Purrfect Kitler - deel 11

30-11-2015 19:06 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wees welkom lieve Kitlers, nieuwelingen en stille genieters,

Al 10 topics lang zijn we de purrfect place 2 be op het forum en we gaan nog lekker even door met allerlei leuke lieve en grappige plaatjes plakken!

Dan Karaty is the Man dus negatief commentaar op Dan wordt hier niet gewaardeerd, evenmin over Vin Diesel, Dwayne Johnson en Harry Potter PUNT

Ben je nieuw, dan rollen we de rode loper voor je uit en win je een gratis wandelvakantie naar een gewéldig naar oord.*

* dit is geheel op eigen risico en hier kunnen geen rechten aan ontleend worden.

Meme (spreek uit als: miem)

A cultural item in the form of an image, video, phrase, etc., that is spread via the Internet and often altered in a creative or humorous way.

Wederom de traditionele foto van een lelijke kat :

Mi-auw!

En dan onze levensgedichten

Een kitler is een kat

die eruit ziet als Hitler

Desondanks toch een schat

daarom houden we van Kitler

Want het arme beest

kan er zelf ook niks aan doen

dat hij lijkt op de geest

van iemand die alleen maar kwaad kon doen

daarom verdienen ze een kroel

en een aai over hun lelijke bol

dus dit topic is een vrolijke boel

al gaat het over....geen ene hol

©Tardarsauce

Poor little Kitler

Little Kitler feels displeased..

He can not rest NOR sit with ease..

Some women, our fine Kitler heard,

think he’s evil! Which is absurd!

“It’s not my feline fault!”, he yells!

You all are mad at someone else!

I’m just a cat, it’s clear to see.

I luvz al Huuumins, equally! (Eno)

Although some Huuumins really suck

Which is simply their bad luck

It's so obvious to spy

Kitler is a cutie pie! (Max)

I’m a Kitler and I’m just a cat

Some people think something different and that makes me sad

I have nothing to do with the man with the moustache, so don’t be mad

If you stick here around, you’ll see: I’m not that bad (Luvvvvstar)

NOOT: Wij vinden Kitlers alleen grappig puur vanwege de vergelijkenis. We distantiëren ons verder geheel van zijn waanideeën.

***newsflash***

Het plakken van spinnenplaatjes (brrrr) is verboden, PUNT. Vooruit, links met een spoiler zijn toegestaan

Het gebruik van de :hihi : smiley is ook verboden, PUNT.

Het lied Wannabe is vanaf nu af aan verboden PUNT.

De vorige Kitlertopics zijn hier terug te vinden.

deel 1

deel 2

deel 3

deel 4

deel 5

deel 6

deel 7

deel 8

deel 9

deel 10
Just because I rock, doesn't mean I'm made of stone.
quote:roan2013 schreef op 06 december 2015 @ 09:46:

[afbeelding]

Voor de anderen
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
*geeft Cor 2 pcm'tjes*

Hier niet veel wijn...wel een overdosis aan schuimpjes en pepernoten

Verder was het heel gezellig! Dochter is echt tot op het bot verwend.

En dan gaan we vanmiddag de kerstboom weer optuigen.

quote:Kia-Ora schreef op 06 december 2015 @ 10:32:

[...]

Haha, ik had al een vermoeden dat je daar op zou reageren.

Hoe gaat het vandaag?
haaaaaai, de Sint is het land uit, tijd voor mijn kerstjurkjes
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Goedemorgen iedereen. Zo sinterklaas is ook weer weg, nu wachten op die andere baardmans en dan oud en nieuw.

Fijne zondag iedereeen
quote:rosanna08 schreef op 06 december 2015 @ 11:21:

haaaaaai, de Sint is het land uit, tijd voor mijn kerstjurkjes Fotooooöooooo
quote:Corona67 schreef op 06 december 2015 @ 12:25:

[...]

Fotooooöooooo <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
quote:roan2013 schreef op 06 december 2015 @ 10:47:

[...]

Haha, ik had al een vermoeden dat je daar op zou reageren.

Hoe gaat het vandaag?

Beter . Hoef niet meer te spugen en heb leuk mee kunnen doen met de sint. Vanmiddag sint 2.0 .

Lig nog wel veel te slapen... gisteren tijdens het eten op de bank gaan liggen en in slaap gevallen terwijl de kleine op me zat te mieren .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Leuk die (nieuwe) kerstava's .

Wil je ook maar lukt het zelf niet, dan kan Enn je hier helpen .
Lunch zit er ook weer in. Een stokbroodje gezond op mijn manier. Half vers stokbroodje, blaadjes kropsla, ringen zoete ui, plakken extra belegen kaas, plakken ovengebakken ham, plakken tomaat, plakjes komkommer en ringen zoete ui. Beetje aromat en versgemalen peper voor de tomaat en komkommer.

Vanavond herhaling alleen dan nog plakjes hard gekookt ei, die moet ik nog koken
Ik zit nu alleen in tweestrijd met het forum. Ik ben door een paar herkent en die hebben mijn nick door gegeven aan anderen. Ik wordt constant door mensen geloept. Dat mensen mij herkennen vind ik niet heel erg, maar wel dat ze mijn nick helemaal onderzoeken. Mijn schrijfvrijheid is mij nu ontnomen, wat heel erg jammer is. Maar anonimiseren wil ik eigenlijk niet.
Bovenstaande heb ik trouwens even uit mijn topic geknipt.
dat is balen Battie, je zou deze kunnen anonimiseren en dan een battie2 kunnen aanmaken? Als je gelijk met je anonimiseringsverzoek vraagt of je plaatjesplakrechten worden overgezet, hoef je niet opnieuw te beginnen met die 200 postings
quote:rosanna08 schreef op 06 december 2015 @ 14:40:

dat is balen Battie, je zou deze kunnen anonimiseren en dan een battie2 kunnen aanmaken? Als je gelijk met je anonimiseringsverzoek vraagt of je plaatjesplakrechten worden overgezet, hoef je niet opnieuw te beginnen met die 200 postings Ikea kwam met het idee in mijn andere topic om deze nick te houden voor mijn topic en dan een andere nick te nemen voor ander viva gebruik. Maar dat is ook gewoon dubbelnicken toch?
Bat, dat is vervelend, probeer het anders even via mailcontact met de mods, misschien kunnen zij je helpen
quote:Kensi schreef op 06 december 2015 @ 14:49:

Bat, dat is vervelend, probeer het anders even via mailcontact met de mods, misschien kunnen zij je helpen

Ja, super vervelend. Vanochtend zaten ze te klieren met mijn crush op Norman Reedus, dat kan ik wel hebben. Maar het gaat ook van 'joh, wat errug dat jullie moeite hebben met zwanger worden' en 'wat moet je met zoveel nieuwe kleding'. En allemaal ander geblaat. Dingen die ik exclusief op Viva post. Ja weet je, wat moet ik daar mee?

Meeeeh, het maakt me best wel pissig eigenlijk.
quote:THE-BATWOMAN schreef op 06 december 2015 @ 14:43:

[...]

Ikea kwam met het idee in mijn andere topic om deze nick te houden voor mijn topic en dan een andere nick te nemen voor ander viva gebruik. Maar dat is ook gewoon dubbelnicken toch? het kan wel, maar dan moet je het even aan de mods mailen dat je 2 nicks hebt en dat je met de nieuwe verder gaat in alle andere topics behalve in jouw topic. Dubbelnicken is volgens mij vooral verboden als je jezelf bij gaat vallen in een topic en zo
Jeetje, dat vind ik echt laag als mensen IRL aan de haal gaan met je privé zaken die je anoniem wilde delen met mensen. Dat mensen niet snappen dat wat je op een forum deelt, en niet in het echte leven, je ook privé voor je zelf wilt houden. Dat ze je herkennen en meer privé's over je te weten komen, kan gebeuren. Maar ik vind dat vrienden dat dan voor zichzelf moeten houden. Jij bepaalt of je iets deelt met mensen en niet anderen!

Ik ben plaatsvervangend pissig voor je Bat-woman.
Gofferdegoffer Bat, dit vind ik echt lullig

Stuur je effe een pb met je nieuwe nick? Kunnen we er rekening mee houden.

Inderdaad even pb met nieuwe nick. En sterkte verder.

Vind het oprecht klote voor je.
Jeetje bat, wat een ontzettend lullige naaistreek en oprecht klote voor je.

Jammer dat je daardoor op anoniem moet.

Laat je nieuwe nick even weten?

En fijn dat je man als doel heeft om oud en nieuw thuis te vieren, nu hopen dat dat gaat lukken!

Ik zie in dit topic dat je al op anoniem bent. Ik hoop dat je nog terug komt en pb doet met je nieuwe nick. Hoeft niet per direct. Neem je tijd.
Ahhh jeetje wat kut! Pfff mooi balen voor Bat!
Vervelend, Bat, ik ken het, en het is alsof iemand je dagboek heeft zitten lezen. Hoop je wel terug te zien!
Dat is mooi %*#^ bat!

Hoop je hier met nieuwe nick weer terug te zien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven