Reactie- en Bugtopic 3

25-11-2015 18:55 3291 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!



Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.



Groeten,

Community Manager VIVA





Update 13-12-2016, 11:00:

De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.

Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Raar. Ik heb eigenlijk nergens last van. Ik mis de avatars, maar voor de rest forum ik eigenlijk nagenoeg probleemloos. Een goede addblocker die ik inmiddels ook heb ingezet voor de leesmeerbalk, geen rare topics ofzo verder en favorieten, bookmarks, inbox en andere dingen negeerde ik sowieso altijd al.

Frappant; de addblocker houdt bij hoeveel ie blockt, de teller staat op 1. Dat was een jaar geleden wel anders, dan stond ie, drie seconden na het openen van de pagina, op 25 ofzo.

Ik heb daarom het vermoeden dat het niet echt lekker gaat bij Sanoma.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-11-2017 10:52
Reden: ivm spam
99.50% gewijzigd
haal deze spammer hierboven toch direct weg in plaats van alle 50 spam berichtjes te verwijderen!
kan iemand me vertellen hoe ik een adblocker op de ipad installeer, er valt niet te forummen zo. wat een gekkenhuis echt te idioot voor woorden.
die tempo team ellende maakt het helemaal onmogelijk. Wat denken die lui nou? We hebben inmiddels een bovenbalk met reclame, een zijbalk met reclame, reclame onder de zijbalk, reclame in de berichten van forummers en reclame dwars over het scherm die ook nog eens heel traag laadt. Je denkt, he? het forum zit vast, maar nee het filmpje van Tempoteam (niemand wil daar werken) moet nog even laden.
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
02-11-2017 11:18
kan iemand me vertellen hoe ik een adblocker op de ipad installeer, er valt niet te forummen zo. wat een gekkenhuis echt te idioot voor woorden.

viewtopic.php?f=13&t=117225&start=#p9323875

Ik had willen schrijven dat er hier ergens een digi topic loopt waar ze dat vast wel weten. Maar gezien jouw pad-tempo heb ik de link maar even voor je opgezocht.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
feow schreef:
01-11-2017 17:32
KUTKIA!

[...] :whistle:
Doe es lief zeg. :cry:
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan het niet geloven maar de lees mee blijft dichtgeklapt o_o
Ben steeds direct aan het wegklikken, klap ik hem nu elke keer open :-)
Eens zien of het zo blijft.
Niemand is onmisbaar
bojoti schreef:
02-11-2017 11:36
Ik kan het niet geloven maar de lees mee blijft dichtgeklapt o_o
Bij mij ook bij een paar klikken. Maar toen ik bijna hoop kreeg, was ie er weer :(
Alle reacties Link kopieren
Hier niet :-(
Dit is mijn motto
Zal wel vaker zijn gemeld, maar Jezuskrijstopeentrekker, nu beeldvullende reclame van een reclame die ik niet wil zien. Wegklikken geen nut want loopt met beeld en al door reacties en reactieveld. Voorheen nergens last van, maar nu vloek ik de hele tent bij elkaar. Elke letter van alfabet komt voorbij en geloof me dat wil je niet horen of lezen
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
02-11-2017 11:20
die tempo team ellende maakt het helemaal onmogelijk. Wat denken die lui nou? We hebben inmiddels een bovenbalk met reclame, een zijbalk met reclame, reclame onder de zijbalk, reclame in de berichten van forummers en reclame dwars over het scherm die ook nog eens heel traag laadt. Je denkt, he? het forum zit vast, maar nee het filmpje van Tempoteam (niemand wil daar werken) moet nog even laden.
Precies wat de bedoeling is. Minder en lastig forummen en meer reclame. Inkomsten voor het noodlijdende Sanoma.
Dat al die gruwelijke reclame er ineens is, is niet voor nietsssss.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
bojoti schreef:
02-11-2017 11:36
Ik kan het niet geloven maar de lees mee blijft dichtgeklapt o_o
Ben steeds direct aan het wegklikken, klap ik hem nu elke keer open :-)
Eens zien of het zo blijft.
Waar klik je hem weg dan? Ik zie geen kruisje of iets??
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ik forum niet mobiel maar op desktop. Daar staat een roze vierkant met een pijltje erin, dat is de lees mee knop.
Niemand is onmisbaar
Alle reacties Link kopieren
Wanneer is die lees meer knop nou eens weg! En iedere keer naar pagina 1 terwijl je al op pagina 100 bent geweest is ook redelijk irritant.
Dat je één keer dat lees meer weg moet klikken maar zodra je scrolled is ie er al weer. Echt super irritant.
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Vanaf nu gaan we het bug topic sluiten. Omdat dit topic voor ons niet meer overzichtelijk genoeg is kunnen wij niet meer reageren zoals we zouden willen. Het is voor ons belangrijk om in te kunnen schatten hoe groot een bug of probleem is en te achterhalen waar een bug zich precies bevindt. Daarom vragen we jullie vanaf nu bugs te melden per mail.

Als je een bug tegenkomt is het altijd belangrijk om eerst je cookies te verwijderen en je browser te updaten. Heb je dit gedaan en kom je de bug toch nog steeds tegen? Maak dan een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terug vinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.

Let op: een bug is niet hetzelfde als een wens. Natuurlijk mag je ook deze altijd bij ons melden maar dit kan gewoon via het centraal moderator topic, forum@viva.nl of als je je bericht specifiek aan de community manager wil richten communitymanager@viva.nl. Ook wensen zullen we altijd in het team bespreken maar bugs hebben echter wel voorrang.

Wij hopen hiermee beter in kaart te kunnen brengen hoe groot een bug daadwerkelijk is en beter prioriteiten te kunnen stellen.

Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven