Op welk pakketje verheug jij je?

08-02-2019 23:20 241 berichten
De titel zegt het al: dat online bestellen is leuk, maar je moet toch soms wachten. Op welk artikel zit jij je al en tijdje te verheugen?
Tiana_76 schreef:
08-02-2019 23:35
Zo jammer dat Ikea dit soort producten niet voor langere matrassen maakt. Je zou toch zeggen dat er in Zweden ook genoeg lange mensen wonen?
Hoe dik is je matras? En 220 lang? Misschien dat hij er wel omheen past en alleen het waterdichte gedeelte niet lang genoeg is, maar bij je tenen is dat ook niet zo erg denk ik. Hij kan om een matras van 30cm dik dus als je minder hebt is er misschien wel genoeg speling voor een extra 20 cm teenruimte. Ik vind de lakens vrij strak passen bij ikea, maar deze is aan de onderkant echt flexibel.
Tiana_76 schreef:
08-02-2019 23:39
:'(
Tja. Ik vind het wanbeleid dat er gevoerd is ook triest. Maar tussen de keuze tussen doodhongeren en afschieten lijkt de laatste mij het beste.
En het vlees is zonde om weg te gooien. Dus geniet ik er liever van.
Sjulia schreef:
08-02-2019 23:36
Afbeelding deze foundation! Al zo lang nieuwsgierig naar. Lastig te verkrijgen, uiteindelijk via eBay gelukt. Komt uit Amerika en duurt nog minstens een week.
Oeh spannend! Dat vind ik altijd de leukste pakjes.
YellowLemonTree schreef:
08-02-2019 23:40
Ohhh dat lijkt me echt ideaal!
Ja, dat is het ook. Voor rond een euro ook los te koop op EBay. Wel even kijken of je het goede toetsenbord hebt (UK/EU), anders klopt het niet qua bedrukking en soms ook afmetingen.
YellowLemonTree schreef:
08-02-2019 23:46
Hoe dik is je matras? En 220 lang? Misschien dat hij er wel omheen past en alleen het waterdichte gedeelte niet lang genoeg is, maar bij je tenen is dat ook niet zo erg denk ik. Hij kan om een matras van 30cm dik dus als je minder hebt is er misschien wel genoeg speling voor een extra 20 cm teenruimte. Ik vind de lakens vrij strak passen bij ikea, maar deze is aan de onderkant echt flexibel.
Boxspring van 180x220x35.
Alle reacties Link kopieren
Ik moet het nog bestellen, maar ik verheug me op een nieuwe hamsterkooi.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb m’n pakketje al! En zoooooo blij mee: een whiteboard schrift. Ik heb stralend een geordende to Do list geschreven.
Alle reacties Link kopieren
Op de bestelling van net: zwarte leren kokerrok met knalgroen blazertje en groene sneakers. Voor daarbij ligt mijn dino op de fiets naar de maan t-shirt te wachten :biggrin:

En waar ik al een tijd op wacht is een verloopfitting, zodat ik eindelijk mijn rattenlampje kan gaan gebruiken.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
Frizz schreef:
09-02-2019 00:01
Ik heb m’n pakketje al! En zoooooo blij mee: een whiteboard schrift. Ik heb stralend een geordende to Do list geschreven.
greenbook?
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
08-02-2019 23:47
Oeh spannend! Dat vind ik altijd de leukste pakjes.
Openscheuren, direct op je gezicht kwakken, naar de spiegel rennen. Good times :lol:
Frizz schreef:
09-02-2019 00:01
Ik heb m’n pakketje al! En zoooooo blij mee: een whiteboard schrift. Ik heb stralend een geordende to Do list geschreven.
Lekkerrrrr!!
wiezel schreef:
09-02-2019 00:04
Op de bestelling van net: zwarte leren kokerrok met knalgroen blazertje en groene sneakers. Voor daarbij ligt mijn dino op de fiets naar de maan t-shirt te wachten :biggrin:

En waar ik al een tijd op wacht is een verloopfitting, zodat ik eindelijk mijn rattenlampje kan gaan gebruiken.
Ratten lampje, wat is dat?

Dat setje klinkt leuk!!
Alle reacties Link kopieren
Ik wacht al twee weken op een ketting die ik via Etsy heb besteld, uit Italië. Zie net dat hij na dagen in Nederland liggen te verstoffen zonder beweging, weer teruggestuurd is naar Italië :'-(
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
08-02-2019 23:36
Afbeelding deze foundation! Al zo lang nieuwsgierig naar. Lastig te verkrijgen, uiteindelijk via eBay gelukt. Komt uit Amerika en duurt nog minstens een week.
Ik ben nieuwsgierig, waarom juist deze? Ik volg allerlei beauty blogs, maar heb deze nog niet voorbij zien komen ;-)
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
09-02-2019 00:09
Ratten lampje, wat is dat?

Dat setje klinkt leuk!!
Afbeelding

En het rattenlampje is deze: https://www.vtwonen.nl/shop/seletti-mou ... gL89PD_BwE
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
Venusss schreef:
09-02-2019 00:28
Ik ben nieuwsgierig, waarom juist deze? Ik volg allerlei beauty blogs, maar heb deze nog niet voorbij zien komen ;-)
Echt niet? Hij is namelijk toch al een tijdje uit. Ik heb alle andere longwearing foundations in principe al. Ik wil deze nog proberen want nieuwsgierig :-D Ik ben dol op de beautyblender in ieder geval.
Alle reacties Link kopieren
De Kong voor mijn logeer hond.
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
09-02-2019 00:38
Echt niet? Hij is namelijk toch al een tijdje uit. Ik heb alle andere longwearing foundations in principe al. Ik wil deze nog proberen want nieuwsgierig :-D Ik ben dol op de beautyblender in ieder geval.
Nee echt niet. Ik heb de Estée Lauder Double Wear, maar vind deze net te cakey, gaat bij mij een beetje in de lijntjes zitten........ Ik ben zeker ook fan van de Beautyblender, dus nu erg benieuwd ;-) Laat je weten hoe hoe de foundation bevalt als hij geleverd is?
Alle reacties Link kopieren
Venusss schreef:
09-02-2019 00:44
Nee echt niet. Ik heb de Estée Lauder Double Wear, maar vind deze net te cakey, gaat bij mij een beetje in de lijntjes zitten........ Ik ben zeker ook fan van de Beautyblender, dus nu erg benieuwd ;-) Laat je weten hoe hoe de foundation bevalt als hij geleverd is?
Die gaat bij mij ook altijd caken.. Die veroudert de huid altijd een beetje vind ik. Wel jammer want hij dekt mooi. Ja hoor, zal het je laten weten. Ik kan ook wel een sample opsturen als je wil :) Bareminerals barepro liquid dekt mooi maar hoopt minder in lijntjes op. Misschien ook een goede optie voor je.
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
09-02-2019 00:46
Die gaat bij mij ook altijd caken.. Die veroudert de huid altijd een beetje vind ik. Wel jammer want hij dekt mooi. Ja hoor, zal het je laten weten. Ik kan ook wel een sample opsturen als je wil :) Bareminerals barepro liquid dekt mooi maar hoopt minder in lijntjes op. Misschien ook een goede optie voor je.
Jaaa klopt, die dekt als een malle. Maar als ik dan klaar ben en goed kijk ben ik eigenlijk al minder tevreden door die lijntjes die geaccentueerd worden :-( Zie je ineens dat de jaren echt wel gaan tellen.
Wat lief dat je een sample wil op sturen, ik wacht eerst even je review af want zo te zien heb je wel aardig wat ervaring haha! Ik ga die van Bareminerals even op zoeken, ken het merk wel, maar heb er nog geen foundation van geprobeerd. Thanks :rose:
Alle reacties Link kopieren
On topic: ik heb een bestelling gedaan bij Vente Exclusive. Superleuk jurkje, perfect geschikt om naar een feestje te gaan. Wel besteld in 2 verschillende maten omdat je nooit weet hoe iets valt. De pest bij Vente is dat je best lang moet wachten op je bestelling, ze zeggen nu tussen 11 en 21 februari.......feestje wat ik gepland heb is op 23 februari....dus moet goed komen ;-)
Alle reacties Link kopieren
Posters voor aan de muur, helaas heeft de bestelling vertraging opgelopen :"-(
Alle reacties Link kopieren
Leuke kleding voor mijn vriend besteld als verrassing, nu nog hopen dat hij de kleding net zo leuk vind als mij 🙂
Alle reacties Link kopieren
Ik ga zo twee pakketjes ophalen, eentje bevat een badpak en een strandjurk voor mn aankomende vakantie. Hoop dat ze passen & leuk staan.

Tweede zitten nieuwe schoenen in.
Excited!
Internagelaktisch
wiezel schreef:
09-02-2019 00:34
Afbeelding

En het rattenlampje is deze: https://www.vtwonen.nl/shop/seletti-mou ... gL89PD_BwE
Ik sta al een tijdje elke keer te aarzelen bij zoiets maar dan met een aapje, maar ik ben bang dat ik het toch engig vind :-$
Een rat helemaal!
Het ziet er zo leuk uit maar ik ben geen dierenvriend vrees ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven