Onzin klets en zeurtopic part deux

15-11-2019 09:12 3004 berichten
Feest! Happy new topic! :cheer2: :cheer: :puh: B-)

Deel 1 is alweer volgekletst!
Heb je wat leuks te vertellen of te zeuren, wees welkom!!

Link naar het vorige topic: viewtopic.php?f=8&t=444222&p=30045299&start=#p30045299
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 06-05-2020 22:34
48.40% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@kwebbel ja ik ook, los van werk dat is gesloten.
maar soms voel ik mij een beetje schuldig..

@dolfje ooh pizza heerlijk :kwijl: misschien moet ik van de week ook maar is zelf pizza maken :lol:

@phoebes daar ga ik niet eens meer over beginnen, ik negeer alles en iedereen al denk ik soms wel is als mensen treuzelen..loop door!!

hoewel ik erg geniet van dit weer, voel ik me best klote vandaag...., voel me echt meh :'( *klote period* wil op de bank liggen en taart eten of heel veel chocola. ga morgen maar een flinke reep kopen voor mijzelf.
wordt ook knetter van al die mensen op soscial media... :thunder: meer zeg ik niet
Relax we're all crazy, it's not a competition
Een week lockdown en mijn hoofdtelefoon geeft alweer de geest :evil:.

Iemand die een merk weet dat niet na 5 à 10 keer tegen de grond kapot is?
(En waarbij het budget maximaal 75 euro is.)
Ik denk dat het binnenkort heel rustig gaat worden op mijn facebook. Ik word zo ongeveer gestalkt door verschillende personen die via messenger 'geef deze roos door en laat weten dat je aan de slachtoffers van corona denkt'

Hou je in Kwebbel.. Hou je in... :steam:
En ja, ik vind het heel erg dat er slachtoffers vallen. Maar asjeblieft doe normaal..
Rouge: :hug: :there:

Ik word ook een beetje gestoord van social media dus ik heb net mn profiel gedeactiveerd want ik word gestoord van al die berichten over wat je allemaal niet moet doen.
Dat klopt gewoon niet, de overheid zegt dat je wel naar buiten kan mits je voldoende afstand houdt...

Wat betreft de berichten over propvolle stranden, daar word ik wel een beetje kwaad om...Dat mensen de adviezen gewoon negeren.

Kwebbel ik begrijp je helemaal, zo'n stomme virtuele roos daar schiet je niks mee op.
Mensen waarvan je weet dat ze alleen zijn bellen of een appie sturen, daar hebben ze meer aan. Vd week uitgeprobeerd en je maakt mensen daar echt blij mee.
Ik heb het een beetje gehad met Fb...
Goedemorgen.
Wij werden verdorie voor 8 uur wakker door het schoonmaakbedrijf wat het nodig vond om met een hogedrukreiniger hier de ingang schoon te gaan maken met een hoop kabaal tegen de leuning van de trap (6)
En ik was vannacht al zoveel wakker door opvliegers. Tenminste het leek een lange grote opvlieger. Werd er gek van. Als het nu niet coronacrisis was geweest was ik ondertussen even naar de huisarts gegaan om te vragen of het de overgang is en of ik er iets aan kan doen.
Man lag ook te piekeren of hij nu morgen weer moet gaan werken. Hij moet naar mensen thuis en eigenlijk is het onmogelijk om 1,5 meter afstand te bewaren maar ze werken gewoon door bij hem. Dus hij piekert.
Irritant gedoe.
Ik had weer eens mijn telefoon leeggespeeld en had daardoor geen wekker. Was rond 4u wakker en nu pas sinds heel kort.
Mijn laatste droomflard ging over wanneer de zomertijd ingaat (zondagavond zei iemand in mijn droom) dus heb een paar seconden gedacht dat het nog later was dan het al is :bonk:
Ik ben ook lekker bezig, ik ben thuis aan het werk vanaf een uur of 9 ongeveer.
Ik begon beneden (in mijn hok/werkkamer), toen vond ik het beneden koud en ging boven werken. (boven op 'zolder' is mijn woonkamer en keuken, is omgekeerd bij want huis is oud)
Daar is het toch te warm en word ik afgeleid door geluiden buiten dus ik ben inmiddels weer terug verhuisd... :bonk:

Ik houd er overigens binnenkort mee op, ik word moe en heb honger...
ik werd om 8:30 omdat een zekere idioot zijn wekker niet hoorde :hamer:

heb mijn chocola alleen wit dus heb ook nog kitkat meegenomen... en helaas slecht nieuws ontvangen... kutkut virus ik heb ontslag gekregen er is niet genoeg werk gaan waarschijnlijk meerdere vallen maar omdat ik er als laatst bij ben gekomen vlieg ik er als eerst uit...

:'( :'( :'( :'( :'( :thunder: :thunder: :thunder:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Ah Rouge! Dat is met recht klote! :hug:

Ik heb het een en ander voor het werk gelezen. Moet een overleg op afstand voorbereiden. Nu heb ik dit overleg nooit meegemaakt en ik ben meer een doener dan een bedenker dus of ik echt van waarde ben zullen we wel zien. Morgenvroeg ga ik er echt voor zitten.
Ah fuck Rouge!

Ik ben vandaag bijzonder lui. Maar ik ben ook ongesteld dus dit is enigszins de standaard: ik wil domme tv kijken en chocola wegwerken.
Rouge__ schreef:
23-03-2020 13:00
ik werd om 8:30 omdat een zekere idioot zijn wekker niet hoorde :hamer:

heb mijn chocola alleen wit dus heb ook nog kitkat meegenomen... en helaas slecht nieuws ontvangen... kutkut virus ik heb ontslag gekregen er is niet genoeg werk gaan waarschijnlijk meerdere vallen maar omdat ik er als laatst bij ben gekomen vlieg ik er als eerst uit...

:'( :'( :'( :'( :'( :thunder: :thunder: :thunder:
He wat vervelend, wat een vervelend nieuws Rouge!
Sterkte :hug:
Oh sh@&)*t lieve Rouge_ :hug:
Vervelend Rouge :hug:

Familielid heeft voorlopig nog wel werk omdat ze niet meer in proeftijd zit. Alle contracten die nog in proeftijd zaten werden tijdje geleden ontbonden.
Ach nee Rouge wat een k*tnieuws!
Rougeke, welk sector zat je in?
Ik heb het koud, hebben de verwarming aangezet en dat doen we meestal niet zo vroeg al. Denk dat ik zo eens in bad ga. Ff lekker warm worden.
Hey Muis, leef je ook nog... ;) :hello:

Ik verveel me niet maar ik ben het nu alweer zat, al vind ik het ook fijn dat het rustiger is.
Toch wil ik gewoon dat het snel weer normaal wordt en dat deze dog en ponyshow niet te lang duurt.... :furious:
Gewoon omdat ik daar geen zin in heb...
Flikken Maastricht is 'uit'. Iemand nog kijktips voor npo-start. Een beetje luchtig/onzinnigs, niet-romantisch? Flikken Maastricht en Rotjeknor heb ik al een keer vanaf seizoen 1 gebinged, Endeauvior Morse (ofzoiets) kon me niet boeien. Vera en Midsomer murders zijn ook al (bijna) uit. Misschien biedt dit jullie inspiratie voor wat suggesties? :)

Ik ga dadelijk eindelijk maar eens naar de supermarkt en dan vanavond de samenvatting van de persconferentie ergens lezen.
Ik heb geen tips voor je WV. Ik heb zelf geen npo-start :P Maar ik begreep wel dat er extra series en films komen.
Heel vervelend, Rouge :hug:

Allen: Het is nog onzeker of mijn midweek weg in Juni door kan gaan i.v.m. het virus. Maar ik bedenk me net dat ik nog helemaal geen vrij heb gevraagd op het werk. :nut: Ben nog ruim op tijd, dus vermoed dat ik wel vrij krijg.
Zo we zitten alweer schoon en met volle buik op de bank. Ben een beetje lui vandaag want heb buiten eten maken en een was draaien niks nuttigs gedaan.
Ik begon vorige week zo goed met elke dag iets nuttigs doen maar het kakt een beetje in.
Poeh ik ben echt zo blij dat ik gewoon kan werken.. Al is het wel iets minder nu omdat de zorginstellingen op slot zitten, maar dat haal ik straks wel in, in de zomer ;) Elke dag dat ik kan werken is mooi meegenomen.
Normaal zou ik als werkloze een beetje opruimen en iedere dag een reden vinden om naar buiten te gaan bijvoorbeeld met spullen naar kringloop of milieustraat, maar denk dat ik dat maar even uitstel. Bij gebrek aan rijbewijs loop ik altijd tussen de auto's door maar nu met de afstandsregels worden mensen daar alleen maar zenuwachtig van denk ik. Al met al begin ik het wel rap saaier te vinden dan andere werkloosheidsperiode..

Zal dadelijk ook eens was ophangen dan heb ik in ieder geval íets gedaan..
Boodschapjes zijn ook binnen. Ik ben gewend aan de optie om dagelijks/om de dag op willekeurige tijd te gaan, daar moet ik nog een andere routine in vinden. Voor de bezorgservice ben ik 1 plekje opgeschoven naar 1301 :yes: o_o

Boodschappenbudget denk ik maar even niet te hard over na heb ook geen zin om naar een verder gelegen super te lopen en ik spaar geld uit qua reiskosten.

Ik ben nieuwsmijdend, beetje tegenpool van een familielid. Deze verwacht werk voor strafrechtadvocaten omdat we vast wel in een dictatuur gaan komen binnenkort :bonk:

Zag nu geen gezinnen meer in de super en iedereen let netjes op de afstandsstrepen. Had wel het laatste pakje eieren, dus blijkbaar hamstert men rustig door.
Watervrouw333 schreef:
23-03-2020 18:34
Voor de bezorgservice ben ik 1 plekje opgeschoven naar 1301 :yes: o_o
:rofl: Bijna!
Plaats 1301 voor de bezorgservice :woa:

Hai Feebsje :bigkiss:

Ik ga wel nog gewoon werken (achter gesloten deuren, dat wel), maar ben zo stijf als wat omdat ik haast niet meer buitenkom :nut:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven