Onzin klets en zeurtopic part deux

15-11-2019 09:12 3004 berichten
Feest! Happy new topic! :cheer2: :cheer: :puh: B-)

Deel 1 is alweer volgekletst!
Heb je wat leuks te vertellen of te zeuren, wees welkom!!

Link naar het vorige topic: viewtopic.php?f=8&t=444222&p=30045299&start=#p30045299
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 06-05-2020 22:34
48.40% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Pfff het is pas woensdag..
dolfje schreef:
12-02-2020 08:02
Pfff het is pas woensdag..
Nou dat vind ik niet erg want vrij vandaag.
Straks naar yoga en vanmiddag afgesproken met mn bff.
Geen wind meer :yes:

Is je zeikziekte al wat minder Dolfje?

Goedemorgen.
Hier vanmiddag werken, ga normaal met de e(fiets) maar ik vind het maar vieskoud dus met de auto.
Verder ga ik mss in sept. weer naar school ( o_o ) dus wat dingen aan het uitzoeken.
-*kijkt om de hoek*- Koekoek. :bye:

Hey hallo allemaal. Ik hoop dat het allemaal goed gaat hier. :)
Thlubbe schreef:
12-02-2020 12:56

:hello:
BosscheBol1984 schreef:
12-02-2020 11:54
Hier vanmiddag werken, ga normaal met de e(fiets) maar ik vind het maar vieskoud dus met de auto.
Verder ga ik mss in sept. weer naar school ( o_o ) dus wat dingen aan het uitzoeken.
Spannend! Wat wil je gaan doen?
Phoebemeaculpa schreef:
12-02-2020 08:38
Nou dat vind ik niet erg want vrij vandaag.
Straks naar yoga en vanmiddag afgesproken met mn bff.
Geen wind meer :yes:

Is je zeikziekte al wat minder Dolfje?

Goedemorgen.
Hier nog best wind hoor!

Nog steeds zeikziekte hier.
Ben net thuis met mega-koppijn. Heb het eten vast aangezet , kip madras met bloemkool en rijst, en ga zo even een uurtje of wat in bad liggen en misschien daarna wel op bed. Man is waarschijnlijk iets later vanavond.
Morgen ook maar tot 2 uur werken en vrijdag is weer een dag van 8:30-17:30 want in de ochtend weer een activiteit net als vandaag en dan een dienst overnemen van iemand en dan mijn eigen dienst nog.
Hier ook meer dan ik dacht, ik vind het koud.

Phoebe na yin yogayogales: :zzz: :confused: :nut: :sleep: :sleep:
Ik geloof dat ik dat maar niet sochtends vroeg moet doen... :-?
@boss ja hoor, niks bijzonders had wel een hele creatieve bui vandaag
spannend welke opleiding ga je doen?

@phoebes ik wou net zeggen dat ontdekt ze om de zoveel tijd toch :hihi: je hebt er wel is over verteld in een ander topic.
dat zal wel een tijdje lastig blijven hoor, je moet er gewoon even doorheen :hug:

hier is kolere wind nog steeds actief :swear: zelfs een beetje gehageld

@Ha Thlubbe zo jij leeft ook nog ;-)

@dolf vervelend :hug:

ik had gister ook hoofdpijn en mijn buik deed weer raar :swear: ben ook aan de kook, simpele pasta met gehakt en veel groente is vriend ook weer gelukkig :roll: ik ben dol op pasta moet toch maar is opzoek naar een pasta kookboek :lol:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Rouge__ schreef:
12-02-2020 19:17

ik ben dol op pasta moet toch maar is opzoek naar een pasta kookboek :lol:
Google en pinterest!
Thlubbe schreef:
12-02-2020 12:56

Nee natuurlijk niet want jij was weer stil en ik mis jou dan best wel hoor!
Bovendien had ik jou geloof ik nog :mail:
Zo nu de operadiva knop even uit ;-D:
:hello: :hello: :hello: Haaai Thlubbe, jawel hoor....
Een ontspannen yogalesje en koffie met de liefste BFF van de wereld doet een hoop goed.
Hoe is het met jou?? Druk druk gekkenhuis?

Rouge: het klinkt misschien raar wat ik ga zeggen, maar ik vind het eigenlijk wel mooi dat ik verdrietig erom ben, want dan zijn mijn gevoelens en verliefdheid dus echt en dat vind ik leuk en mooi.
En ik overleef het wel hoor......... al is het wel weer erg verleidelijk om te denken en mezelf aan te praten dat al mijn liefdesavonturen mislukken.
(Dat heb ik ook lang gedacht maar ik help mezelf daar niet mee en ik zie het inmiddels anders, het is ook een kwestie van pech of geluk hebben en de juiste tegenkomen, denk ik dan)
Voel je je vandaag trouwens weer wat beter of nog steeds een rare buik?

Bosch: owww wat leuk! Ik ben ook wel benieuwd wat je gaat doen...

Wat hebben jullie gegeten? Ik kipborreldingen uit de oven, mini rostirondjes uit de Airfryer en een wortel-witlof-sla-salade met walnootjes :-P)
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 12-02-2020 22:41
7.30% gewijzigd
Rijst met kip madras met bloemkool erdoor.

Heb zin in snoep maar heb buiten spekkies uit kerstpakket niks in huis.
dolfje schreef:
12-02-2020 19:35
Rijst met kip madras met bloemkool erdoor.

Heb zin in snoep maar heb buiten spekkies uit kerstpakket niks in huis.
Ik ook maar niks in huis behalve chocolade (En daar heb ik niet echt trek in nu) en te moe om naar de winkel te rennen...
Ik vind dat mijn katten aan werkweigering doen, schandalig dat zij het niet even voor me halen....
:swear: :thunder: Waarom bedenk ik dat toch altijd pas als ik lamlendig op de bank hang in huispak? Briljante timing toch weer... :facepalm: ;-D
Hier ook zo en het stomme was dat ik in de winkel vanmiddag nog dacht “ doe maar niet, doe lekker verstandig en gezond en eet een mandarijn” en ik heb helemaal geen zin in fruit. Ik wil snoep, chips of chocola, alles wat ik niet heb natuurlijk. Ben gewoon doodmoe en bleh daar komt dat door.
Phoebemeaculpa schreef:
12-02-2020 19:39
Ik vind dat mijn katten aan werkweigering doen, schandalig dat zij het niet even voor me halen....
Ik snap niet dat je ze nog hebt, stomme beesten :P
dolfje schreef:
12-02-2020 20:04
Ik snap niet dat je ze nog hebt, stomme beesten :P
Oh Ik snap dat al jaren niet... Totdat ze me met onschuldige oogjes aankijken... :$

Probleem is opgelost, kreeg toch trek in choco, met een koppie thee voetbal kijken.. (kwartfinale vd beker)
@ Dolf ik ben eeen trouwe bezoekerverslaafde van pintrest heb er al meerdere staan :lol:
klinkt ook wel interessant wat je hebt gekookt ;-)

@phoebes ja gaat beter, buik was in middag gelukkig weg maar mijn hoofdpijn bleef is nu gelukkig minder.
haha als ik mijn kat de straat op stuur ben ik hem kwijt. :hihi:

ik heb nog ergens chocola liggen :lol:
Rouge: totdat ie honger krijgt. Katten hebben personeel zoals je weet.
Fijn dat het beter gaat.

Jonge jonge wat zijn die tv-voetbalverslaggevers irritant zeg... Kan ie niet gewoon zn mond houden als ie al alleen maar onzin uitkraamt? :swear: (ontopic)
Dilemma van deze wedstrijd is overigens dat ik voor allebei ben...Ik wil dat ze allebei winnen... mjah dat kan niet... :$
Jippie het regent weer! Fijn om maar het werk te mogen fietsen, en dat met mega koppijn :cheer:
dolfje schreef:
13-02-2020 08:26
Jippie het regent weer! Fijn om maar het werk te mogen fietsen, en dat met mega koppijn :cheer:
:rofl: :hihi:
Wel vervelend dat je weer koppijn hebt, sterkte :hug:

Bleeeeehh wat een sch*t weer zeg....
Ik wil lente en zomer... :wtf:
Phoebemeaculpa schreef:
12-02-2020 19:31

Rouge: het klinkt misschien raar wat ik ga zeggen, maar ik vind het eigenlijk wel mooi dat ik verdrietig erom ben, want dan zijn mijn gevoelens en verliefdheid dus echt en dat vind ik leuk en mooi.
En ik overleef het wel hoor......... al is het wel weer erg verleidelijk om te denken en mezelf aan te praten dat al mijn liefdesavonturen mislukken.
(Dat heb ik ook lang gedacht maar ik help mezelf daar niet mee en ik zie het inmiddels anders, het is ook een kwestie van pech of geluk hebben en de juiste tegenkomen, denk ik dan)
Voel je je vandaag trouwens weer wat beter of nog steeds een rare buik?

dat is helemaal niet raar, iedereen gaat met een andere manier om met zijn verdriet :hug:
moet je niet doen dat is je ego die zo praat, geen aandacht aan schenken :hug:
komt vast iemand die veeel beter is op je pad :heart:
Rouge__ schreef:
13-02-2020 10:02
dat is helemaal niet raar, iedereen gaat met een andere manier om met zijn verdriet :hug:
moet je niet doen dat is je ego die zo praat, geen aandacht aan schenken :hug:
komt vast iemand die veeel beter is op je pad :heart:
:smooch: Lieve woorden, gracias .
Ik geloof dat trouwens ook hoor dat er wel iemand op mijn pad komt.
En het is wel goed zo, ik werd vanmorgen wakker met een sterk gevoel dat ik hem beter los kan laten en dat lucht op.

Wat een :swear: weer zeg....
Phoebemeaculpa schreef:
13-02-2020 10:11
:smooch: Lieve woorden, gracias .
Ik geloof dat trouwens ook hoor dat er wel iemand op mijn pad komt.
En het is wel goed zo, ik werd vanmorgen wakker met een sterk gevoel dat ik hem beter los kan laten en dat lucht op.

Wat een :swear: weer zeg....
De nada, es lo que es

tuurlijk, op ieder potje past een deksel :-P zoals oma altijd zei :hihi:

ohja over katten, denk dat die van mij niets de weg kan terug kan vinden, hij komt nooit buiten namelijk :hihi:
inderdaad gaat die klote wind eindelijk liggen krijgen we regen :wtf: weet niet wat ik erger vind...
Rouge__ schreef:
13-02-2020 10:16
De nada, es lo que es

tuurlijk, op ieder potje past een deksel :-P zoals oma altijd zei :hihi:

ohja over katten, denk dat die van mij niets de weg kan terug kan vinden, hij komt nooit buiten namelijk :hihi:
inderdaad gaat die klote wind eindelijk liggen krijgen we regen :wtf: weet niet wat ik erger vind...
Si, lo se, esta es.

Nou ik durf te wedden dat jouw kat de weg wel weet, hij kent namelijk de geur van jouw/zijn huis erg goed en dat onthoudt hij.
Over katten gesproken, blijven rare beesten, had er zojuist toen ik met dit bericht begon 1 naast mij die haar nagels in mijn been zette (Ik heel hard 'AUW') omdat ik een mandarijntje zat te eten. Ik heb een tijdje geleden besloten dat ze geen fruitjes meer mag van mij, daar is ze namelijk dol op, en ook op groentjes :facepalm:. (Ik heb haar proberen uit te leggen dat dat redelijk vreemd is voor een kat)
Vooral in de hoop dat ze op zou houden met schooien en mij te stalken wanneer ik fruit eet of met groente bezig ben. (Gister nog, ik was witlof aan het snijden. Witlof! Welke kat lust er nou witlof....)
Mission impossible begin ik te vermoeden... Stomme kat... :facepalm: ;-D)

Ik vind deze regen helemaal niks, ga zo lekker met de bus naar kantoor. Is een klein stukkie maar het plenst mij te hard.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven