Opzoek naar een koophuis

28-05-2020 22:41 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik ben sinds een tijdje op zoek naar een koophuis
Alleen ik zie momenteel niks leuks en er komen ook erg weinig nieuwe woningen bij. Wat ik zie is duur en niet eens mooi en de mooie huizen zijn al vrij snel verkocht.

Waar kan ik buiten funda nog meer kijken?
Want ik denk dat op Funda toch wel bijna alles staat qua woning aanbod.

Ik hoor het graag
Alle reacties Link kopieren
RP7 schreef:
29-05-2020 08:38
Dan moet je de rest van de post er bij pakken. Ofwel wensen bijstellen ofwel genoegen nemen met een veel kleinere woning met meer mitsen en maren.
Jij zegt dat Limburg niet zo duur is, maar stukken van Limburg zijn superduur (voor Limburg).
Alle reacties Link kopieren
linnylow schreef:
29-05-2020 00:19
Nee, ik ben denk ik te kritisch.
Ik hou meer van nieuwbouw woningen en de meeste vrijstaande huizen zijn oud.
Ik woon in Limburg dus wel minder duur dan in de randstad maar ik vind het toch heel erg tegenvallen ja.
Wat is je budget?
En wil je vrijstaand of half- of gewoon een huis?

Een aankoopmakelaar kan wel helpen omdat woningen vaak niet eens op Funda terecht komen.
Alle reacties Link kopieren
SofieJ1986 schreef:
28-05-2020 23:23
Overlijdensadvertenties lezen en adressen opzoeken. Vervolgens langsrijden en briefjes door de bus doen of er verkoopplannen zijn, dat een idee voor je? Ik zou wel even een weekje of zo wachten.. O_o
Ik weet dat kringlopen dit vaak wel doen :-D
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
HennieHen schreef:
29-05-2020 09:03
Jij zegt dat Limburg niet zo duur is, maar stukken van Limburg zijn superduur (voor Limburg).
Ik zei 'normaal geprijsd', kijk maar terug. Je zegt zelf 'voor limburg is het duur' maar zet het af tegen de gemiddelde prijzen in Nederland is het daadwerkelijk goedkoper. Maar veel valt en staat met eigen verwachtingen en wensen.

Als ik de gemiddelde prijs van maastricht en roermond van funda pak, daarvoor koop je hier alleen een opknapper in een achterstandswijk.
In die gemiddelde wijk zitten hier ook de achterstandswijken
Ik woon in een wijk in Limburg waar je moeizaam wat onder de 4 ton vindt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven