nutteloze vraag

18-01-2018 17:50 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor het weekend koop ik altijd een bloemetje en/of soms een orchidee. Dan krijg ik steevast de vraag "is het een cadeautje?" Dan zeg ik altijd "ja, voor mijzelf" en toch krijg ik er dan nooit een mooi papiertje of lintje omheen :nooo:
#verdrietig
Krijg jij ook wel eens van die nutteloze vragen?
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
Tornacense schreef:
18-01-2018 19:04
"Heeft u alles kunnen vinden?"

Nee, die nieuwe man ben ik niet tegengekomen.
Nee, die poetsvrouw stond helaas niet in reclame.
Nee, mijn verstand bleek helaas toch onvindbaar, misschien kan u mij helpen?

Ligt het aan mij dat ik soms zin heb om stomme vragen te beantwoorden met domme antwoorden?
Ik beken. En het erge is dat ik het heel spontaan en heel droog ook nog doe. Bij de kassa van een kledingwinkel met de pinpas al in het apparaat: 'U wilt afrekenen?' 'Nah, als dat niet hoeft neem ik het liever zo mee'. Ik als gastvrouw die 250 mensen ontvangt en de vraag krijg of ik het druk heb... 'nee hoor, ik zie al die mensen niet'. Gelukkig kom ik er meestal mee weg omdat mensen denken dat ik een grapje maak en ik wel netjes en echt wel aardig ben. :$
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Tornacense schreef:
18-01-2018 18:49
Mag ik daar overigens ook filosofische discussies starten over "wat is alles?", "kan je alles es definiëren", "waarom zie jij X als alles?".

De mensen achter mij zullen lachen als ik daar een half uur sta te palaveren :-D.

Haha ja!

Of mensen die vragen: Draag jij nou een bril? Nee ik heb een paars haar.
:facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Frantic schreef:
18-01-2018 19:34
Oja deze!! Ik wil altijd zeggen 'Ik heb een gamma GT van 236 en een alkalische fosfatase van 1411, hoeveel paracetamol mag ik per dag slikken??'
Maar ik zeg altijd gewoon ja ;)
Ik zeg DOEN :yes:

(mag ik dan achter jou staan?)
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
18-01-2018 17:58
Als ik afgerekend heb, vraagt de verkoper aan mij ook weleens of het een cadeautje is. Dan zeg ik: "blijkbaar niet, want ik moest er voor betalen".
:rofl: die ga ik onthouden.

Ik vind de vraag 'naar de kapper geweest' als je een ander kapsel hebt ook vreemd. Nee, vd trap gevallen. Per ongeluk mn hoofd gesnoeid ipv de struik nou goed...
anoniem_361676 wijzigde dit bericht op 18-01-2018 20:29
1.46% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Jufjoke schreef:
18-01-2018 19:02
Ja, dat is ook weer zo. Ik refereer dan aan mezelf; ik bedenk eenmaal thuis altijd wel iets wat ik ook had moeten kopen, maar waar ik in de winkel niet aan dacht. Daar denk ik door zo'n vraag echt niet eerder aan....Maar idd, misschien begreep ik de vraag gewoon nooit goed. Misschien beter voortaan naar de Kruidvat gaan, het niveau bij de Etos ligt duidelijk te hoog. :-$
Hahaha
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren
Jufjoke schreef:
18-01-2018 17:58
Wél een nutteloze vraag vind ik wat ze altijd bij de Etos foen bij de kassa: 'heeft u alles kunnen vinden? '
Echt, wat willen ze daarmee?
Oh dat vind ik zo'n irritante vraag...

Ik zeg ook wel eens als ze in een horecazaak vragen of ik af wil rekenen 'nou nee, ik loop het liefst zo weg'. ;-D .
Alle reacties Link kopieren
Op de vraag 'Weet je al wat het wordt?' toen ik zwanger was antwoordde ik; 'Ja, een baby!' Was meer een nutteloos antwoord maar ik had dan altijd veel lol. Hormonen denk ik :mrgreen:
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren
Violettavalerie82 schreef:
18-01-2018 20:22
Oh dat vind ik zo'n irritante vraag...

Ik zeg ook wel eens als ze in een horecazaak vragen of ik af wil rekenen 'nou nee, ik loop het liefst zo weg'. ;-D .
Of 'Aan wie kan ik de rekening presenteren?' 'Nou, doe maar dat stelletje twee tafels verder.'
I wanna live my life with the volume full!
Eidde schreef:
18-01-2018 20:25
Op de vraag 'Weet je al wat het wordt?' toen ik zwanger was antwoordde ik; 'Ja, een baby!' Was meer een nutteloos antwoord maar ik had dan altijd veel lol. Hormonen denk ik :mrgreen:
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Eidde schreef:
18-01-2018 20:27
Of 'Aan wie kan ik de rekening presenteren?' 'Nou, doe maar dat stelletje twee tafels verder.'
:mrgreen:

Geniaal trouwens, je reactie op de vraag wat het wordt... :rofl:
Ik zit echt keihard te lachen hierom momenteel... ;-D

Dat paracetamollen verhaal lijkt me ook lachen... Bij een mokkel van amper 18 achter de kassa... :proud:
Annewies schreef:
18-01-2018 19:00
Ik zei een x nee, oh zei de verkoopster,” dan moet je even de bijsluiter lezen”🙈
Ja dat antwoord kreeg ik toen ook.
Echt vraag dan niet.
Alsof je te dom bent om dat zelf niet te kunnen bedenken.
Eidde schreef:
18-01-2018 20:25
Op de vraag 'Weet je al wat het wordt?' toen ik zwanger was antwoordde ik; 'Ja, een baby!' Was meer een nutteloos antwoord maar ik had dan altijd veel lol. Hormonen denk ik :mrgreen:
Ik was gegaan voor "Ik denk een aap. Of misschien een koala."
Alle reacties Link kopieren
Geen echte vraag maar in de winkel zeggen ze vaak bij vertrek "groetjes".
Ik snap de uitspraak maar mijn opa begon altijd - tenenkrommend- de discussie "aan wie?".
Alle reacties Link kopieren
SamPM schreef:
18-01-2018 20:53
Geen echte vraag maar in de winkel zeggen ze vaak bij vertrek "groetjes".
Ik snap de uitspraak maar mijn opa begon altijd - tenenkrommend- de discussie "aan wie?".
:biggrin:
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren
ik vind de vraag of ik alles heb kunnen vinden bij de kassa ook niet logisch. ten eerste, als ik nog niet alles heb sta ik niet bij de kassa. en ten tweede, als zij mij moet uitleggen waar dat wat ik nog moet hebben staat, dan hou ik de kassarij onnodig lang op. beter houden ze me in de winkel beter in de gaten en helpen ze me daar met zoeken, of stellen ze me die vraag op de winkelvloer.
Don't cry, buy a bag and move on.
'Zoekt u iets speciaals?' Bij de Etam, MS e.d.
'Nee, dan was ik wel naar een andere winkel gegaan.'
Bij de kiosk als je een broodje haalt steevast de vraag: 'iets te drinken erbij?'
Ehm nee, als ik dat had gewild........ dan had ik dat wel gepakt........

Of bij de Albert heijn als je zegt 'werk ze' tegen de cassiere en het antwoord is 'jij ook'. :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
theatime schreef:
19-01-2018 00:46
'Zoekt u iets speciaals?' Bij de Etam, MS e.d.
'Nee, dan was ik wel naar een andere winkel gegaan.'
:rofl:
I wanna live my life with the volume full!
Eidde schreef:
18-01-2018 20:25
Op de vraag 'Weet je al wat het wordt?' toen ik zwanger was antwoordde ik; 'Ja, een baby!' Was meer een nutteloos antwoord maar ik had dan altijd veel lol. Hormonen denk ik :mrgreen:
Ik vind het vooral irritant dat mensen vragen wat het wordt, want het is al een jongetje.

Of hij ooit een meisje wordt is natuurlijk altijd de vraag.
SamPM schreef:
18-01-2018 20:53
Geen echte vraag maar in de winkel zeggen ze vaak bij vertrek "groetjes".
Ik snap de uitspraak maar mijn opa begon altijd - tenenkrommend- de discussie "aan wie?".

"Dat mag u zelf kiezen" had ik een fijne reactie gevonden daarop.

daenerys79 schreef:
18-01-2018 22:43
ik vind de vraag of ik alles heb kunnen vinden bij de kassa ook niet logisch. ten eerste, als ik nog niet alles heb sta ik niet bij de kassa. en ten tweede, als zij mij moet uitleggen waar dat wat ik nog moet hebben staat, dan hou ik de kassarij onnodig lang op. beter houden ze me in de winkel beter in de gaten en helpen ze me daar met zoeken, of stellen ze me die vraag op de winkelvloer.

Precies dat! Dat schiet keer op keer door mijn hoofd.

Zou iemand hier ooit op zeggen "Nee, waar kan ik die badschuim vinden?" Om dan terug de winkel in te lopen en de instructies van de verkoopster te volgen. En, reken je dan eerst af om vervolgens weer aan te schuiven of laat je iedereen op je wachten? Het is tenslotte niet jouw schuld dat die badschuim zo verdoken opgesteld staat.
Alle reacties Link kopieren
theatime schreef:
19-01-2018 00:46
'Zoekt u iets speciaals?' Bij de Etam, MS e.d.
'Nee, dan was ik wel naar een andere winkel gegaan.'
Gewéldige reactie. Is eigenlijk ook een heel bijzondere vraag....Maar heb je dat werkelijk ooit geantwoord?
Alle reacties Link kopieren
Je bestelt bij de Chinees een maandmenu voor 4 personen met een grote bami en extra kroepoek. Vragen ze: 'inpakken, mevrouw?""...... :confused:
Jufjoke schreef:
19-01-2018 12:28
Je bestelt bij de Chinees een maandmenu voor 4 personen met een grote bami en extra kroepoek. Vragen ze: 'inpakken, mevrouw?""...... :confused:
Nee joh neem gewoon de bami onder mijn arm. Sausje erdoor blijft het beter zitten. Kroepoek in mn haar en gaan.
Voor alle verjaardagsvisite een keer 7 rotis gaan halen en de vraag gekregen of ik het daar op at.......
hamaika schreef:
19-01-2018 22:01
Voor alle verjaardagsvisite een keer 7 rotis gaan halen en de vraag gekregen of ik het daar op at.......
"Ja, tuurlijk joh ...
Bel jij effe mijn familie - anders wordt mijn eigen roti koud - dat ze naar hier komen en zet een tafeltje bij, als je wil."

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven