Onzin klets en zeurtopic part deux
vrijdag 15 november 2019 om 09:12
Feest! Happy new topic!
Deel 1 is alweer volgekletst!
Heb je wat leuks te vertellen of te zeuren, wees welkom!!
Link naar het vorige topic: viewtopic.php?f=8&t=444222&p=30045299&start=#p30045299
Deel 1 is alweer volgekletst!
Heb je wat leuks te vertellen of te zeuren, wees welkom!!
Link naar het vorige topic: viewtopic.php?f=8&t=444222&p=30045299&start=#p30045299
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 06-05-2020 22:34
48.40% gewijzigd
zondag 22 maart 2020 om 18:30
@kwebbel ja ik ook, los van werk dat is gesloten.
maar soms voel ik mij een beetje schuldig..
@dolfje ooh pizza heerlijk
misschien moet ik van de week ook maar is zelf pizza maken
@phoebes daar ga ik niet eens meer over beginnen, ik negeer alles en iedereen al denk ik soms wel is als mensen treuzelen..loop door!!
hoewel ik erg geniet van dit weer, voel ik me best klote vandaag...., voel me echt meh
*klote period* wil op de bank liggen en taart eten of heel veel chocola. ga morgen maar een flinke reep kopen voor mijzelf.
wordt ook knetter van al die mensen op soscial media...
meer zeg ik niet
maar soms voel ik mij een beetje schuldig..
@dolfje ooh pizza heerlijk
@phoebes daar ga ik niet eens meer over beginnen, ik negeer alles en iedereen al denk ik soms wel is als mensen treuzelen..loop door!!
hoewel ik erg geniet van dit weer, voel ik me best klote vandaag...., voel me echt meh
wordt ook knetter van al die mensen op soscial media...
Relax we're all crazy, it's not a competition
zondag 22 maart 2020 om 18:37
Ik denk dat het binnenkort heel rustig gaat worden op mijn facebook. Ik word zo ongeveer gestalkt door verschillende personen die via messenger 'geef deze roos door en laat weten dat je aan de slachtoffers van corona denkt'
Hou je in Kwebbel.. Hou je in...
En ja, ik vind het heel erg dat er slachtoffers vallen. Maar asjeblieft doe normaal..
Hou je in Kwebbel.. Hou je in...
En ja, ik vind het heel erg dat er slachtoffers vallen. Maar asjeblieft doe normaal..
zondag 22 maart 2020 om 19:02
Rouge:

Ik word ook een beetje gestoord van social media dus ik heb net mn profiel gedeactiveerd want ik word gestoord van al die berichten over wat je allemaal niet moet doen.
Dat klopt gewoon niet, de overheid zegt dat je wel naar buiten kan mits je voldoende afstand houdt...
Wat betreft de berichten over propvolle stranden, daar word ik wel een beetje kwaad om...Dat mensen de adviezen gewoon negeren.
Kwebbel ik begrijp je helemaal, zo'n stomme virtuele roos daar schiet je niks mee op.
Mensen waarvan je weet dat ze alleen zijn bellen of een appie sturen, daar hebben ze meer aan. Vd week uitgeprobeerd en je maakt mensen daar echt blij mee.
Ik heb het een beetje gehad met Fb...
Ik word ook een beetje gestoord van social media dus ik heb net mn profiel gedeactiveerd want ik word gestoord van al die berichten over wat je allemaal niet moet doen.
Dat klopt gewoon niet, de overheid zegt dat je wel naar buiten kan mits je voldoende afstand houdt...
Wat betreft de berichten over propvolle stranden, daar word ik wel een beetje kwaad om...Dat mensen de adviezen gewoon negeren.
Kwebbel ik begrijp je helemaal, zo'n stomme virtuele roos daar schiet je niks mee op.
Mensen waarvan je weet dat ze alleen zijn bellen of een appie sturen, daar hebben ze meer aan. Vd week uitgeprobeerd en je maakt mensen daar echt blij mee.
Ik heb het een beetje gehad met Fb...
maandag 23 maart 2020 om 09:42
Goedemorgen.
Wij werden verdorie voor 8 uur wakker door het schoonmaakbedrijf wat het nodig vond om met een hogedrukreiniger hier de ingang schoon te gaan maken met een hoop kabaal tegen de leuning van de trap
En ik was vannacht al zoveel wakker door opvliegers. Tenminste het leek een lange grote opvlieger. Werd er gek van. Als het nu niet coronacrisis was geweest was ik ondertussen even naar de huisarts gegaan om te vragen of het de overgang is en of ik er iets aan kan doen.
Man lag ook te piekeren of hij nu morgen weer moet gaan werken. Hij moet naar mensen thuis en eigenlijk is het onmogelijk om 1,5 meter afstand te bewaren maar ze werken gewoon door bij hem. Dus hij piekert.
Irritant gedoe.
Wij werden verdorie voor 8 uur wakker door het schoonmaakbedrijf wat het nodig vond om met een hogedrukreiniger hier de ingang schoon te gaan maken met een hoop kabaal tegen de leuning van de trap
En ik was vannacht al zoveel wakker door opvliegers. Tenminste het leek een lange grote opvlieger. Werd er gek van. Als het nu niet coronacrisis was geweest was ik ondertussen even naar de huisarts gegaan om te vragen of het de overgang is en of ik er iets aan kan doen.
Man lag ook te piekeren of hij nu morgen weer moet gaan werken. Hij moet naar mensen thuis en eigenlijk is het onmogelijk om 1,5 meter afstand te bewaren maar ze werken gewoon door bij hem. Dus hij piekert.
Irritant gedoe.
maandag 23 maart 2020 om 10:56
maandag 23 maart 2020 om 12:49
Ik ben ook lekker bezig, ik ben thuis aan het werk vanaf een uur of 9 ongeveer.
Ik begon beneden (in mijn hok/werkkamer), toen vond ik het beneden koud en ging boven werken. (boven op 'zolder' is mijn woonkamer en keuken, is omgekeerd bij want huis is oud)
Daar is het toch te warm en word ik afgeleid door geluiden buiten dus ik ben inmiddels weer terug verhuisd...
Ik houd er overigens binnenkort mee op, ik word moe en heb honger...
Ik begon beneden (in mijn hok/werkkamer), toen vond ik het beneden koud en ging boven werken. (boven op 'zolder' is mijn woonkamer en keuken, is omgekeerd bij want huis is oud)
Daar is het toch te warm en word ik afgeleid door geluiden buiten dus ik ben inmiddels weer terug verhuisd...
Ik houd er overigens binnenkort mee op, ik word moe en heb honger...
maandag 23 maart 2020 om 13:00
ik werd om 8:30 omdat een zekere idioot zijn wekker niet hoorde
heb mijn chocola alleen wit dus heb ook nog kitkat meegenomen... en helaas slecht nieuws ontvangen... kutkut virus ik heb ontslag gekregen er is niet genoeg werk gaan waarschijnlijk meerdere vallen maar omdat ik er als laatst bij ben gekomen vlieg ik er als eerst uit...
heb mijn chocola alleen wit dus heb ook nog kitkat meegenomen... en helaas slecht nieuws ontvangen... kutkut virus ik heb ontslag gekregen er is niet genoeg werk gaan waarschijnlijk meerdere vallen maar omdat ik er als laatst bij ben gekomen vlieg ik er als eerst uit...
Relax we're all crazy, it's not a competition
maandag 23 maart 2020 om 13:18
maandag 23 maart 2020 om 13:52
He wat vervelend, wat een vervelend nieuws Rouge!Rouge__ schreef: ↑23-03-2020 13:00ik werd om 8:30 omdat een zekere idioot zijn wekker niet hoorde![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sterkte
maandag 23 maart 2020 om 16:58
Flikken Maastricht is 'uit'. Iemand nog kijktips voor npo-start. Een beetje luchtig/onzinnigs, niet-romantisch? Flikken Maastricht en Rotjeknor heb ik al een keer vanaf seizoen 1 gebinged, Endeauvior Morse (ofzoiets) kon me niet boeien. Vera en Midsomer murders zijn ook al (bijna) uit. Misschien biedt dit jullie inspiratie voor wat suggesties?
Ik ga dadelijk eindelijk maar eens naar de supermarkt en dan vanavond de samenvatting van de persconferentie ergens lezen.
Ik ga dadelijk eindelijk maar eens naar de supermarkt en dan vanavond de samenvatting van de persconferentie ergens lezen.
maandag 23 maart 2020 om 17:38
maandag 23 maart 2020 om 18:34
Normaal zou ik als werkloze een beetje opruimen en iedere dag een reden vinden om naar buiten te gaan bijvoorbeeld met spullen naar kringloop of milieustraat, maar denk dat ik dat maar even uitstel. Bij gebrek aan rijbewijs loop ik altijd tussen de auto's door maar nu met de afstandsregels worden mensen daar alleen maar zenuwachtig van denk ik. Al met al begin ik het wel rap saaier te vinden dan andere werkloosheidsperiode..
Zal dadelijk ook eens was ophangen dan heb ik in ieder geval íets gedaan..
Boodschapjes zijn ook binnen. Ik ben gewend aan de optie om dagelijks/om de dag op willekeurige tijd te gaan, daar moet ik nog een andere routine in vinden. Voor de bezorgservice ben ik 1 plekje opgeschoven naar 1301
Boodschappenbudget denk ik maar even niet te hard over na heb ook geen zin om naar een verder gelegen super te lopen en ik spaar geld uit qua reiskosten.
Ik ben nieuwsmijdend, beetje tegenpool van een familielid. Deze verwacht werk voor strafrechtadvocaten omdat we vast wel in een dictatuur gaan komen binnenkort
Zag nu geen gezinnen meer in de super en iedereen let netjes op de afstandsstrepen. Had wel het laatste pakje eieren, dus blijkbaar hamstert men rustig door.
Zal dadelijk ook eens was ophangen dan heb ik in ieder geval íets gedaan..
Boodschapjes zijn ook binnen. Ik ben gewend aan de optie om dagelijks/om de dag op willekeurige tijd te gaan, daar moet ik nog een andere routine in vinden. Voor de bezorgservice ben ik 1 plekje opgeschoven naar 1301
Boodschappenbudget denk ik maar even niet te hard over na heb ook geen zin om naar een verder gelegen super te lopen en ik spaar geld uit qua reiskosten.
Ik ben nieuwsmijdend, beetje tegenpool van een familielid. Deze verwacht werk voor strafrechtadvocaten omdat we vast wel in een dictatuur gaan komen binnenkort
Zag nu geen gezinnen meer in de super en iedereen let netjes op de afstandsstrepen. Had wel het laatste pakje eieren, dus blijkbaar hamstert men rustig door.
maandag 23 maart 2020 om 18:54
Watervrouw333 schreef: ↑23-03-2020 18:34Voor de bezorgservice ben ik 1 plekje opgeschoven naar 1301![]()
![]()