Op welk pakketje verheug jij je?

08-02-2019 23:20 241 berichten
De titel zegt het al: dat online bestellen is leuk, maar je moet toch soms wachten. Op welk artikel zit jij je al en tijdje te verheugen?
Er zijn voor mij 15 pakketjes onderweg van Ali en ik kan niet wachten, op geen van allen.
Ik heb deze jas voor zoon besteld


Afbeelding
Niet echt verheugen, maar medische noodzaak. Dat ik eindelijk woensdag mag starten met insuline pomp.
Leuke jas, lekker zonnig met dat oranje.
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw matras voor mijn middelste zoontje (2,5). Is al een jaar zindelijk, plaste al ruim 8 maanden snachts niet meer in zijn luier en precies op de nacht dat ik besloot hem geen luier meer aan te doen snachts kreeg hij letterlijk explosieve diarree. Dat matras is dus weggegooid en nu slaapt hij al een week op een peutermatras (60x160) in een bed van 90x200 en dat ligt denk ik niet fijn. Maar dinsdag is hij er eindelijk!
Whatsinaname1988 schreef:
08-02-2019 23:25
Een nieuw matras voor mijn middelste zoontje (2,5). Is al een jaar zindelijk, plaste al ruim 8 maanden snachts niet meer in zijn luier en precies op de nacht dat ik besloot hem geen luier meer aan te doen snachts kreeg hij letterlijk explosieve diarree. Dat matras is dus weggegooid en nu slaapt hij al een week op een peutermatras (60x160) in een bed van 90x200 en dat ligt denk ik niet fijn. Maar dinsdag is hij er eindelijk!
Meteen een goede molton of matrasbeschermer meebesteld?
Ik wacht op een nieuwe hoes voor mijn laptop:

Afbeelding
Ik heb ook deze oogschaduw en lipsticks besteld en lig letterlijk bijna onder de brievenbus

https://colourpop.com/products/makeup-j ... 24-shadows

https://colourpop.com/products/so-kawaii
Whatsinaname1988 schreef:
08-02-2019 23:25
Een nieuw matras voor mijn middelste zoontje (2,5). Is al een jaar zindelijk, plaste al ruim 8 maanden snachts niet meer in zijn luier en precies op de nacht dat ik besloot hem geen luier meer aan te doen snachts kreeg hij letterlijk explosieve diarree. Dat matras is dus weggegooid en nu slaapt hij al een week op een peutermatras (60x160) in een bed van 90x200 en dat ligt denk ik niet fijn. Maar dinsdag is hij er eindelijk!
Bij ikea heb je een waterdichte molton, echt ideaal voor met kinderen of hoogzwangere vrouwen. Hij kraakt niet, ligt niet vervelend oid. Wij hebben hem hier om de matrassen van de oudste 2 (jongste is 4 maanden) en ons eigen bed. Ik vind het echt een uitkomst, niet alleen voor ongelukjes of doorlekken maar ook bij ziekte en overgeven.

https://m2.ikea.com/nl/nl/p/gokart-matr ... -10281212/
anoniem_64a46782bc5f2 wijzigde dit bericht op 08-02-2019 23:34
0.65% gewijzigd
Cateautje schreef:
08-02-2019 23:21
Er zijn voor mij 15 pakketjes onderweg van Ali en ik kan niet wachten, op geen van allen.
Ali is daarom zo leuk, je weet nooit wanneer wat komt.
YellowLemonTree schreef:
08-02-2019 23:33
Bij ikea heb je een waterdichte molton, echt ideaal voor met kinderen of hoogzwangere vrouwen. Hij kraakt niet, ligt niet vervelend oid. Wij hebben hem hier om de matrassen van de oudste 2 (jongste is 4 maanden) en ons eigen bed. Ik vind het echt een uitkomst, niet alleen voor ongelukjes of doorlekken maar ook bij ziekte en overgeven.
Ja die is perfect....en...online te bestellen!!
Het-groepje schreef:
08-02-2019 23:33
Ali is daarom zo leuk, je weet nooit wanneer wat komt.
Ik wil er niets meer mee te maken hebben. Al die enkele eurootjes vormen een rib uit mijn lijf. :-D
YellowLemonTree schreef:
08-02-2019 23:33
Bij ikea heb je een waterdichte molton, echt ideaal voor met kinderen of hoogzwangere vrouwen. Hij kraakt niet, ligt niet vervelend oid. Wij hebben hem hier om de matrassen van de oudste 2 (jongste is 4 maanden) en ons eigen bed. Ik vind het echt een uitkomst, niet alleen voor ongelukjes of doorlekken maar ook bij ziekte en overgeven.

https://m2.ikea.com/nl/nl/p/gokart-matr ... -10281212/
Zo jammer dat Ikea dit soort producten niet voor langere matrassen maakt. Je zou toch zeggen dat er in Zweden ook genoeg lange mensen wonen?
Tiana_76 schreef:
08-02-2019 23:30
Ik wacht op een nieuwe hoes voor mijn laptop

:

Afbeelding
Misschien domme vraag maar zit daar dan ook een roze toetsenbord bij?
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding deze foundation! Al zo lang nieuwsgierig naar. Lastig te verkrijgen, uiteindelijk via eBay gelukt. Komt uit Amerika en duurt nog minstens een week.
[quote=nartjie post_id=29570520 time=1549664580 user_id=329315]
Niet echt verheugen, maar medische noodzaak. Dat ik eindelijk woensdag mag starten met insuline pomp.
[/quot dire]

Komt die per post??
Het-groepje schreef:
08-02-2019 23:36
Misschien domme vraag maar zit daar dan ook een roze toetsenbord bij?
Dat is een rubberen matje voor over de toetsen. Heel handig, dan valt er geen rommel tussen en het echoot een stuk minder.
Mijn pakketje is vandaag gekomen. 4 kilo hert uit de oostvaardersplassen.
Vandaag wat dingetjes bij Bonprix besteld, verwacht dat het maandag of dinsdag binnenkomt.
-Darkside- schreef:
08-02-2019 23:38
Mijn pakketje is vandaag gekomen. 4 kilo hert uit de oostvaardersplassen.
:'(
Het-groepje schreef:
08-02-2019 23:36
Niet met postnl misschien maar mijn sonde kwamen ze ook brengen toen ik die kreeg. Alleen de slang werdt in het ziekenhuis geplaatst, alle andere dingen werden thuis gestuurd van medipoint.
Tiana_76 schreef:
08-02-2019 23:38
Dat is een rubberen matje voor over de toetsen. Heel handig, dan valt er geen rommel tussen en het echoot een stuk minder.
Ohhh dat lijkt me echt ideaal!
Een Valentino tas, die komt morgen binnen. Niet heel fancy, vooral heel praktisch. Maar mijn huidige handtas is nu echt versleten. :'(
anoniem_382358 wijzigde dit bericht op 08-02-2019 23:46
9.39% gewijzigd
M'n jurk! Ik wacht al drie weken, terwijl het gewoon uit Nederland komt. De eerste helft van de bestelling (een andere jurk) is afgelopen week binnengekomen met vermelding dat de jurk waar ik nu nog op wacht als backorder komt. Toch maar eens contact opnemen. Is in ieder geval de laatste keer dat ik er bestel (ook vanwege andere redenen, maar de lange levertijden dragen zeker bij aan die beslissing).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven