"Grote" forumgebeurtenissen.

15-06-2008 14:39 1112 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naast grote forummers (qua kwantiteit dus, aantal jaren hier of aantal postings) is er misschien nog iets spannends om over terug te kijken: grote forumgebeurtenissen.

Ontmaskeringen, rellen, ruzies om niets, of gewoon ernstige zaken, ze zijn hier ook geweest. Wat maakte op jou grote indruk?

Voor mij op een iets heel serieus: Zoyla's zieke kind.

Wat bij jou?
Dat je je zo druk ergens over kunt maken. Man man, sommige forummers zijn net pubers.
Ja, en helemaal hylarisch, Irene zei dat ze michael was en dat hij alles uitlegde omdat hij geloofwaardig wilde overkomen
Stressed is just desserts spelled backwards
Obotus? Dan heb ik liever een abortox, de buik leeg- en de kop straktrekken tegelijkertijd.
quote:Maleficent schreef op 16 juni 2008 @ 22:50:

Ja, en helemaal hylarisch, Irene zei dat ze michael was en dat hij alles uitlegde omdat hij geloofwaardig wilde overkomen
Ik heb niet het hele topic lopen doorspïtten, maar er was heel lang geleden ook een topic gaande wat ik volgde als zijnde mijn dagelijkse soap. dat was een alleenstaande moeder met een getrouwde vriend die steeds maar vertelde dat hij wegging bij zijn vrouw en dat niet deed, echt een langlopend drama etc. Volgens mij was de forumnaam iets met moon ofzoiets. Maar hoe het nou verder afliep geen idee. Mabelgate was idd ook echt hylarisch.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik heb ontzettend gelachen om het topic over hoe je kan herkennen dat je man vreemd gaat.

En heb meegeleefd met Maria die schijnzwanger bleek te zijn van Jozef.
Oja, la_maya! Als je met je tas door het bed sliep ofzoiets was het foute boel. Minny, was het geloof ik, kwam erachter dat haar vriend vreemdging..met haar! Wat een schok was dat. Ik ging mijn vriend ook met andere ogen bekijken, dat is zeker
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Jee zit even niet op het forum en al bijna 40 pagina's grote forumgebeurtenissen... Heb geen tijd om alles te lezen, maar een paar topics die ik me nog kan herinneren:

Gnome.... had zelfs een keer een link naar een foto van hemzelf geplaatst als ik me niet vergis, volgens mij wilde hij weten of "wij" hem lelijk vonden..????

Wivina, die zelf notabene een topic opende of ze als "zweefteef" overkwam (eh.. ja)... wat is er met haar gebeurd? weet iemand dat?

Snuitje van het plaatjes plakken, maar op een gegeven moment zat ze de hele tijd te dubbelnicken met snoetje en weet ik veel wie al meer.... volgens mij is snuit afgehaakt bij het nieuwe forum of niet?

Heeeel lang geleden was er volgens mij een topic over een conductrice die zwanger was van een machinist??? Was rellen volgens mij, weet iemand nog hoe het verhaal in elkaar steekt?

Als sommige topics die ik noem mosterd zijn, sorrrrriieeee.
De 'grote' gebeurtenis m.b.t. de psychepijler en het borderlinetopic, tja, het heeft me in elk geval doen inzien dat er nog veel mensen zijn die weinig snappen of begrip (willen) hebben van en voor persoonlijkheidsstoornissen en het doel van dit specifieke borderlinetopic.
Zit even her en der wat pagina's van dit topic aan te klikken en zie dat het topic van "moedertje" is genoemd.. jaaaa dat was echt een soap op dat schoolplein, ik volgde het elke dag! Op een gegeven moment kregen ze toch iets? Maar hoe het verder is gegaan dat weet ik dus niet.
quote:shahla schreef op 16 juni 2008 @ 23:21:

Oja, la_maya! Als je met je tas door het bed sliep ofzoiets was het foute boel. Minny, was het geloof ik, kwam erachter dat haar vriend vreemdging..met haar! Wat een schok was dat. Ik ging mijn vriend ook met andere ogen bekijken, dat is zeker Zo, dat was inderdaad een grote schok

Het is inmiddels over, die relatie, aangezien hij niet van mij af kon blijven ook al had hij mij nog zo beloofd dat hij niet meer met mij vreemd zou gaan...was echt een drama!
Wat een eikel zeg. Gewoon maar vreemd blijven gaan met jou. En daar heb je dan al die tijd van gehouden. Heel goed dat je hem gedumped hebt. Kun je helemaal niks mee.

Ik heb de mijne maar gehouden. Kan ik hem in de gaten houden, voor het geval hij van plán is met mij vreemd te gaan.
quote:extrahalo schreef op 16 juni 2008 @ 01:50:

[...]

Ah, hoi , je had daar ook dezelfde nick geloof ik he? Ik heel anders.Ik had ook een andere nick daar geloof ik, begon met een M. Ik heb nog heel eventjes meegepost op die Hyves-dinges, maar het was gewoon helemaal op. Ik had je indertijd wel herkend aan je postings hier over je studie enzo, maar ik vond het een beetje stalkerig overkomen om te vragen "he ben jij niet die-en-die van de lounge?"
quote:shahla schreef op 16 juni 2008 @ 01:16:

De beginperiode met Spinoza vond ik erg grappig. Je had twee kampen. Ik was een grote fan van de verbale kracht van Spinoza (ben het nog steeds bij bijv Lindy en FV). Ik vond het echt jammer dat hij minder actief werd op het forum, en een behoorlijke deceptie toen zijn toen-nog-vrouw hier haar hart kwam uitstorten toen hij haar ging verlaten. Echt. hij schreef altijd zo mooi over hun relatie, wat een diepe diepe teleurstelling was dat voor mij. Dat ging toch over Spinoza, of heb ik dat verkeerd onthouden?
De echt grote forumgebeurtenissen waren de Viva-forumdagen die georganiseerd werden als initiatief door enkele forummers (trouwens onafhankelijk van het moderatorteam van dit forum en ook onafhankelijk van het tijdschrift Viva). Een paar forummers organiseerden het, en de rest deelde aan hen mee of ze geïnteresseerd waren. Dat soort forumdagen bestonden uit een etentje of een themafeest, overnachten aldaar of er werd een hostel afgehuurd of zo, en de volgende dag ging iedereen naar huis. Het themafeest dat ik had meegemaakt was in het teken van de Italiaanse maffia. Ike hebbe tune gescrevene uno rapporto italiano over dese happeninge.

Dat zijn de leukste herinneringen die ik had aan dit forum.
World of Warcraft: Legion
Toen wandelden we 'snachts in dat donkere bos, jij, Miezjuh, Tijgertje en ik in 1 groep, toch?

Miezjuh was er zeker bij in dat groepje.
Geen bijzonderheden
En toen FV bevallen was of zwanger, dat weet ik niet meer, hebben we een pakket gemaakt met een aantal forummers en naar haar opgestuurd, leuke verwendingen.

En toen ik onlangs in het ziekenhuis lag kreeg ik zoveel bloemen en kaartjes! Erg leuk!
Geen bijzonderheden
Het 'hippie' topic van een paar jaar geleden. De definitieve connectie tussen Nijn en mijzelf is tijdens dat topic ontstaan. Verhalen over zelfgebreide tentenkampen in Woensdrecht en zo. Onvergetelijk....

Het eerste kerstverhaal van de BEO. Ik heb het zelfs rondgemaild omdat er zoveel vraag naar was. Is ook alweer jaren geleden allemaal. Wat gaat de tijd toch snel.
En het jaren zestig/zeventig topic, ik had tranen van het lachen.

Maar het meest gelachen om Mabelgate. En de dialogen tussen Hidde (geflankeerd door de Vries ) en Spi.
Geen bijzonderheden
quote:yasmijn schreef op 17 juni 2008 @ 08:01:

Toen wandelden we 'snachts in dat donkere bos, jij, Miezjuh, Tijgertje en ik in 1 groep, toch?

Miezjuh was er zeker bij in dat groepje.

Ja, dat klopt. Met mij erbij waren jullie beslist veilig. Daarna heeft Sanne (nu Vivamod) wat georganiseerd: koffie met gebak in een restaurant, daarna een wandeling door Amsterdam en later bij de Italiaan wat gaan eten (kon zijn dat ze nog aan het themafeest dacht).

Het wordt tijd dat er weer eens wat georganiseerd wordt. Kort na de laatste forumdag had ik een soort van Texas als themafeest in Twente of zo in mijn gedachte. Dat is er nog niet van gekomen.
Texas in Twente! Ik ben vóór!

Maar weet je Hans, het forum is zo groot geworden.

Nu worden er ook meetings georganiseerd waar je geen weet meer van hebt en vroeger kon je er niet omheen.
Geen bijzonderheden
Ja, dat is wel lastig. Of je nodigt de vaste kern van dit forum uit (dit op zich is volgens mij al onmogelijk) en je sluit de rest buiten (zou ik oneerlijk vinden) of je nodigt iedereen uit. De groep wordt veel te groot.

Nee, dat is helaas niet meer te doen.
[quote]borodini schreef op 15 juni 2008 @ 20:22:

Die fietsenmaker en kroegbaas uit Moerdijk ? Jaaaaren geleden. Yasmijn weet het nog wel denk ik.

Het was iets met een affaire, 1 man 2 vriendinnen die elkaar toevallig hier op viva tegenkwamen ofzo

quote]

Whoehahaha, dat dat nog herinnerd wordt! Dat was ik, samen met een vriendin, toen ik net op dit forum kwam. Heel verhaal hadden we bedacht over 2 vriendinnen die beiden een affaire hadden met de fietsenmaker uit Moerdijk. Het leukste was dat iedereen in dat topic research deed, het lag er ook wel vrij dik bovenop allemaal en toen wij verklapte dat het hele gebeuren fake was, het niet in een rel eindigde maar er met z'n allen een hele soap van gemaakt werd en het hele verhaal gewoon vrolijk verder ging. Erg leuk was dat. Dat jij dat nog weet, Borodini!
Net zoals de wijkagent hier ten stede, maar dat was wel echt!
Geen bijzonderheden
quote:countessa schreef op 17 juni 2008 @ 00:02:

[...]

Ik was een grote fan van de verbale kracht van Spinoza (ben het nog steeds bij bijv Lindy en FV). Ik vond het echt jammer dat hij minder actief werd op het forum, en een behoorlijke deceptie toen zijn toen-nog-vrouw hier haar hart kwam uitstorten toen hij haar ging verlaten. Echt. hij schreef altijd zo mooi over hun relatie, wat een diepe diepe teleurstelling was dat voor mij. Dat ging toch over Spinoza, of heb ik dat verkeerd onthouden?

Ik ook, heb hem zelfs een keer irl ontmoet. Relaties kunnen echter stuk lopen en de nasleep ervan gaat vaak met moddergooien, ruzies, verdriet, pijn e.d. gepaard. Het kan het slechtste in je boven halen. Dat is nu eenmaal zo.

Het ging inderdaad over Spinoza, die achter het topic kwam en er niet van gediend was. Daarom is het allemaal verwijderd. Misschien maar beter ook. Ik moet bekennen dat ik sindsdien geen hoge pet meer op heb van spinoza. Het zij zo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven