Onzin klets en zeurtopic part deux

15-11-2019 09:12 3004 berichten
Feest! Happy new topic! :cheer2: :cheer: :puh: B-)



Deel 1 is alweer volgekletst!
Heb je wat leuks te vertellen of te zeuren, wees welkom!!

Link naar het vorige topic: viewtopic.php?f=8&t=444222&p=30045299&start=#p30045299
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 06-05-2020 22:34
48.40% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
We gaan naar Fuerteventura. Allemaal met wie we gaan nog nooit geweest.
Sevilla is wel echt de moeite waard,in de zomer wel heel heet maar je zou er ook in de winter naar toe kunnen gaan. Maar ik vind heel Andalusië geweldig.
Zo ik heb er alweer wat activiteiten opzitten!
Eerst wat dingetjes in huis gedaan, toen een heerlijke lange yogales, toen belde mn bff of ik in de buurt was en heb ik op de markt koffie met hem gedronken.
(En ik was niet van plan om naar de markt te gaan maar ik was er toch door bff dus heb weer wat suri-food ingeslagen 😁😋)
Nu lig ik ff te forummen en te chillen, straks nog ff boodschappen doen.
Morgen eerst naar Gouda, daar is mijn moeder opgegroeid en ik vind het leuk om daar heen te gaan. en daarna verjaardag van mn lievelingstante daar niet ver vandaan. Zin in!

Thlubbe: oww dat jij dat kan, zo kort slapen en zo laat opblijven. (Of vroeg, hoe je het noemen wil)
Denk idd dat het niet handig is om dat vaak te doen.
Joh ik val regelmatig savonds al op de bank in slaap, en vroeg naar bed gaan daar ben ik erg goed in :proud: . (Gevalletje is vertrokken zodra hoofd kussen raakt)

Wat is het trouwens heerlijk weer! Ik word er helemaal vrolijk van.
Ik kreeg trouwens op m'n kop van sommige mensen waarmee ik naar Texel ging. :rofl: Ze klaagden dat ik zoveel at. "Effe serieus Thlubbe, stop eens met eten." :rofl: :rofl: Het grappige is dat die opmerkingen kwamen van iemand die echt te zwaar is.

Ik vond het echt schitterend om te horen. "Ja, zo gaat ie al het hele weekend door." Zei de rest (die twee met die opmerking kwamen een dag later pas). En toch niet aankomen, frustrerend is het wel. Achja. Dat is een opmerking die me nog lang bij zal blijven.
dolfje schreef:
22-11-2019 12:50
We gaan naar Fuerteventura. Allemaal met wie we gaan nog nooit geweest.
Sevilla is wel echt de moeite waard,in de zomer wel heel heet maar je zou er ook in de winter naar toe kunnen gaan. Maar ik vind heel Andalusië geweldig.
Dat klinkt serieus tof, wanneer ga je? of heb ik dat nou gemist? :huh: Januari zie ik nu, oeps!
Thlubbe schreef:
22-11-2019 15:29
Ik kreeg trouwens op m'n kop van sommige mensen waarmee ik naar Texel ging. :rofl: Ze klaagden dat ik zoveel at. "Effe serieus Thlubbe, stop eens met eten." :rofl: :rofl: Het grappige is dat die opmerkingen kwamen van iemand die echt te zwaar is.

Ik vond het echt schitterend om te horen. "Ja, zo gaat ie al het hele weekend door." Zei de rest (die twee met die opmerking kwamen een dag later pas). En toch niet aankomen, frustrerend is het wel. Achja. Dat is een opmerking die me nog lang bij zal blijven.


Dat klinkt serieus tof, wanneer ga je? of heb ik dat nou gemist? :huh: Januari zie ik nu, oeps!
:rofl:

Goedemorgen, fijne zaterdag allen! :daisy:
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.
Wij gaan straks eerst even plinten leggen in de slaapkamer ( van die plak dingen dus moet niet al te veel werk zijn). Daarna gaan we op pad voor een rolgordijn voor de keuken en boodschappen en vanavond dus 2 feestjes.
Morgen doen we dus niks :P
Goedemorgen! Ik ga lekker in huis aanrommelen en vanmiddag een lange wandeling maken met de hond. Nog steeds wat ziekjes, dus lekker rustig aan!
Alle reacties Link kopieren
Beterschap kraaien pootje!
Klus ze Dolfje!
Beterschap Kraaienpootje!

Ik ben ook druk vandaag, eerst op stap en vanavond een feestje.

Sodemieter, wat kun je spierpijn krijgen van yoga...
Auww! :(
(Vd andere kant heeft het blijkbaar wel nut...)
Tering.
Wat een dooie boel hier op het forum. :yawnee:
Is iedereen geband of zo?
Alle reacties Link kopieren
Plinten liggen, toko geweest en daar lekker geluncht. Over de markt gelopen, rolgordijn besteld, rits van jas van man laten maken en heb net klein rondje gelopen om pokemon te vangen.
Nu staat de rijst te stomen voor de nasi goreng straks.
Misschien dat ik straks nog even naar buiten ga maar eerst even binnen opwarmen.
dolfje schreef:
23-11-2019 14:04
Plinten liggen, toko geweest en daar lekker geluncht. Over de markt gelopen, rolgordijn besteld, rits van jas van man laten maken en heb net klein rondje gelopen om pokemon te vangen.
Nu staat de rijst te stomen voor de nasi goreng straks.
Misschien dat ik straks nog even naar buiten ga maar eerst even binnen opwarmen.
Lekker.
Ik heb gisteren toevallig ook nasi goreng gegeten, met geroosterde kip 😋
Mijn avondeten voor vandaag heb ik al bereid.
Ik begin steeds meer op mijn moeder te lijken.
Dat mens staat elke dag stipt om zes uur op en het eerste wat ze dan doet is koken.
Om 8 uur morgens is vaak het avondeten al klaar.
En dat is dan vaak ook haar ontbijt.

O en mijn boodschappen zijn zojuist ook weer bezorgd.
Ik kan echt blij worden van een goed gevulde koelkast waar ik zelf geen moeite voor heb hoeven te doen.

Verwarming op standje 20 en met de voetjes omhoog is mijn planning voor vandaag.
Alle reacties Link kopieren
Ik sta niet om 6 uur op maar als ik bijvoorbeeld van 14-17:30 moet werken kan het best zo zijn dat ik om een uur of 9 ook al uien sta te snijden etc voor het avondeten.
dolfje schreef:
23-11-2019 14:48
Ik sta niet om 6 uur op maar als ik bijvoorbeeld van 14-17:30 moet werken kan het best zo zijn dat ik om een uur of 9 ook al uien sta te snijden etc voor het avondeten.
Echt?
Ik vind het al een opgave om mijn lunch bij elkaar te moeten rapen morgens vroeg.
Daar heb ik trouwens wat op bedacht.
Ik neem geen brood meer mee naar het werk.
Heb een yoghurt beker gekocht met zo een opzetstukje waar de muesli, of wat je blieft, inkan.
Dat zet ik een avond van te voren in de koeling, verder neem ik een pakje crackers mee en smeerleverworst in zo een mini verpakking en wat fruit. Het is dan alleen nog een kwestie van alles in je tas gooien en klaar.
Maar heb nu ook alweer een paar keer gehad dat zelfs daar geen tijd meer voor was en ik dus maar zonder lunch de deur uitging.

Weet niet wat ik met mezelf aanmoet af en toe.

Het is maar goed dat ik steeds vaker vanuit huis werk.
Ideaal vind ik dat, dan kan ik af en toe nog een wasje doen, opruimen, avondeten voorbereiden etc.
Je kent het wel.
anoniem_386944 wijzigde dit bericht op 23-11-2019 15:08
0.19% gewijzigd
.
Alle reacties Link kopieren
Ja echt, van de week zou de kapster om 11 uur komen en in de middag moest ik nog even op en neer naar mijn werk dus ik stond om 9 uur de piepers te jassen en gehakt te braden voor een ovenschotel toen ze belde of ze al kon komen omdat er een klantje uitgevallen was. Ik weet van mezelf dat ik na een paar uur werk niet echt veel energie meer heb dus ik zorg voor eten uit de diepvries of iets wat zo klaar is zonder al te veel voorbereiding.

Ik lig nu op de bank onder een dekentje met de verwarming aan series te kijken en man ligt op bed met daar ook de verwarming aan voetbalprogramma’s te kijken.
Net een lekkere latte machiato gemaakt maar ik heb het nog steeds niet echt warm.
dolfje schreef:
23-11-2019 15:14
Ja echt, van de week zou de kapster om 11 uur komen en in de middag moest ik nog even op en neer naar mijn werk dus ik stond om 9 uur de piepers te jassen en gehakt te braden voor een ovenschotel toen ze belde of ze al kon komen omdat er een klantje uitgevallen was. Ik weet van mezelf dat ik na een paar uur werk niet echt veel energie meer heb dus ik zorg voor eten uit de diepvries of iets wat zo klaar is zonder al te veel voorbereiding.

Ik lig nu op de bank onder een dekentje met de verwarming aan series te kijken en man ligt op bed met daar ook de verwarming aan voetbalprogramma’s te kijken.
Net een lekkere latte machiato gemaakt maar ik heb het nog steeds niet echt warm.
Komen die tegenwoordig ook aan huis dan de kapsters.
Koken doe ik maar drie keer per week omdat ik gelijk voor twee dagen kook en 1 keer in de week eten we bij vrienden/familie.
Op deze manier kost het mij niet veel energie.
Mijn vriend bied vaak wel aan om te koken, maar uiteindelijk doe ik het zelf omdat ik mezelf die taak heb toebedeeld.
Ik weet niet waarom maar ik vind een man in de keuken niet aantrekkelijk en ik moet het er ook nog op kunnen doen natuurlijk.

Ga straks een film opzetten.
Maar wil het eerst warm en comfortabel krijgen hier in huis wat maar niet lukt.
En de verwarming hoger zetten dan 20 graden is mij te zot.

Geniet van je latte machiato!

Een bakske chocomelk met slagroom zou het nu ook goed doen hier.
Ga mijn vriend maar eens voor mijn karretje spannen.
Die ligt al de gehele dag te suffen op de bank.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een thuiskapster, soms ga ik naar haar als ze een thuiswerkdag heeft ivm vakantie van de kinderen en anders komt ze hier. Lekker makkelijk :)
Tintelfris schreef:
23-11-2019 15:39
ik vind een man in de keuken niet aantrekkelijk.

Tintelfris schreef:
23-11-2019 15:39
Die ligt al de gehele dag te suffen op de bank.

Dat is inderdaad veel aantrekkelijker. :sarcastic: ;-)
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
23-11-2019 17:54
Dat is inderdaad veel aantrekkelijker. :sarcastic: ;-)
Goed gezien :P


Wij hebben gegeten en de boodschappen zijn binnen. Dadelijk eens douchen en kijken wat ik ga aantrekken. Had paar nieuwe tops/ tuniekachtige dingen gekocht, moet er even de juiste broek bij zien te vinden die hopelijk schoon in de kast ligt...
RikM schreef:
23-11-2019 17:54
Dat is inderdaad veel aantrekkelijker. :sarcastic: ;-)
Terug in de keuken, jij! ;-)
RikM schreef:
23-11-2019 17:54
Dat is inderdaad veel aantrekkelijker. :sarcastic: ;-)
:rofl:

Wat een drukte hier gister.
Ik had geen ban maar ik was bezig gister en had geen tijd om te forummen.
Zelfs Phoebs heeft af en toe een leven... ;-D

Goedemorgen!!
Fijne zondag allen.
Alle reacties Link kopieren
:cheers: :jump: :blabla: :zzz: @( Dit is een beetje hoe het gisteren was en nu is :biggrin:
Ik was vandaag om 7 uur wakker.
In mijn hoofd een hele planning gemaakt voor een productief dagje.
Inmiddels 11 uur en nog geen klap uitgevoerd.
Ga maar eens mijn poes wassen en daarna de kou trotseren.
Heb een paar nieuwe truien nodig want sinds mn zwangerschap moet ik gewoon twee truien over elkaar aan om mijn lichaam op te warmen.
Heb ook eeuwig koude handen.
Vanavond eten bij mijn Marokkaanse buuf ze maakt Harira soep ofzoiets.
Zin in.

Fijne Zondag hoor.
dolfje schreef:
24-11-2019 10:46
:cheers: :jump: :blabla: :zzz: @( Dit is een beetje hoe het gisteren was en nu is :biggrin:
Bij mij ook een beetje en nu ben ik moe dus vanmiddag beetje in huis rommelen en bankhangen.
Heerlijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik hang ook op de bank en denk dat , buiten straks ergens douchen en een pizza in de oven gooien vanavond, het enige is wat ik doe vandaag.
Volgend weekend maar weer een lekker rustig vroeg naar bed weekend inlassen al is de kans groot dat we vrijdag wel naar een theatervoorstelling gaan als er nog kaartjes zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven