Op welk pakketje verheug jij je?

08-02-2019 23:20 241 berichten
De titel zegt het al: dat online bestellen is leuk, maar je moet toch soms wachten. Op welk artikel zit jij je al en tijdje te verheugen?
hondenmens schreef:
08-02-2019 23:56
Ik moet het nog bestellen, maar ik verheug me op een nieuwe hamsterkooi.
Heb je al een hamster?
MevrouwJack schreef:
09-02-2019 00:10
Ik wacht al twee weken op een ketting die ik via Etsy heb besteld, uit Italië. Zie net dat hij na dagen in Nederland liggen te verstoffen zonder beweging, weer teruggestuurd is naar Italië :'-(
Oh wat erg. Hopelijk komt het goed. Ik heb dat gehad met schoenen. Me er maar bij neergelegd dat ik ze gewoon niet ga krijgen en gelukkig na tig maanden wel geld terug.
Alle reacties Link kopieren
MevrouwJack schreef:
09-02-2019 00:06
greenbook?
Ja! :flirting:
Alle reacties Link kopieren
Het-groepjje: leuke kleding ! Mag ik vragen waar je het besteld hebt ?
rudolftherednosereindeer wijzigde dit bericht op 09-02-2019 10:46
Reden: Onhandige typefout
2.16% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik wacht op pakketje van bol.com. Gisteren om 23:00u besteld en vandaag komt het al binnen. Heb Burberry parfum voor mezelf besteld en voor mn man ook een geurtje. Toch maar iets gehaald voor Valentijns... hoewel ik er nieg veel aan hecht, heeft hij de afgelopen 11 jaar altijd wat voor mij gehaald en vind het zo lullig om dan niks te hebben voor hem haha.
Alle reacties Link kopieren
Het griepje :HA:

Ik wacht op 11 Ali pakjes (knutsel spul)
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
AeonOfWinter schreef:
09-02-2019 08:37
Het griepje :HA:

Ik wacht op 11 Ali pakjes (knutsel spul)
:-D
Op een pakketje uit Engeland, een tv-speaker die ik op een Ebay veiling veel te goedkoop heb ‘gewonnen’ en waardoor de aanbieder waarschijnlijk traag is met verzenden; ik had eigenlijk zelfs verwacht dat hij de koop zou annuleren en heb meteen betaald zodat dat voor hem moeilijker is (ik had buiten de positieve recensies gelezen dat de verkoper dat eerder had gedaan, een te goedkope koop annuleren). Een pakketje dat ik later elders besteld heb, ook uit de UK, is wel al binnen.
Alle reacties Link kopieren
YellowLemonTree schreef:
08-02-2019 23:33
Bij ikea heb je een waterdichte molton, echt ideaal voor met kinderen of hoogzwangere vrouwen. Hij kraakt niet, ligt niet vervelend oid. Wij hebben hem hier om de matrassen van de oudste 2 (jongste is 4 maanden) en ons eigen bed. Ik vind het echt een uitkomst, niet alleen voor ongelukjes of doorlekken maar ook bij ziekte en overgeven.

https://m2.ikea.com/nl/nl/p/gokart-matr ... -10281212/
Hij is besteld (keer 3) dank je wel!
Deze riem:

Afbeelding

Maar ik lette niet op en bestelde er 2 in exact dezelfde maat.

Ook nog deze 2 riemen maar ze mogen niet allemaal blijven want ze zijn duur.

Afbeelding

Afbeelding

Ik zag nml een youtube video van Trinny (die van vroeger met Susannah) en die deed allemaal toffe dingen met een brede riem.

En ik heb meer dan een handvol van deze H&M jurken van drie tientjes per stuk en die worden denk ik wat chiquer als ik de stoffen riem door een mooie leren riem vervang.

Afbeelding

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Frizz schreef:
09-02-2019 08:28
Ja! :flirting:
Heel benieuwd hoe dat bevalt! Heb er ook kwijlend naar gekeken, ben een sucker voor alles wat je zelf kunt samenstellen ;-D

Wacht hier op bol.com met boeken, oogpotloden en een suikerthermometer. En Ikea met wat keukenspulletjes.
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Die onderste jurk vind ik vooral leuk!
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 3 weken geleden een krultang bij koopje.com besteld.
Nog steeds niet binnen. Ik twijfelde al omdat ik koopje.com niet ken. Maar ik wilde die krultang graag hebben.
Ik heb hem al betaald, dus hoop dat hij nog komt.
Leuk topic!
Nog niets besteld want ben me nog aan het oriënteren maar wil een tweede set clip in extensions erbij, in een warme kleur :)
Heb al mooie dingen gezien.
Hillegonda1 schreef:
09-02-2019 09:46
Deze riem:

Afbeelding

Maar ik lette niet op en bestelde er 2 in exact dezelfde maat.

Ook nog deze 2 riemen maar ze mogen niet allemaal blijven want ze zijn duur.

Afbeelding

Afbeelding

Ik zag nml een youtube video van Trinny (die van vroeger met Susannah) en die deed allemaal toffe dingen met een brede riem.

En ik heb meer dan een handvol van deze H&M jurken van drie tientjes per stuk en die worden denk ik wat chiquer als ik de stoffen riem door een mooie leren riem vervang.

Afbeelding

Afbeelding
Mijn vriendin doet dit ook zo. HEMA of h&m jurkjes en dan zo'n riem eromheen en mooie sieraden. Werkt goed.
Het-groepje schreef:
08-02-2019 23:36
Ja, per post. Via een andere apotheek.
YellowLemonTree schreef:
08-02-2019 23:40
Niet met postnl misschien maar mijn sonde kwamen ze ook brengen toen ik die kreeg. Alleen de slang werdt in het ziekenhuis geplaatst, alle andere dingen werden thuis gestuurd van medipoint.
Niet post nl, ivm insuline. Elk kwartaal kan ik dan uitkijken naar mijn pakket. Apotheek is Mediq apotheek, word ook via internet besteld
De pomp heb ik al, ook via de post. Dit ging wel via post nl.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een soort abonnement bij een delicatesse zaak waarvan ik iedere twee maanden een pakketje met lekkere nieuwe dingen uit hun assortiment krijg. Ik word daar zo ontzettend blij van. Ergens deze week zou het pakketje weer moeten komen.
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic!

Ik draag ook brede riemen bij diverse jurkjes maakt het echt af.

Mijn pakketje durf ik haast niet te zeggen.... zag bij tellsell :-$ iets wat me wel handig leek. Daar wilde ik natuurlijk van af want dat is allemaal rommel. Alleen bleek dit ook gewoon bij blokker en bol te koop en leken mensen oprecht tevreden ermee.
Dus via bol besteld en nu maar hopen. :-$

https://www.bol.com/nl/p/red-copper-5-m ... 096188190/
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Zwartvlekje schreef:
09-02-2019 14:00
Ik heb een soort abonnement bij een delicatesse zaak waarvan ik iedere twee maanden een pakketje met lekkere nieuwe dingen uit hun assortiment krijg. Ik word daar zo ontzettend blij van. Ergens deze week zou het pakketje weer moeten komen.
Dat zou ik ook echt leuk vinden. Ik heb een tijdje een beauty box achtig iets gehad (ik moet even nakijken wat precies) en dat was ook zo leuk.
Ik gaf alleen te veel weg (veel producten sloten niet aan) en vond het een beetje decadent, maar dit klinkt ideaal omdat je het dus opeet.
IBIopviva schreef:
09-02-2019 14:31
Leuk topic!

Ik draag ook brede riemen bij diverse jurkjes maakt het echt af.

Mijn pakketje durf ik haast niet te zeggen.... zag bij tellsell :-$ iets wat me wel handig leek. Daar wilde ik natuurlijk van af want dat is allemaal rommel. Alleen bleek dit ook gewoon bij blokker en bol te koop en leken mensen oprecht tevreden ermee.
Dus via bol besteld en nu maar hopen. :-$

https://www.bol.com/nl/p/red-copper-5-m ... 096188190/


Deze wilde ik ook ooit eens kopen maar dacht dat komt vast weer ergens achterin de kast terecht. Het wordt altijd zo leuk gepromoot en uiteindelijk valt het tegen. Ik lees liever de reviews op het VIVA forum. Zo ben ik ook aan de airfryer en de slowcooker gegaan. Oja en de broodbakmachine, heerlijk brood met van alles toegevoegd.

Het schijnt dat je veel met ei en allerlei groenten kan doen met dit apparaat. Als je tevreden bent en leuke recepten weet, dan hoor ik het heel graag.


Oja en of het een beetje snel klaar is. Het is maar 800 watt en dat hield mij ook tegen. Recepten bij tell sell waren snel klaar (natuurlijk) maar volgens mij is 800 watt niet zo heel veel.
Alle reacties Link kopieren
Op deze enorm stylish verantwoorde kattenmand, van Made.com:
https://res-2.cloudinary.com/made-com/i ... 01_ctr.jpg

Ik vind hem zo mooi!
Als het goed is, heb ik 'm binnen een week.
En dan maar hopen dat-ie erin gaat liggen :)
Nothing happens for a reason
IBIopviva schreef:
09-02-2019 14:31
Leuk topic!

Ik draag ook brede riemen bij diverse jurkjes maakt het echt af.

Mijn pakketje durf ik haast niet te zeggen.... zag bij tellsell :-$ iets wat me wel handig leek. Daar wilde ik natuurlijk van af want dat is allemaal rommel. Alleen bleek dit ook gewoon bij blokker en bol te koop en leken mensen oprecht tevreden ermee.
Dus via bol besteld en nu maar hopen. :-$

https://www.bol.com/nl/p/red-copper-5-m ... 096188190/




https://youtu.be/QGzMkaH4VCs

:-o
Kijk je wel uit!


Sorry heb er wel om moeten lachen.
Alle reacties Link kopieren
MevrouwJack schreef:
09-02-2019 11:18
Heel benieuwd hoe dat bevalt! Heb er ook kwijlend naar gekeken, ben een sucker voor alles wat je zelf kunt samenstellen ;-D

Wacht hier op bol.com met boeken, oogpotloden en een suikerthermometer. En Ikea met wat keukenspulletjes.
Nou je krijgt er in ieder geval veel aandacht mee: iedereen vraagt wat het is. Ik ben er echt blij mee, heb er ook zo lang naar zitten staren voor ik tot de koop over ging.
Voor mijn werk is dat jaaroverzicht zo handig, ik moet altijd scherp blijven op termijnen.
En je to Do updaten ipv steeds opnieuw schrijven vind ik gewoon cool.
Alle reacties Link kopieren
Renee_XX schreef:
09-02-2019 15:46
https://youtu.be/QGzMkaH4VCs

:-o
Kijk je wel uit!


Sorry heb er wel om moeten lachen.
Oeps haha maar eerlijk is eerlijk op de explosie na zag het er wel goed uit X-D
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven