Onzin klets en zeurtopic part deux

15-11-2019 09:12 3004 berichten
Feest! Happy new topic! :cheer2: :cheer: :puh: B-)



Deel 1 is alweer volgekletst!
Heb je wat leuks te vertellen of te zeuren, wees welkom!!

Link naar het vorige topic: viewtopic.php?f=8&t=444222&p=30045299&start=#p30045299
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 06-05-2020 22:34
48.40% gewijzigd
Vivamuis schreef:
05-12-2019 21:40
Ow wat een drukte met Sint allemaal, poeh. gelukkig is het zo weer voorbij.
Fijn dat je bijtertjes weer mooi zijn en succes met de 👢👢 dolfje.
Feebsje je hoeft nú toch niet al te weten wat je zult gaan voelen.
Time will tell. Doe rustig aan en blijf altijd eerlijk, met jezelf en naar je meneer toe. Hou geen masker op en vergaloppeer je niet.
Komt goed.
Rougeke schattie... de foutste zegt niet ‘sorry’, dat doet de meest wijze ☺️
Je kunt ook sorry zeggen dat jullie ruzie hebben en dat je een knuffelt wilt. Wedden dat de sfeer opklaart 💕

Wat een mooie!
Andersom schreef:
05-12-2019 21:45
Wat een mooie!
Kusje, da’s lief! 💋
Vivamuis schreef:
05-12-2019 21:49
Kusje, da’s lief! 💋

Het deed me beseffen dat ik vanmiddag alvast de wijste was en dat ik besloten heb dat morgen ook te blijven.

Ik stond een enorme berg vaat weg te werken op mijn werk, toen collega zei dat ze alvast naar huis ging ivm pakjesavond. Iedereen mocht eerder weg als alles en iedereen klaar was. Gebruikelijk helpt iedereen de anderen zodat iedereen gelijk weg kan. Vond het dus echt heel raar dat zij niet even de theedoek pakte. Feedback laat ik morgen maar even zitten na deze wijze les.
Alle reacties Link kopieren
Andersom schreef:
05-12-2019 22:07
Het deed me beseffen dat ik vanmiddag alvast de wijste was en dat ik besloten heb dat morgen ook te blijven.

Ik stond een enorme berg vaat weg te werken op mijn werk, toen collega zei dat ze alvast naar huis ging ivm pakjesavond. Iedereen mocht eerder weg als alles en iedereen klaar was. Gebruikelijk helpt iedereen de anderen zodat iedereen gelijk weg kan. Vond het dus echt heel raar dat zij niet even de theedoek pakte. Feedback laat ik morgen maar even zitten na deze wijze les.
Hm ik had er meteen wel wat van gezegd, die 5 /10 minuten had ze best even kunnen helpen.
En ik ben zo’n trut die dan morgen ook nog een gaat vragen of ze haast had.
dolfje schreef:
05-12-2019 22:24
Hm ik had er meteen wel wat van gezegd, die 5 /10 minuten had ze best even kunnen helpen.
En ik ben zo’n trut die dan morgen ook nog een gaat vragen of ze haast had.

Ik was even te verbaasd, mond vol tanden (dat soort dingen.)
Alle reacties Link kopieren
Andersom: jammer dat er ruzie kwam om een stukje cadeaupapier. Dan zijn de lontjes erg kort.

Wij werden vanmiddag zowat weggejaagd door onze directeur. Lekker, wat vroeger naar huis.

Phoebe, mijn klas vierde het met surprises. Veel creativiteit gezien en heel blije kinderen. De lelijkste surprise (vuilniszak met stukjes pakpapier erop) bleek toch verrassend mooi toen de vuilniszak eraf kwam. Er zat een prachtige surprise in verpakt!

En over je ‘man’: ooit zij een vriendin: ‘Je hoeft niet meteen te trouwen en 63 kinderen met hem te krijgen!’
Dat luchtte mij erg op. Eerst maar eens zien hoe het gaat. En wat mij betreft: vertel vooral, ik geniet graag mee.
Alle reacties Link kopieren
Nu nog even wat te zeuren: ik was zo moe, lig al een uur in bed en kan niet slapen. Stohohohom!!!
Alle reacties Link kopieren
Andersom schreef:
05-12-2019 22:34
Ik was even te verbaasd, mond vol tanden (dat soort dingen.)
Ja dat heb ik ook wel eens natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Hertjehertje schreef:
05-12-2019 22:36
Nu nog even wat te zeuren: ik was zo moe, lig al een uur in bed en kan niet slapen. Stohohohom!!!
Ja dat is zeker stom. Ik heb dat ook vaak dat ik te moe ben om te slapen. Niet ontspannen genoeg ofzo.
Hertjehertje schreef:
05-12-2019 22:36
Nu nog even wat te zeuren: ik was zo moe, lig al een uur in bed en kan niet slapen. Stohohohom!!!

Ik ga er ook maar eens in.
Alle reacties Link kopieren
Andersom schreef:
05-12-2019 22:38
Ik ga er ook maar eens in.
Ik ook zo. Ondanks sokken en sloffen heb ik nog steeds koude voeten.
Alle reacties Link kopieren
Welterusten dames! Ik ga nog maar een beetje lezen.

En Andersom: onaardig van je collega.
Alle reacties Link kopieren
Vroeg wakker :| hoef pas 10:00 weg en al half uurtje wakker.
Vivamuis schreef:
05-12-2019 21:40
Ow wat een drukte met Sint allemaal, poeh. gelukkig is het zo weer voorbij.
Fijn dat je bijtertjes weer mooi zijn en succes met de 👢👢 dolfje.
Feebsje je hoeft nú toch niet al te weten wat je zult gaan voelen.
Time will tell. Doe rustig aan en blijf altijd eerlijk, met jezelf en naar je meneer toe. Hou geen masker op en vergaloppeer je niet.
Komt goed.
Rougeke schattie... de foutste zegt niet ‘sorry’, dat doet de meest wijze ☺️
Je kunt ook sorry zeggen dat jullie ruzie hebben en dat je een knuffelt wilt. Wedden dat de sfeer opklaart 💕
Goede Muis!
Ik denk ook eerlijk gezegd dat dat bij hem op die manier het beste werkt, eerlijk zijn over mijn gevoel. Naar hem maar vooral naar mezelf.
Bedankt voor je zeer wijze advies!

Rouge ook naar jou toe vind ik dit een goed advies. Wat schiet je er trouwens mee op om boos te blijven?
Goedemorgen, fijne vrijdag!
Lig nog in mn mand maar moet eruit van mijn poezels...
Stelletje slavendrijvers... :wtf:
Hai die Phoebe, en de rest ook ;)
Goedemorgen!

Afbeelding
Poezel gaat zelf ontbijt maken :D
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik zo vroeg wakker was ben ik maar een kast gedeeltelijk gaan opruimen. Waarom heb ik 15 boodschappentassen en waar laat ik ze?
Relevante vraag dolfje :D en herkenbaar.
Sta ik soms nog in de super zònder tas :roll: :facepalm:
Hertjehertje schreef:
05-12-2019 22:35
Andersom: jammer dat er ruzie kwam om een stukje cadeaupapier. Dan zijn de lontjes erg kort.

Wij werden vanmiddag zowat weggejaagd door onze directeur. Lekker, wat vroeger naar huis.

Phoebe, mijn klas vierde het met surprises. Veel creativiteit gezien en heel blije kinderen. De lelijkste surprise (vuilniszak met stukjes pakpapier erop) bleek toch verrassend mooi toen de vuilniszak eraf kwam. Er zat een prachtige surprise in verpakt!

En over je ‘man’: ooit zij een vriendin: ‘Je hoeft niet meteen te trouwen en 63 kinderen met hem te krijgen!’
Dat luchtte mij erg op. Eerst maar eens zien hoe het gaat. En wat mij betreft: vertel vooral, ik geniet graag mee.
Inderdaad Andersom, echt jammer.
En wat ontzettend naar dat niemand de moeite nam om je even te helpen!
Ik word er bijna kwaadvom.

Hertje: leuk he, surprises. Klinkt leuk en gezellig allemaal.
En wat betreft man: klopt helemaal wat je zegt. Gewoon rustig aan aftasten, nou ja dat doen we officieel al een tijdje, denk dat we nu wat di chterbij komen. En natuurlijk is het een risico maar ik heb weinig te verliezen en angst is een slechte raadgever.

Ontopic: wat een sch** weer is het... :swear:
dolfje schreef:
06-12-2019 09:07
Omdat ik zo vroeg wakker was ben ik maar een kast gedeeltelijk gaan opruimen. Waarom heb ik 15 boodschappentassen en waar laat ik ze?
:rofl: :applause:
Goedemorgen allemaal!

Vandaag met mezelf afgesproken dat ik maar een halve dag werk (nou ja, vriend heeft aangegeven dat hij mijn computer gewoon om 1400 uur afzet en me mee sleurt om leuke dingen te gaan doen voor het weekend... Volgens mij heb ik niet zoveel in te brengen :-/ ) . Wel zin in het weekend, ook al is het kut-weer hier!

Pheebs en Rouge: Vivamuis geeft volgens mij goede adviezen voor jullie!

@Dolfje: herkenbaar! Ik heb ook veel te veel boodschappentassen en waar laat ik ze! Ik ga er maar een paar weg gooien denk ik. Sommige zijn in de loop der tijd niet zo fris meer. En ik woon klein, dus ik heb helemaal geen ruimte voor dat soort extra meuk!

@Thlubbe: Hoe gaat het met de zeik-ziekte? Begint het al wat af te nemen?
@hertjehertje en Andersom,

Wat een gedoe dat sinterklaas! Knap dat jullie dat zo kunnen. Ik was allang gillend gek geworden!

Ik heb zelf geen kinderen en kom ook niet zo vaak in de buurt van kinderen, dus het gaat vaak een beetje langs mij heen. Ik vond het gister al zo raar dat het om 15:30 uur zo druk was op de weg. Pas in de avond bij de training viel bij mij het kwartje dat het sinterklaas was en veel mensen pakjes avond vieren :rofl:
dolfje schreef:
05-12-2019 22:24
Hm ik had er meteen wel wat van gezegd, die 5 /10 minuten had ze best even kunnen helpen.
En ik ben zo’n trut die dan morgen ook nog een gaat vragen of ze haast had.
Vind ik niet eens zo bitcherig...
Eerder naar huis gaan en een ander laten stikken vind ik meer een bitch actie.
Kraai: vind ik ook, nogmaals bedankt Muis!
En fijn dat ik toestemming heb om te kletsen over man 2 alias mysterious guy.. (Zn nieuwe bijnaam bij deze aangezien ik eindelijk, na een dik half jaar :facepalm: klaar ben met man 1... Daahaag, tot sinas... :moon: :byee:)
@Kraaienpootje
Jazeker, sinds deze ochtend niet meer gekucht. :D Lijkt voorbij te zijn nu. Een heet bad in de avond doet wonderen (echt dat 'net-niet-verbranden' temperatuurtje zeg maar). Ook hier is het zeikweer. :-[

Trouwens, ben ik nou de enige die echt helemaal niks doet met Sinterkerst? :lol: (sinterklaas en kerst) Ik hou het simpel met kerst, lekker een simpele tosti en sporten in de avond, verder helemaal niks! :D

@dolf
Wat moet je met AL die tassen? :lol:
Fijn Thlubbe!
Kraaienpootje schreef:
06-12-2019 09:38
@hertjehertje en Andersom,

Wat een gedoe dat sinterklaas! Knap dat jullie dat zo kunnen. Ik was allang gillend gek geworden!


Ik heb zelf geen kinderen en kom ook niet zo vaak in de buurt van kinderen, dus het gaat vaak een beetje langs mij heen. Ik vond het gister al zo raar dat het om 15:30 uur zo druk was op de weg. Pas in de avond bij de training viel bij mij het kwartje dat het sinterklaas was en veel mensen pakjes avond vieren :rofl:

Wij vieren het op school vrij klein. Halen niet te veel op onze nek, want werkdruk enzo.

Voor kinderen is er toch heel veel spanning. Ook voor hen die niet meer geloven. Is mijn surprise mooi genoeg? Krijg ik een leuke surprise? Wie heeft mij?

Dan nog de spanning van Sint bij opa/oma, op het werk van ouders, op de BSO, bij de voetbal (of welke andere sport dan ook), bij de speeltuintvereniging etc. Sommige kinderen vieren het echt zes tot acht keer. Gescheiden ouders vieren het zelfs thuis vaak twee keer. Kinderen zijn moe, er is spanning, dan worden de lontjes vanzelf heel kort. Als je daar niet tegen kan is onderwijs misschien niet jouw tak van sport. Het hoort erbij, en dan ga je moe naar huis en morgen is er weer een dag.

We konden over het algemeen terug kijken op een zeer geslaagde dag en waren heel blij dat gisteren de Sintversieringen weer de doos in konden voor 49 weken. Altijd een beetje dubbel gevoel dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven