Onzin klets en zeurtopic part deux

15-11-2019 09:12 3004 berichten
Feest! Happy new topic! :cheer2: :cheer: :puh: B-)



Deel 1 is alweer volgekletst!
Heb je wat leuks te vertellen of te zeuren, wees welkom!!

Link naar het vorige topic: viewtopic.php?f=8&t=444222&p=30045299&start=#p30045299
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 06-05-2020 22:34
48.40% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoe dan?
Alle reacties Link kopieren
vergat bijna,-,,,,

nh poes zit/ligt graag op het bureau en dan het liefst tussen mij en het toetsenbord maar het is nogal krap en net maakte hij een draai maar verloor zijn evenwicht waardoor hij van het bureau viel en hij probeerde zich vast te grijpen aan mij eindstand poes loopt nu zeurend rond en ik heb een ladder in mijn panty en een kras op mijn been
Relax we're all crazy, it's not a competition
Rouge__ schreef:
27-01-2020 21:05
vergat bijna,-,,,,

nh poes zit/ligt graag op het bureau en dan het liefst tussen mij en het toetsenbord maar het is nogal krap en net maakte hij een draai maar verloor zijn evenwicht waardoor hij van het bureau viel en hij probeerde zich vast te grijpen aan mij eindstand poes loopt nu zeurend rond en ik heb een ladder in mijn panty en een kras op mijn been
:hihi: :cencored: :rofl: :proud: :hug: Och erme...
Hoe krijgt ie het voor mekaar...
Als de kras erg bloed even goed schoon maken met zeep en water he... :$
Alle reacties Link kopieren
Leuk hoor huisdieren :P

Wij zijn aan het zoeken naar een vakantie maar komen er niet echt uit. We kijken nu vooral naar Corfu maar ja waar te gaan zitten..
dolfje schreef:
27-01-2020 21:35
Leuk hoor huisdieren :P

Wij zijn aan het zoeken naar een vakantie maar komen er niet echt uit. We kijken nu vooral naar Corfu maar ja waar te gaan zitten..
Doe es gek, ga lekker naar Vlie-biza ;)
Ga ik al 3 jaar heen, nee misschien niet zo spannend maar zooooo ontzettend chill...
Alle reacties Link kopieren
Phoebemeaculpa schreef:
27-01-2020 21:50
Doe es gek, ga lekker naar Vlie-biza ;)
Ga ik al 3 jaar heen, nee misschien niet zo spannend maar zooooo ontzettend chill...
Ja ook leuk maar ik wil wel echt zon :)
Alle reacties Link kopieren
Phoebemeaculpa schreef:
27-01-2020 21:22
:hihi: :cencored: :rofl: :proud: :hug: Och erme...
Hoe krijgt ie het voor mekaar...
Als de kras erg bloed even goed schoon maken met zeep en water he... :$
dat vraag ik mijn ook dus af, maar ligt de laatste tijd is hij erg dwars, hij springt nu te pas en on te pas op het aanrecht en de koelkast :-? wat niet mag natuurlijk.

ja mamma :-P

ik ben dol op eilandjes, Griekenland staat hoog op mijn lijst
wel is van Malta gehoord Dolf? is ook heel leuk en warm al zou ik niet in de zomer gaan tenzij je houd van hittegolven

huisdieren zijn heel leuk alleen beetje hoofdpijn soms
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Ja van Malta gehoord maar we hebben nu eenmaal Griekenland in ons hoofd.
Rouge nou jouw kat is niet de enige, die oude theemutsen van mij hebben sinds vorige week ook besloten om de boel is extra af te breken...
(Er zijn al twee potten met planten omgegaan...)

Goedemorgen!
Vrij vandaag, eerst even een yogalesje, dan nog een afspraak en vanmiddag kan ik doen wat ik wil.
Fijne dag allen.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet waarom maar ik ben vannacht veel wakker geweest. Irritant.
Alle reacties Link kopieren
@phoebes denk dat onze katten een midlife crisis hebben, mijn opa ging laatst ook helemaal los op zijn speelgoedmuis. :hihi:
wat voor planten heb jij trouwens staan, wil op zoek naar wat groen voor in huis maar mag niet giftig zijn natuurlijk .

@dolfje oowh oke.... ik ben alleen op Rhodos geweest, vond het een leuk eiland (mhja ik ben een griekeofiel) mijn nicht is zowat vaste klant op Kos, maar die ken je waarschijnlijk al. Thessaloniki is op het vaste land, maar schijnt ook mooi te zijn.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Grrrr fietstas ging kapot, hangt nu maar aan een haak. Moet morgenvroeg ook weer van alles meenemen buiten de deur voor mijn werk. En het regent en hagelt en het is koud! Ben nu even thuis en wilde eigenlijk een blokje om , even naar Kruidvat maar telkens als ik mijn schoenen pak gaat het weer regenen. En moet er vanavond ook weer door want moet weer terug.

Nou ja ga toch maar even naar buiten want van dit stil zitten en vakanties zoeken krijg ik het ook niet warm.
Rouge dat zal het zijn ;-D, een kattenmidlifecrisis. Het zijn maar kleine potten hoor die ze omgooien van een laag tafeltje. 1 pot rozen (Die uitgebloeid zijn) en een mini plantje, geen idee hoe die heet.
Verder heb ik nog een olijfboompje en nog een grotere waarvan ik vergeten ben hoe die heet.

Ik vermoed trouwens ineens dat het binnenkort wel eens goed gaat komen met HM want ik kreeg net ineens weer vreselijk de kriebels om mijn slaapkamer te veranderen en ik heb dat ook gedaan :proud: ;-D
(Theorieën van Rik ;-))
En net ook nog een andere kamer aangepakt, die tegenover mijn slaapkamer, die als een soort van kleed en werkkamer fungeerde.
Blijft een hobby van mij, met meubels schuiven en dingen uitproberen.. :roll:
Het is leuk geworden!

Goedemorgen!! :sun:
Alle reacties Link kopieren
Aangesproken worden op het feit dat ik een paar keer een paar minuutjes te laat ben gekomen op mijn werk, maar voor het gemak even vergeten dat ik verder gewoon ruim op tijd ben.
Ik plan mijn paniekaanval voortaan wel na mijn werk, goed?
_pompoensoepje schreef:
29-01-2020 10:46
Aangesproken worden op het feit dat ik een paar keer een paar minuutjes te laat ben gekomen op mijn werk, maar voor het gemak even vergeten dat ik verder gewoon ruim op tijd ben.
Ik plan mijn paniekaanval voortaan wel na mijn werk, goed?
:hug:
Misschien heeft je leidinggevende zijn of haar dag niet...
Ik heb heerlijk geslapen voor de verandering. Ben ook om 23:00 al naar bed gegaan (voor mij is dat enorm vroeg) met een lekker boek. Ga ik er even inhouden komende weken.

Goedemiddag allen! Veel verhalen over rare katten, wat zijn het toch aparte diertjes hè? :D (Phoebs :mail: )
Trouwens, willekeurige vraag, vraag schoot me binnen net. Waar halen jullie positieve spanning vandaan in jullie leven? Als je dat uberhaupt al opzoekt, sommigen hebben geen behoefte aan spanning, maar ik kwam eigenlijk tot de conclusie dat er veel te weinig spannends gebeurt in mijn leven op t moment. Kunnen uiteraard kleine dingetjes zijn. :)

Nougoed, ik start dan maar I guess met dit kleine tussendoor topicje. Technofeesten eens in de zoveel maanden, sportwedstrijden met m'n team.
Thlubbe schreef:
29-01-2020 14:34
Trouwens, willekeurige vraag, vraag schoot me binnen net. Waar halen jullie positieve spanning vandaan in jullie leven? Als je dat uberhaupt al opzoekt, sommigen hebben geen behoefte aan spanning, maar ik kwam eigenlijk tot de conclusie dat er veel te weinig spannends gebeurt in mijn leven op t moment. Kunnen uiteraard kleine dingetjes zijn. :)

Nougoed, ik start dan maar I guess met dit kleine tussendoor topicje. Technofeesten eens in de zoveel maanden, sportwedstrijden met m'n team.
Ik vooral van opera zingen. Dat kost mij veel inspanning en spanning maar het levert me zoveel op dat ik dat er graag voor over heb.
Katten zijn erg eigenzinnig, daar moet je van houden, dan zijn ze super.

Net thuis van werk, wat een dag, ik kan niet meer...
:nut: :confused: :blabla: :uh?: :sleep:
Alle reacties Link kopieren
Thlubbe schreef:
29-01-2020 14:34
Trouwens, willekeurige vraag, vraag schoot me binnen net. Waar halen jullie positieve spanning vandaan in jullie leven? Als je dat uberhaupt al opzoekt, sommigen hebben geen behoefte aan spanning, maar ik kwam eigenlijk tot de conclusie dat er veel te weinig spannends gebeurt in mijn leven op t moment. Kunnen uiteraard kleine dingetjes zijn. :)

Nougoed, ik start dan maar I guess met dit kleine tussendoor topicje. Technofeesten eens in de zoveel maanden, sportwedstrijden met m'n team.
Hm ik ga graag op vakantie/dag weg naar voor mij onbekende plaatsen. Al is het naar een stad in Nederland die ik niet ken. Niet dat dat spannend is maar toch het breekt het gewone leven zeg maar.
Techno/ trancefeesten deden we vroeger ook maar dat heb ik nu wel gehad, ga liever naar ander soort muziekfestivals nu. Sluit niet uit dat ik niet nog eens naar zoiets ga hoor maar nu even niet.
Alle reacties Link kopieren
Phoebemeaculpa schreef:
29-01-2020 17:07

Net thuis van werk, wat een dag, ik kan niet meer...
Hier ook zo. Zit uitgeteld op de bank. Wilde eigenlijk voor het eten nog een uurtje sporten maar ik voel mijn benen nu al niet meer dus ik sla over. Ga ik vrijdagmorgen weer.
Nou ik snap mijzelf echt niet.
Voelde me een stuk beter nadat ik gegeten had, vega chili met veel groenten.
Krijg ik blijkbaar energie van want ik kreeg het even op mijn heupen en heb de kaartenbakken verschoond (kan morgen ook maar ik heb een hekel aan uitstellen) en ook in de woonkamer een paar meubels verschoven, kon het niet laten :biggrin:
(Verder word ik ook rustig van in huis rommelen/huishoudelijke klusjes, ook als ik moe ben vind ik het wel lekker. Maakt mijn hoofd leeg..)
Alle reacties Link kopieren
ik weet het 100% zeker hahaha al klopt het niet volgens vriend aangezien poes in mensen jaren al hoog bejaard is.
vanmorgen ging hij weer los op zijn speelgoed muis :facepalm: toen ik vanmiddag thuis kwam was hij in de keukenkast gekropen en zat hij te mopperen, : kwam hij er eindelijk uit zet hij het op krijsen alsof ik op zijn staart stond :facepalm:

ben vanmorgen naar yoga geweest had eerst spijt maar het was wel fijn :) daarna ben ik gaan douchen, boodschappen en naar de film geweest.... ik ga nooit meer op woensdag middag :roll:

@thubble wat versta je onder gezonde spanning :-? ?

what phoebes zegt katten zijn raar en daar moet je tegen kunnen :hihi: al denk ik dat voor veel mensen katten een rare reputatie hebben, meest gehoorde argument is dat katten eng zijn en arrogant... :roll: maar goed.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
[=Phoebemeaculpa post_id=30911572 time=1580321024 user_id=386798]

Krijg ik blijkbaar energie van want ik kreeg het even op mijn heupen en heb de kaartenbakken verschoond
[/quote]

Kaartenbakken of kattenbakken :P
_pompoensoepje schreef:
29-01-2020 10:46
Aangesproken worden op het feit dat ik een paar keer een paar minuutjes te laat ben gekomen op mijn werk, maar voor het gemak even vergeten dat ik verder gewoon ruim op tijd ben.
Ik plan mijn paniekaanval voortaan wel na mijn werk, goed?

Heel goed plan! Dat je dat geen weken geleden had kunnen verzinnen.

*Sarcasmemodus uit*

:hug:
anoniem_65b93a10517d3 wijzigde dit bericht op 29-01-2020 20:55
0.24% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven