Per ongeluk account gewist, hoe zoek ik topic terug?

29-08-2024 09:29 7 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Dom, maar na een aantal maanden een digitaal betaald abonnement op een paar damesbladen, was ik er klaar mee, alles opgezegd, inclusief mijn hele dpg account. Waar dus flair en viva aan vast zaten. Ik had al jaren een account en heb een praktisch vraagje, hoe vind ik op een makkelijke/snelle manier de topics terug waar ik op de afgelopen tijd gereageerd had? Ik neem aan dat mijn naam niet meer bestaat? (Bijna het zelfde als deze) Bedankt voor de hulp alvast!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik denk eigenlijk dat je dpg account etcetera losstaat van je viva forum account. Heb je wel geprobeerd hier gewoon in te loggen met je oude naam en wachtwoord?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja geprobeerd, maar deze bestaat niet meer aldus viva. Ik heb 1 topic terug gevonden waar ik gereageerd had en ik sta idd op anoniem :( Ik wist ook niet dat dit aan elkaar gekoppeld was. Lijkt niks anders op te zitten dan gewoon met een nieuw account te beginnen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Je gaat alleen op anoniem als je daar zelf ook vraagt. Dat gaat niet automatisch.
Alle reacties Link kopieren Quote
Behoorlijk belachelijk dat dat gekoppeld is zeg, vind dat qua AVG wel een dingetje dat je forumaccount zonder dat jij dat zélf linkt bij DPG in de database gekoppeld wordt aan al je privégegevens :sarcastic: .

Maar voor je topics heb je daar niks aan. Wat je kunt doen is op je oude naam zoeken, de topics waar je naam genoemd (en gequote) is komen dan naar boven. Dat zijn niet alle topics waar je gereageerd hebt, maar dat is gewoon niet meer terug te halen. Je kunt namelijk niet zoeken op je geanonimiseerde 'nick', kan wel maar dan komen alleen de topics naar boven waarin je gequote bent nádat je geanonimiseerd bent en dat zullen er vast niet veel zijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb zelf nergens om gevraagd, dit ging ineens zo, belachelijk idd. Bedankt voor de tip. Ik dacht al dat dit een lastig iets was, hoopte dat er een trucje was om het wat makkelijker te maken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Beste Lidl-Annie-Aardbei,

Ik heb het even nagevraagd bij de CM en DPG-accounts zijn niet gekoppeld aan Viva-accounts dus we willen graag uitzoeken wat er is gebeurd met je Viva-account.
Zou je ons willen mailen met je oude accountnaam en het daaraan gekoppelde emailadres?
Je kunt mailen naar forum@viva.nl.

Alvast bedankt.

Moderator Vivaforum.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven