Onder een dekentje...

15-10-2018 01:25 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
... met Sebas!

Welkom (terug) Knussels!

Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.

Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.

Fijn als je mee komt tetteren!

Liefs, Kia, Rosa, Blond, Κιττεηs, Marana, LollyP, Shifty, Febag, Genie, B4E, Snug, Schattigmeisje, Quain, Bloosje, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Ingelke Kepringelke, Coconuts12, Ch86 en Caitriona*.

Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee :hello: .

En we hebben een nieuwe aanvulling aan onze fantastische knusselfamilie! Sebas! Onze lieve huisspin :love: .

Afbeelding
.
Afbeelding
.
Afbeelding
( :photo: Met dank aan Droppie)

.
Kia NickNickNick 2.0
HeraKia OraKia, Almigthy, Toet, Autootje, Aro-aik, Kia-Qte
BlauwtjeRosannaRosa, Roos, Dolfijntje
Boem!Oud blondBlondje, Blondie
DroppieΚιττεηsKit, Kitkat, Poezel, Kittens, Poes, alles katachtig
ZusLollypopjePop, Popje, Lolly, LollyP, Pipi
JaneMaranaMar, Marana
:'( MinionShiftyGeeltje, Mini, Minion
DraakjeGenieinabottleGeestje, Genie, GIaB
SutraSnugSnug
EvaBloosjeBloos
HekskeNanny_Gytha_OggHeksje Nanny, Gytha, Oggy
UiltjeQuaintrelleQuain
LivaTwilightTwilight, Lichtje, Light, Twil, Twinkellichtje
PapakiNachtvlinderVlindertje, Vlinder
LimoentjeYellowLemonYellow, Lemon
Prof. Dr. Duivel (6) Vieze HondVies beest, schone haren, hond, natte hond
(B)EngelkeIngelke_KepringelkeIngelke, Engeltje, Kepringelke
ArwenCoconuts12Coco, Nuts, Noot, Nootje
Choo chooCh86Ch
SterretjeCaitriona*Cait, Riona, Tri
WolletjeSgaap_2015Wolletje, Schaapje, Skaapje
BubbelsPhoebe-returnsPhoebe, Feebie, Ret, Bubbly
PattyCeciCC, Ceci
BoompjePhoolanPhoo, Phooltje, Phoolan, Lan
DappertjeCourageKoer, Courage, Courtje
La Fleur BelgiqueBloemBloempje, Bloem, Fleur
GlamourGlitterBepGlitter, Glittertje, Bep, Beppie
NachtjeWalpurgisnachtWall-e, Wal, Nacht, Nachtje

.

Lees hier het ontstaan van dit topic. overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
kia・ora wijzigde dit bericht op 27-12-2018 09:29
15.57% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Afbeelding
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
morguhhhh 💋

is het al weekend? rot nacht 😒
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
shifty schreef:
05-11-2018 23:40
Fijn dat je er weer bent, jij ouwe schoonmoedervergiftiger. B)
Tnx man :-D
Damned if I don’t
lollypopje schreef:
06-11-2018 08:25
morguhhhh 💋

is het al weekend? rot nacht 😒
:hug: Nog een paar daagjes.
Damned if I don’t
:cheer: Ik ben klaar met werken! Hoiiii!!! Haaiii!
Hoe gaat het vandaag Coco?
Popje ik heb soms dat ik in een droom blijf 'hangen'. Zelfs als ik tussendoor opsta en iets warms te drinken maak.
Mijn lijf is al stram en stijf en man 'gooide' zich in zijn slaap met opgetrokken benen op zijn andere zij.... knalden zijn knieën tegen mijn heup. Resultaat: blauwe knie en blauwe heup. Bot op bot is niet lekker nie!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Genie komt heel even uit the bottle. En wilde gaan klagen, maar zag Blonds bericht en die heeft het flutter. Dus kruip ik weer terug onder mijn dekentje, maar als iemand wil, er ligt toverzand op de fles, die helpt je naar binnen. Niet bang zijn voor waakwoef, die gromt wel, maar wil ook gewoon knussels hoor :lips:
GenieInABottle schreef:
06-11-2018 18:36
Genie komt heel even uit the bottle. En wilde gaan klagen, maar zag Blonds bericht en die heeft het flutter. Dus kruip ik weer terug onder mijn dekentje, maar als iemand wil, er ligt toverzand op de fles, die helpt je naar binnen. Niet bang zijn voor waakwoef, die gromt wel, maar wil ook gewoon knussels hoor :lips:

Dat gaat zo maar niet. Ik zal eens even ferm over die lamp poetsen en de kurk bij de hand houden. :whip:
GenieInABottle schreef:
06-11-2018 18:36
Kom op met dat geklaag! Er is geen vergelijking in 'kutter'. Dussssssszzzzzzz..... Hoppa, gooi het eruit!
*Als ik A hoor MOET ik B*
Sjokt naar binnen, laat wat dikke knussels achter :hug: :hug: :hug: en strompeld weer terug naar de bank.
Kia•Ora schreef:
06-11-2018 18:56
Sjokt naar binnen, laat wat dikke knussels achter :hug: :hug: :hug: en strompeld weer terug naar de bank.
Gaat ie niet zo goed scattie?
*Gooit dekentje over Kia, zet een kopje warme choco en pakt er een donut bij*
Oudblond schreef:
06-11-2018 18:59
Gaat ie niet zo goed scattie?
*Gooit dekentje over Kia, zet een kopje warme choco en pakt er een donut bij*
Oeh lekker gaan we knusselen onder een dekentje? :heart:
Heb even mijn dag niet zo, is morgen wel weer anders. :)
Ja!!!! Jij krijgt zoet en ik pak toast en kaas zo meteen. *en een wasknijper voor Kia's neus want ik heb een pareltje van een kaas gekocht*
Oudblond schreef:
06-11-2018 19:05
Ja!!!! Jij krijgt zoet en ik pak toast en kaas zo meteen. *en een wasknijper voor Kia's neus want ik heb een pareltje van een kaas gekocht*
Lekker donuts! En vooral knussels!!! :jump:
Die irritante vlieg die maar steeds bij je wil komen.... niet zo meppen.... dat ben ik :P
Ik ga Maman even bellen. Die had een spannende afspraak met een hele leuke arts. Was spannend omdat de arts zo leuk is :rofl:
Oudblond schreef:
06-11-2018 19:15
Die irritante vlieg die maar steeds bij je wil komen.... niet zo meppen.... dat ben ik :P
Ik ga Maman even bellen. Die had een spannende afspraak met een hele leuke arts. Was spannend omdat de arts zo leuk is :rofl:
:heart: :heart: :heart:
Coole maman :heart:

De medicatie heeft niet gedaan wat ie moest doen. En ik wist het stiekem al van het weekend, ik zat alleen nog in de ontkenningsmodus. En vandaag kwam het gewoon even binnen en laat het zich niet buiten zetten. Geen wereldprobleem, geen pijn, nare gedoe en wat dan ook, maar gewoon blehhhhhhhhhhh.

Kruipt bij Kia onder de deken, slaat donut over (moet die halve kilo chocolade toch nog even een beetje compenseren o_o ) en bewondert de schone vliegenmepster.
En mag ik ipv warme chocomel dan gewoon iets sterkers???
Oh en ja Pop, ik sta ondertussen nog te koken, heb eerst even mijn was gedaan :$
Mikt wat whiskey door de chocolademelk.
Ik had graag mee willen knusselen, maar no way dat ik onder dat dekentje ga liggen, met die stinkkaas

Afbeelding
Trekt een extra dekentje uit de kist.

Draakje: die teleurstellingen komen binnen. Ik snap het helemaal. Dat brengt je echt even van je mentale apropos. Want weer terug naar af en zoeken. :hug:

'Dag Maman, wat zei de arts?'. ' Ik heb niet veel gehoord want ik had mijn hooraparaten niet in maar je zus zei dat de medicijnen nu goed zijn. En hij keek me recht in mijn ogen. Dat is toch echt een schoon slim manneke!'... ' Dus je bloedbeeld is weer goed?' ' Ja natuurlijk, anders had hij me wel daar gehouden! Niets aan de hand, maak je maar geen zorgen. Hij gaf me een knuffel toen we weg gingen'. 'Echt, wat raar?'. 'Tja, ik ben speciaal he'. :lol: :D
Lichtje sorry! 't Is een verslaving, een verslaving. Moeilijk voor de mensen in mijn omgeving. Maar therapie werkt niet, zonder kaas word ik te dun en ik krijg dat niet gecompenseerd. Dussss..... Jullie onder het dekentje en ik met mijn kaas tegen jullie geknusseld. Is dat een haalbaar compromis?
Breaking news, taart en champie (ik kan nog geen plaatjes plakken):
Bubbles heeft de :heart: knoop doorgehakt en de nieuwe man in haar leven verteld dat ze er voor durft te gaan.
Onwennig nog en ook raar want ik heb het op deze manier denk ik nog nooit gehad, ik mis hem als we niet samen zijn, een tikkie onzeker, (veel minder dan eerder) veel aan hem denken, ben blij als ik bij hem ben, wil niet weg als we samen zijn, m.a.w ik heb het redelijk te pakken gok ik... :$
Echter ik heb dat normaal nooit zo snel, en meestal voel ik me zeker in het begin nooit erg comfortabel bij een nieuwe man, nu best wel over het algemeen en dat is nieuw voor mij. (En doordat ik me comfortabel voel bij hem komen de andere gevoelens ook veel makkelijker misschien)
Het verschil met vroegere verliefdheden is ook wel denk ik dat ik minder op hol sla met mijn gevoelens.
Nu wel een beetje zielig, hij gaat morgen een week op vakantie, en dat vind ik niet erg leuk. Ok het is maar een weekje, maar toch...
(Van de andere kant is het ook wel goed want deze onverwachte gebeurtenis is best wel heftig voor mij en het is best goed om het allemaal even te laten bezinken)

Erg onverwacht allemaal, maar Bubbly heeft het een klein beetje te pakken geloof ik... :$ :flirting: :love:
Houston, we've got a problem...
(Wel leuk dat het voor de verandering wederzijds is...)

Fijne avond lieve mensen :heart:
anoniem_377639 wijzigde dit bericht op 06-11-2018 20:06
19.81% gewijzigd
Kia, niet in de chocolademelk. Dat is alleen ijskoud lekker. Doe maar gewoon puur en dan een zesdubbele portie ofzo, die kaas heb ik dan geen last meer van. Sinds een paar weken eet ik ook blauwaderkaas, wel met jam
Oudblond schreef:
06-11-2018 19:44
Trekt een extra dekentje uit de kist.

Draakje: die teleurstellingen komen binnen. Ik snap het helemaal. Dat brengt je echt even van je mentale apropos. Want weer terug naar af en zoeken. :hug:

'Dag Maman, wat zezeili de arts?'. ' Ik heb niet veel gehoord want ik had mijn hooraparaten niet in maar je zus zei dat de medicijnen nu goed zijn. En hij keek me recht in mijn ogen. Dat is toch echt een schoon slim manneke!'... ' Dus je bloedbeeld is weer goed?' ' Ja natuurlijk, anders had hij me wel daar gehouden! Niets aan de hand, maak je maar geen zorgen. Hij gaf me een knuffel toen we weg gingen'. 'Echt, wat raar?'. 'Tja, ik ben speciaal he'. :lol: :D
Ik kan me zo goed voorstellen dat hij haar ging knuffelen. :heart:
@Blond maman is fliefd :flirting: :flirting: :flirting: :flirting: :flirting:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven