Onzin klets en zeurtopic part deux

15-11-2019 09:12 3004 berichten
Feest! Happy new topic! :cheer2: :cheer: :puh: B-)



Deel 1 is alweer volgekletst!
Heb je wat leuks te vertellen of te zeuren, wees welkom!!

Link naar het vorige topic: viewtopic.php?f=8&t=444222&p=30045299&start=#p30045299
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 06-05-2020 22:34
48.40% gewijzigd
Joepie! :jump:

Ik meld me present :-D
:hello: :cheer: :bigkiss: :smooch: :daisy: :rose:

https://youtu.be/fqdFC2f4cPc
:whistle: :whistle: :whistle: Dubbel...
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 15-11-2019 20:26
81.20% gewijzigd
Afbeelding
Proost Muis :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic :p:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Happy New topic!

En meteen even zeuren dat ik ongesteld ben, buikpijn, hoofdpijn en zin in chocolade :P dadelijk even naar de winkel. Tijd voor Tony :D
Dolfje toch :hug:
🍫
Tony??? :whut:
:hug: Dolfje

Zo ik had een drukke dag, ben blij dat ik op mn kont zit...
In pyama met mn dikke sokken en een badjas...
En zo een koppie thee en dropjes, al drie dagen keelpijn, meehhh...

Overigens over man 3 ga ik jullie niet te veel lastig vallen maar dat gaat echt nog even rustig aan, dat heb ik ook gezegd tegen hem. Ik wil hem niet gebruiken om over man 1 heen te komen, dus eerst gewoon vriendschap.
Sowieso handig aangezien we elkaar nog maar net kennen.
Niks overhaasten, dat is overigens geen kwestie van willen maar ik kan het gewoon niet. Ik vind het verschrikkelijk maar ik ben nog niet over man1 heen, helaas pindakaas... :-[

Heeft hij overigens volkomen begrip voor, dat ik het rustig aan wil doen.
En dat vind ik erg fijn. Scoort ie punten mee... ;-D
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 15-11-2019 20:28
8.91% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Tony Chocolonely Phoebs , het is al op :P
dolfje schreef:
15-11-2019 20:28
Tony Chocolonely Phoebs , het is al op :P
Ja dat begreep ik, daarom ook :whut: want das hartstikke lekker...
Hoop dat je ervan genoten hebt!!
Tvp! ;-)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb heel uitgedroogde handen van het gips. Ik ben bezig geweest met gips mengen en gieten en als dat aan je handen komt, nat of droog, dan worden die gortdroog. Heel rimpelige witte handjes krijg je dan. Dus dan blijf je smeren.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
:hello: Vesper en Retro, welkom!!
Retro: heb ik ook last van, van droge handen. Rituals heeft hele fijne handcremes voor droge handen.
Phoebe :hello:
VesperLynd schreef:
15-11-2019 22:32
Phoebe :hello:
:hello: :bigkiss:
Alle reacties Link kopieren
Grrr ik heb buikpijn, en niet van de Tony en de chips :P maar gewoon sinds woensdag sinds we thuis zijn. Raar dat onze halve groep op vakantie ziek was en ik nergens last van had en nu zijn we thuis en barst ik van de krampen.
En nu ben ik zo’n sukkel die morgen gaat werken terwijl ik eigenlijk niet hoefde. Nou ja heb weer pluspunten gescoord bij mijn baas denk ik dan maar.
Alle reacties Link kopieren
@Phoebe dank je! :)
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Brrr koud. Dadelijk even douchen en naar mijn werk. Hopelijk is het niet al te druk vandaag.
retrostar schreef:
16-11-2019 08:28
@Phoebe dank je! :)
Alsje, gezellig!
Dolfje: werk ze, en het is ook koud. Wel droog, hier althans :puh:
Ik ga zo lekker eerst naar yoga, vanmiddag met een vriendin en haar dochtertje naar de Sint intocht, en vanavond
naar de film met eehh man 3/ een nieuwe vriendschap. (Nogmaals ik ben er nog niet klaar voor, zit nog met liefdesverdriet. Dat weet hij en dat accepteert hij, dat ik nog ruimte nodig heb. Erg fijn, dat er ook zulke mannen bestaan!)

Fijne zaterdag allen!

Thlubbe: zet je het niet al te veel op stelten op de waddeneilanden? Vermoedelijk wel, veel plezier :p:!
Van mij ook welkom aan Vesper & Retro :high5:
Alle reacties Link kopieren
Zo ik ben thuis en dadelijk eten en dan gaan we weer weg naar Glow. En dan meteen even ergens een biertje drinken samen ter ere van onze trouwdag nog.
Gaan wel lekker met de bus vanwege de kou.
Heb wel nog steeds darmklachten en pijn, ben verder niet misselijk dus geen idee of dit nu gewoon mijn pds is wat opspeelt of iets anders.
Goedemorgen!!!
Afbeelding

Thlubbe: leef je nog? Hoe was het op de wadden? Ben wel jaloers op je hoor ;)
Ik ben dol op de wadden.

Dolfje, heb ik ook, Pds.
Stress heeft erg veel invloed op de pds, daardoor kan je soms ook ineens last krijgen ervan.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,
Nou echt veel stress heb ik nu niet, beetje spanning voor het gesprek morgen maar niet zo erg dat het op mijn darmen moet slaan en het begon al toen ik nog vrij was.
Het is nog niet over in elk geval, het vaak naar de wc gaan is irritant maar de pijn daar baal ik echt van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven