Plassen onder de douche, ja of nee?

13-05-2019 21:16 236 berichten
Geïnspireerd door het topic over het al dan niet wassen van je benen, waarin iemand opmerkte dat ze onder de douche plast. Dus ik denk, tijd voor een poll!

Ik kijk uit naar de discussie. :moon:

Persoonlijk ben ik voor. Het scheelt een keer doortrekken van de wc en je kunt alles meteen weer schoonspoelen.

Kom maar op met die meningen!

Plas jij onder de douche?

Totaal aantal stemmen: 374

Nee, ik vind het smerig. (13%)
Nee, ik hoef nooit te plassen onder de douche. (2%)
Ja, zonder enige schroom, alles spoelt toch weer schoon. (64%)
Ja, maar ik geef het meestal niet toe. (19%)
Anders, namelijk: (0%)
Ik douche niet. (2%)
Alle reacties Link kopieren
nina1966 schreef:
13-05-2019 22:24
En als je tijdens het douchen ineens hoge nood krijgt? Al glibberend nat op de wc gaan zitten?
Nog nooit gehad.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Omdat ik mijn benen maar om de dag was, til ik onder de douche wel altijd één been op, als een hondje, zeg maar.

Dan was ik die dag het been waar de plas langs is gelopen en dan de volgende dag alles met het andere been. :proud:
Ik plas nooit onder de douche, omdat mijn routine is om altijd eerst te plassen voor het douchen. Liefst ook poepen, want dan kan ik meteen daarna goed tussen m’n billen schoonmaken.
anoniem_363018 wijzigde dit bericht op 13-05-2019 22:36
1.94% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik probeer het soms als ik toevallig nog eens moet plassen als ik onder de douche sta maar ik blokkeer volledig. Dus ja ik ga glibberend en al naar de wc met mijn natte kont om vervolgens verder te douchen.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
13-05-2019 21:48
Kun je je blaas beter legen
https://www.trouw.nl/home/staand-plasse ... ~a0efc61b/
Maar als je 1x per dag staand plast en de overige keren zittend is dat echt geen probleem.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Overigens is urine in principe steriel, dus hartstikke schoon.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
nina1966 schreef:
13-05-2019 22:24
En als je tijdens het douchen ineens hoge nood krijgt? Al glibberend nat op de wc gaan zitten?
Ja, dit doe ik dus serieus. Mijn moeder zei altijd dat het doucheputje gaat stinken als je onder de douche plast en ze wist het altijd precies als iemand het toch weer had gedaan. Dus bij mij is echt ingeprent dat het niet mag.
Alle reacties Link kopieren
Moezy schreef:
13-05-2019 22:57
Ja, dit doe ik dus serieus. Mijn moeder zei altijd dat het doucheputje gaat stinken als je onder de douche plast en ze wist het altijd precies als iemand het toch weer had gedaan. Dus bij mij is echt ingeprent dat het niet mag.

Die stond gewoon om een hoekje te spieken.
Such fun!1
Als ik onder de douche sta en ik moet plassen dan doe ik dat daar.
Ga niet speciaal eruit om op de wc te gaan zitten.
Alle reacties Link kopieren
Andersom schreef:
13-05-2019 22:31
Omdat ik mijn benen maar om de dag was, til ik onder de douche wel altijd één been op, als een hondje, zeg maar.

Dan was ik die dag het been waar de plas langs is gelopen en dan de volgende dag alles met het andere been. :proud:
:rofl:
Ik moet juist altijd plassen na het douchen dus die paar minuutjes wacht ik wel ff :-D
Alle reacties Link kopieren
Ik plas bijna elke douchebeurt wel onder de douche. :-D Zo vies vind ik urine ook niet.
Sjulia schreef:
14-05-2019 08:04
Ik plas bijna elke douchebeurt wel onder de douche. :-D Zo vies vind ik urine ook niet.
Ja dit dus. Verbaasd me wel hoeveel mensen het doen eigenlijk. :proud:
Ik was mezelf altijd pas na het plassen, uiteraard.
Alle reacties Link kopieren
Madrid87 schreef:
14-05-2019 08:12
Ja dit dus. Verbaasd me wel hoeveel mensen het doen eigenlijk. :proud:
Ik was mezelf altijd pas na het plassen, uiteraard.
Dat is juist zo fab van plassen onder de douche. Je kan je direct wassen, niet slechts met een papiertje deppen.
Ja precies!

Ik spoel mijn toilet trouwens meestal na 3x plassen pas door, maar ja ik woon alleen en ik drink veel dus erg geconcenteerd is mijn urine niet. En als ik bezoek heb spoel ik wel gewoon elke keer door natuurlijk. Na een grote beurt ook.
Ik plas NIET onder de douche. Ik kom uit bed,ga plassen, daarna ontbijten en dan douchen. Bovendien vind ik het door mijn doucheschuimgeurtje heen stinken. Bah.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit nog in mijn pyjama en zat te bedenken of het niet eens tijd werd om te gaan douchen en aankleden.
Nu moet ik nodig plassen, dus goede reden om te gaan douchen.
Scheelt toch weer een keer de wc doortrekken.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
ereader schreef:
13-05-2019 21:54
Ik zal haar maar niet vertellen wat haar vader en broer in de douche uitspoken.
Die doen daar aan complete gangbangs of zo?
We used to be friends...
Solomio schreef:
13-05-2019 22:43
Overigens is urine in principe steriel, dus hartstikke schoon.
Uitgeplaste urine is niet steriel.
Alle reacties Link kopieren
Moezy schreef:
13-05-2019 22:57
Ja, dit doe ik dus serieus. Mijn moeder zei altijd dat het doucheputje gaat stinken als je onder de douche plast en ze wist het altijd precies als iemand het toch weer had gedaan. Dus bij mij is echt ingeprent dat het niet mag.
Mijn dochter heeft ook jaren geloofd dat het water van het zwembadje gaat piepen als je erin plast😂
Donna1971 schreef:
13-05-2019 23:22
Als ik onder de douche sta en ik moet plassen dan doe ik dat daar.
Ga niet speciaal eruit om op de wc te gaan zitten.
Betty_Slocombe schreef:
13-05-2019 21:46
Toen ik net bevallen was, moest het zelfs van de kraamverzorgster. En met die ellendige hechtingen overal was het echt een zalig gevoel, plassen onder de douche.
Oh ja.. En dan de hete sproeier erop zetten voor de hechtingen :cheer2:
Degenen die hier zo graag plassen onder de douche ...

Ik hoop dat jullie achteraf dan een sponsje nemen en de douchebak uitschrobben?
Zodat jullie partner / kind niet in de overblijfselen van jullie plas hoeft te staan?

Je bent immers niet zeker dat elke drup wegspoelt.


Ik vind het smerig.

Hier is het dus eerst plassen, dan douchen.
Andersom schreef:
13-05-2019 22:31
Omdat ik mijn benen maar om de dag was, til ik onder de douche wel altijd één been op, als een hondje, zeg maar.

Dan was ik die dag het been waar de plas langs is gelopen en dan de volgende dag alles met het andere been. :proud:
Je beenhaar gaat er ook prachtig van glanzen!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het echt smerig dat mensen dit doen. Schrobben jullie dan ook na iedere douchebeurt de vloer/badkuip? Gaat toch echt een laagje smerigheid overheen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven