Praten met crush

17-07-2019 02:34 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb een probleem/vraag. Ik heb een crush op een jongen. Ik ben zelf niet super goed met flirten of de liefde. Ookal als ik weet dat een jongen me leuk vindt, vind ik her nog steeds eng om met ze te praten. Ik heb nu een crush en eerst zag ik m alleen pp school door de gangen. Ik vond m schattig en knap maar d8 er niet veel van. Zijn beste vriend woont bij mij in de buurt en we spreken vaak af buiten met onze vriendengroep. Ik hoorde dus soms verhalen over mijn crush die toen nog nie me crush was. En hij leek me best leuk dus ik voegde m toe op snapchat. Nu heeft me crush een paar keer op me verhaal gereageerd omdat zijn beste vriend erin voor kwam. We hadden best grappige gesprekken. maar nu wil ik een gesprek met hem beginnen waar ik hem beter leer kennen en erachter kom of hij me leuk vind. Ik zie hem ws njet meer vaak want ben net van school af. Ik wil dus een gesprek maar wil niet dat hij het gelijk tegen zijn besye vriend verteld.. maar die kans zit er sel in. Ook wil ik niet overkomen als iemand die hem super graag wil. Ik wil gwn een casual gesprek dat mis lijd tot meer. Hebben jullie misschien ideeën over hoe ik een gesprek kan starten en bijv ook waarover?

alvast bedankt
Alle reacties Link kopieren
Al begin je een gesprek, dan nog loop je daarna weer tegen hetzelfde probleem aan. Vraag gewoon of hij zin heeft om iets te gaan drinken/iets anders te gaan doen.
Of is er een kans dat je hem binnenkort ziet met de vriendengroep? Dan kun je daar met hem praten. Alleen maar chatten via snapchat levert niet zoveel op als je hem niet wilt laten merken dat je hem leuk vindt.
Alle reacties Link kopieren
"Ik hoorde dus soms verhalen over mijn crush die toen nog nie me crush was." 😂😂😂😂

Schattig..... Hoe oud ben je?
Ik ben zo blij dat ik volwassen ben. Ik zou nooit meer 18 willen zijn.
Alle reacties Link kopieren
Manta schreef:
17-07-2019 11:15
Ik ben zo blij dat ik volwassen ben. Ik zou nooit meer 18 willen zijn.
Eh TO is geen 18!, Waarschijnlijk eerder tussen de 12 of 14.
Alle reacties Link kopieren
Uiteindelijk gaat het vooral om dat je een gesprekje face-to-face aanknoopt en gaat het niet zozeer waarover. Je kan bijvoorbeeld praten over school, vakantie, hoe het met hem gaat. Hoe het met jou gaat. Wat je gaat doen. Zulke dingen. Hoeft niet lang als je het al wilt doen. En dan wellicht vragen om iets te drinken of zo, als pamelacourson voorstelde.
Froezel schreef:
17-07-2019 12:37
Eh TO is geen 18!, Waarschijnlijk eerder tussen de 12 of 14.

Oh jee!
Alle reacties Link kopieren
Froezel schreef:
17-07-2019 12:37
Eh TO is geen 18!, Waarschijnlijk eerder tussen de 12 of 14.
En als dat al zo is kan ze geen vragen hebben?! Tegen dingen aan lopen. Maar grapjes maken over de situatie. Compleet onnodig en off-topic.
Alle reacties Link kopieren
Froezel schreef:
17-07-2019 11:00
"Ik hoorde dus soms verhalen over mijn crush die toen nog nie me crush was." 😂😂😂😂

Schattig..... Hoe oud ben je?
Ja mis kwam t raar over ofz maar ben gwn 16😂.
Alle reacties Link kopieren
Manta schreef:
17-07-2019 11:15
Ik ben zo blij dat ik volwassen ben. Ik zou nooit meer 18 willen zijn.
Why not tho?
Alle reacties Link kopieren
madamzonderm schreef:
17-07-2019 12:44
Uiteindelijk gaat het vooral om dat je een gesprekje face-to-face aanknoopt en gaat het niet zozeer waarover. Je kan bijvoorbeeld praten over school, vakantie, hoe het met hem gaat. Hoe het met jou gaat. Wat je gaat doen. Zulke dingen. Hoeft niet lang als je het al wilt doen. En dan wellicht vragen om iets te drinken of zo, als pamelacourson voorstelde.
Ja das waar.. Dankjee
Alle reacties Link kopieren
Gewoonmensf schreef:
17-07-2019 02:34
Hallo,

Ik wil gwn een casual gesprek dat mislijd tot meer.
Huu!
Alle reacties Link kopieren
Gewoonmensf schreef:
17-07-2019 02:34
[...]

[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-07-2019 09:33
Reden: OP gequote/op de man
89.55% gewijzigd
Hier sta ik, ik kan niet anders (zonder legpuzzels)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven