Nutteloos discuzeur en kletstopic

13-06-2019 20:27 3003 berichten
Nieuwe naam, nieuw topic!

Heb je wat te zeuren, leuks te vertellen of wil je gewoon nutteloos ouwehoeren?
Wees welkom, hier mag het, zolang het uiteraard niet te nuttig is ;)
(En zolang er hier maar een beetje lief tegen elkaar wordt gedaan..)

Ik begin: ik heb sinds vandaag vakantie!!!!!
Twee weken, was er echt aan toe.

Heb ik nog wat te zeuren?
Nee, nu even niet.
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 12-09-2019 22:41
10.25% gewijzigd
Zireael schreef:
14-06-2019 14:14
Zet je bed gewoon zoals je 'm zelf graag het liefst wil hebben. Ik zie het probleem niet. Maar goed, ik geef dan ook niets om strakke inrichtingen. En ik denk niet dat je al je bezoek meeneemt naar je slaapkamer?
Haha je lijkt mn moeder wel, die zei vd week min of meer hetzelfde.
Overigens zie ik zelf het probleem ook niet...

Ik ben overigens ook een enorme ouwe snurker hoor, als ik slaap (En dat is binnen 3 tellen s'avonds) dan kun je rustig een houseparty houden in mn slaapkamer of een paar bommen afschieten, ik slaap er moeiteloos doorheen.

Sue-enz ik ook :high5:, ben ik trots op want normaal zijn is saai.
(Dat gezegd hebbende, wat is normaal eigenlijk?)

Nader bericht, het niet tegen de muur kunnen heb ik alweer opgelost door het bed wat dichter bij de deur te zetten, waar ik nog steeds door kan zonder mijn nek te breken.
En om het te lang doorslapen op te lossen heb ik ook alweer iets briljants bedacht: ik zet gewoon een wekker.
Volgende probleem! ;-D
Sue-Heck schreef:
14-06-2019 13:30
Heb mijn eigen advies opgevolgd en heb een dekentje over me heen, want natgeregend buiten :wtf: nu nog even kiezen tussen caramel macciato of Weiner melange :thumbsup: kids naar boven gestuurd om te spelen die bouwen een legostad.
oooh lekkerrrr! Ik zou gaan voor de caramel macciato! :koffie: Caramel in de koffie is erg lekker! Je brengt me op ideeën.
Phoebemeaculpa schreef:
14-06-2019 14:21
Haha je lijkt mn moeder wel, die zei vd week min of meer hetzelfde.
Overigens zie ik zelf het probleem ook niet...

Ik ben overigens ook een enorme ouwe snurker hoor, als ik slaap (En dat is binnen 3 tellen s'avonds) dan kun je rustig een houseparty houden in mn slaapkamer of een paar bommen afschieten, ik slaap er moeiteloos doorheen.

Sue-enz ik ook :high5:, ben ik trots op want normaal zijn is saai.
(Dat gezegd hebbende, wat is normaal eigenlijk?)

Nader bericht, het niet tegen de muur kunnen heb ik alweer opgelost door het bed wat dichter bij de deur te zetten, waar ik nog steeds door kan zonder mijn nek te breken.
En om het te lang doorslapen op te lossen heb ik ook alweer iets briljants bedacht: ik zet gewoon een wekker.
Volgende probleem! ;-D
Phoebe, laat je bed nou eens met rust!! Het is 27 C en jij gaat met meubels slepen? :rofl: Ik zie het helemaal voor me!

Maar... volgens mij is hoofd richting het zuiden het beste!
Alle reacties Link kopieren
VesperLynd schreef:
14-06-2019 16:47
Phoebe, laat je bed nou eens met rust!! Het is 27 C en jij gaat met meubels slepen? :rofl: Ik zie het helemaal voor me!

Maar... volgens mij is hoofd richting het zuiden het beste!
27 graden? Wtf?! Ik gooi maar eens even de schuifdeur open dan :whistle:
Heb net ook even uitgebreid (en per ongeluk) de binnenkant van mijn ogen bestudeerd. Die schenen dicht te zijn gevallen tijdens het lezen van mijn boek.
Heb dus helemaal gemist dat het warm was. Hoewel het hier net boven de 20 graden is...
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Alle reacties Link kopieren
VesperLynd schreef:
14-06-2019 16:43
oooh lekkerrrr! Ik zou gaan voor de caramel macciato! :koffie: Caramel in de koffie is erg lekker! Je brengt me op ideeën.
:kwijl:
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Wat een vreselijk forum is dit... :'( :@ :hihi:...
Ik heb door een ander topic al uren trek in een gehaktbal en jullie hebben het over caramelkoffie... :-P) :koffie:

Vl: ja baas ;-D , ik heb em alleen een paar cm opgeschoven zodat hij recht tegen de muur staat. (wel vlakbij de deur maar nogmaals ik kan er gewoon uit en ik vind het wel prima zo)

Was het maar vast dinsdag, zin in Vlie-biza zin in Vlie-biza zin in Vlie-biza...
(Echt ik ben ook raar, ik houd van variatie maar dit is het 3e jaar op rij dat ik erheen ga, zelfde camping en het is een klein eiland met een klein dorpscentrum maar het is er zo relaxed, niet hoeft, alles mag, strand vlakbij, ik kom er altijd helemaal herboren terug.)
Ik ben moeeeeh en oja, ik heb het warm... heel warm.

Iemand een wijntje? :yes:
Alle reacties Link kopieren
VivaYfke schreef:
14-06-2019 17:26
Ik ben moeeeeh en oja, ik heb het warm... heel warm.

Iemand een wijntje? :yes:
Zoete witte graag.
Hier helaas niet zo warm.

Ik slinger straks de airfryer aan voor wat patatjes en loempia’s
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Sue-Heck schreef:
14-06-2019 17:38
Zoete witte graag.
Hier helaas niet zo warm.

Ik slinger straks de airfryer aan voor wat patatjes en loempia’s
Jum, loempia's!
Ik heb ook een airfryer, wat een ideale dingen zijn het toch, lekker kibbeling erin gemieterd.
(Dat eet ik met een witlofsalade en een stokbroodje)

We hebben het nu weer over eten... ;-D
VY: alcoholvrij alsjeblieft, ik moet straks nog zingen en bovendien drink ik niet.
Geen druppel.
Heb net wel mijzelf een lekker ice teatje ingeschonken.
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 14-06-2019 17:45
16.33% gewijzigd
Alstjeblieft, een zoete wijn. Ik heb het in een limonadeglas gedaan. Lekker veel :P

Klinkt goed, patat. Die loempia’s mag je houden.
Wij eten vis met sla.
VivaYfke schreef:
14-06-2019 17:43
Alstjeblieft, een zoete wijn. Ik heb het in een limonadeglas gedaan. Lekker veel :P

Klinkt goed, patat. Die loempia’s mag je houden.
Wij eten vis met sla.
:high5: hier ook vis met (witlof) salade.
Vrijdag visdag. (Je bent rooms of je bent het niet.. ;))

Ik heb het nu ook warm...
Alle reacties Link kopieren
Phoebemeaculpa schreef:
14-06-2019 17:47
:high5: hier ook vis met (witlof) salade.
Vrijdag visdag. (Je bent rooms of je bent het niet.. ;))

Ik heb het nu ook warm...
Wij hadden gisteren witlofstamppot met ham, kaas en crème fraise :p:

Hoe maak jij die witlofsalade?
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Je vraagt het niet aan mij maar dit is het recept, er zijn 101 variaties mogelijk.

500 gr witlof, 1 fijn gesnipperd uitje, 1 flinke teen knoflook. Peper, zout, citroensap en olijfolie.
Optioneel walnoot in stukjes en hard gekookte eieren.
Dit is de basis.

Fruitvariant: bovenstaande met 1/2 appel, 1/2 sinasppel, kiwi, mandarijn, banaan.

Groentenvariant: de basis met: komkommer, tomaat, geraspte wortel, avocado, paprika.
anoniem_63d7ddcace0a9 wijzigde dit bericht op 14-06-2019 18:33
4.62% gewijzigd
Ipv olijfolie en citroensap is balsamicoazijn met een mengsel van mayonaise en olijfolie een mogelijkheid.
Alle reacties Link kopieren
Lekker, dank je
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Oww ik had het heel simpel dit keer, witlof in blokjes, tomaat in blokjes, paar walnootjes en beetje dressing.
Ik ook vaak stukjes mandarijn ipv tomaat.
Ik ben echt vrij dol op witlof...
Die van jou klinkt ook lekker Sue!


He wat begint dit al een leuk en vooral gezellig topic te worden!
Daar word ik blij van!
Alle reacties Link kopieren
Phoebemeaculpa schreef:
14-06-2019 18:16
Oww ik had het heel simpel dit keer, witlof in blokjes, tomaat in blokjes, paar walnootjes en beetje dressing.
Ik ook vaak stukjes mandarijn ipv tomaat.
Ik ben echt vrij dol op witlof...
Die van jou klinkt ook lekker Sue!


He wat begint dit al een leuk en vooral gezellig topic te worden!
Daar word ik blij van!
Dat dacht ik ook net. Gezellig is het juiste woord.
Geen gezeur, gewoon lekker over koetjes en kalfjes lullen! :thumbsup:
Daar word ik ook heel happy van
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Ik ook. Dat gezeur en gezannik soms en sommigen vragen zich dan af waarom er zo weinig te doen is op het forum.
Voor mij is dat duidelijk na 10 jaar forummen en ik ben vast niet de enige.
Komt er iets op tv? Ben te lui om te googelen. :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
The Lost World is vanavond op tv, maar je moet er maar net van houden. Ik heb 'm pas nog op Netflix gekeken.

Dino's. :heart:
Geeft niet, het droogt wel weer op.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga denk ik vanavond Netflix weer aanslingeren. Zit nu net in seizoen 3 van grimm. Daar ben ik de vorige keer blijven steken. Dus alles opnieuw gezien, omdat ik er niks meer van wist. En nu ik weet bij ben, ga ik nu verder waar ik de vorige keer afgehaakt ben.
Geen idee wat er op tv komt eigenlijk
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Alle reacties Link kopieren
heerlijke serie Grimm, als ik klaar ben ga ik ook weer overnieuw beginnen denk ik.

ik moet de verhuisdozen inpakken maar heb er GEEN zin in :cry: waarom kan ik daar niemand voor inhuren
Relax we're all crazy, it's not a competition
Grimm heb ik op mijn lijstje, maar tot nu toe kregen andere series steeds voorrang. En ik heb net The Affair uit, daar moet ik nog helemaal van bijkomen.. :cry: Dat allerlaatste shot in de zon, zo mooi!! (is geen spoiler toch?)
En ik heb Sherlock ontdekt, ook heel leuk!
Ik ga straks ovenkroketten halen, heb al dagen zin in 'n kroketje, dus het moet er maar eens van komen vanavond :yum: .
Leuk ook die witlofreceptjes! Het kost mij nog weleens moeite om te bedenken wat ik moet eten op 'gewone' dagen, dus handig om te lezen wat jullie in elkaar zetten. Hoef ik er zelf niet meer over na te denken ;-)
Rouge__ schreef:
14-06-2019 19:01
ik moet de verhuisdozen inpakken maar heb er GEEN zin in :cry: waarom kan ik daar niemand voor inhuren

Dat kan hoor, kun je een verhuisservice voor inhuren. Als je wil pakken ze het in, verhuizen het en pakken het ook weer uit. Het kost wel een paar centen.

(Dit was niet echt nutteloos, besef ik net. Sorry.)
Alle reacties Link kopieren
Ik baal dat Dexter van Netflix gehaald is :| die vond ik altijd wel leuk.

Hier kids op bed gebracht. Oudste is helemaal in paniek, want de voortand hangt er half uit, maar mag er niet aankomen. Dus ik hoop dat deze er morgen bij het eten van een boterham of appel wel uit ligt. Dit duurt in elk geval geen dagen meer.

Verhuizen :there: sterkte met het inpakken en vooral sjouwen!
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven