helemaal recht ivm raam en verwarming.
Het rechte stuk muur is te dicht bij de deur. (Niet zo dicht dat ik er niet uit kan)
De muur op west is wel recht maar dat wil ik niet, de huizen zijn gehorig wn de keuken vd buren is aan die kant.
Enige andere optie is op het zuiden, onder het raam.
Tocht niet want dubbel glas maar ze zeggen toch dat dat niet goed is?
Zucht, eeuwige twijfelkont en slepen met meubels vind ik ook leuk... ;-D
Grappig. Helaas ben ik nog steeds aan het rillen. Ik ben echter te lui om me warm te rennen.
Alle reacties Link kopieren
VivaYfke schreef:
14-06-2019 12:42
Grappig. Helaas ben ik nog steeds aan het rillen. Ik ben echter te lui om me warm te rennen.
Bank, dekentje + koffie/thee/warme choco/soep
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Sue-Heck schreef:
14-06-2019 12:57
Bank, dekentje + koffie/thee/warme choco/soep
Dat wil ik ook wel want ik ben moe en sloom, goed idee! :proud:
(De boodschappen zijn inmiddels toch al binnen)
Goed idee Phoebe en dank je voor de tip Sue-Heck. Ik ben uitgerild onder een deken. Eindelijk. Nu eerst eten en naar de osteopaat.
Alle reacties Link kopieren
Heb mijn eigen advies opgevolgd en heb een dekentje over me heen, want natgeregend buiten :wtf: nu nog even kiezen tussen caramel macciato of Weiner melange :thumbsup: kids naar boven gestuurd om te spelen die bouwen een legostad.
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Mag ik even zeuren dat ik net naar de kapper ben geweest en mijn haar nog steeds stom zit? Hoe ik het ook laat knippen en waar dan ook, het blijft stom. En nu met die regen gaat het ook nog vervelend pluizen en springt het alle kanten op behalve de goede >:-(
Natuurlijk mag dat.
Ik heb ook zulk haar, en als geregend heeft lijk ik net een poedel...
Ik zou mn kapper wel ontslaan...

En wat zal ik nou met mn bed doen? Zie mn vorige bericht.
Zo laten staan al staat het nu niet helemaal strak tegen de muur of toch weer naar het raam?
Alle reacties Link kopieren
Zet je bed gewoon zoals je 'm zelf graag het liefst wil hebben. Ik zie het probleem niet. Maar goed, ik geef dan ook niets om strakke inrichtingen. En ik denk niet dat je al je bezoek meeneemt naar je slaapkamer?
Geeft niet, het droogt wel weer op.
Phoebemeaculpa schreef:
14-06-2019 13:55
Natuurlijk mag dat.
Ik heb ook zulk haar, en als geregend heeft lijk ik net een poedel...
Ik zou mn kapper wel ontslaan...

En wat zal ik nou met mn bed doen? Zie mn vorige bericht.
Zo laten staan al staat het nu niet helemaal strak tegen de muur of toch weer naar het raam?

Zo laten staan. Een raam boven m'n hoofd lijkt me niks. Ik heb graag "rugdekking"dat geeft een geborgen gevoel. Maar dat ben ik hè, misschien voel jij het heel anders.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook nooit zo’n moeite met de stand van mijn bed. Al bungelt deze aan het plafond, dan nog slaap ik als een blok gewapend beton. Zolang ik maar op mijn rechter zij lig met mijn arm op het open laatje van het nachtkastje met een kussentje erop (eerlijk waar) :wtf:
Ik bedenk me net dat ik raar ben.
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven