Samsung of iphone

10-03-2017 16:48 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit te twijfelen tussen de iPhone of de Samsung s8 die binnenkort gaat uitkomen! Momenteel heb ik een Samsung s7 die me opzich redelijk bevalt maar toch mijn geluid niet echt goed is, zo moet ik bijvoorbeeld bellen met de luidspreker aan anders hoort de ander mij heel slecht en ver weg.



Waar gaat jullie voorkeur naar uit? Samsung of iPhone? En wat is de reden?



Wat voor mij belangrijk is; snelheid en goede fotocamera!
Alle reacties Link kopieren
Iphone!!!!



Maar ik merk in mijn omgeving dat mensen met een samsung een iphone niet zo fijn vinden en vice versa.
If you can dream it, you can do it.
iPhone!



Hier al jaren aan de Apple producten, echt zoveel beter dan Android.
Alle reacties Link kopieren
iPhone. Al was het maar om het niet continu opladen van de telefoon of het wegvallen. Ben van Samsung s5 naar iPhone 6s gegaan.
Alle reacties Link kopieren
En wat vinden jullie verder allemaal de voordelen van de Iphone??
Ik vind Iphone vooral heel stabiel (weinig foutmeldingen/storingen) en (hij blijft) snel. Daarnaast maak ik er erg veel foto's ermee en de kwaliteit daarvan is bijzonder hoog. Ik heb een Iphone 6+



Hiervoor heb ik ook een iphone gehad en daarvoor echt ontzettend lopen hannesen met vrijwel alle merken. Die vielen daarna in het niet bij Iphone qua gebruiksgemak en betrouwbaarheid. Ik ben lang bang geweest voor de niet-compatibiliteit met windowssystemen maar daar heb ik nooit een probleem mee gehad. Mijn ervaring met iets anders dan Iphone is dus al wel weer van jaren geleden, maar ik vond het een verademing toen ik op Iphone ben overgestapt.
Ik zou geen Samsung nemen. Die accu's worden al snel minder en de snelheid ook.



Dus uit deze keuze zou ik voor de iPhone gaan. Ik ben geen fan van Apple, maar alles is beter dan Samsung.
Alle reacties Link kopieren
Klopt, mijn Samsung s7 was in het begin super goed! De camera, snelheid en batterij. Al snel werd het minder en ik moet mijn telefoon snel weer opladen.
Alle reacties Link kopieren
Op de punten die jij belangrijk vind zijn ze aan elkaar gewaagt, heb je andere apple spullen dan kun je beter voor de iphone gaan, wil je andere dingen zolas kodi of streamen naar de tv dan zou ik voor samsung gaan
Alle reacties Link kopieren
Heel lang een iPhone gehad en als ik moet kiezen tussen Samsung en iPhone, kies ik voor iPhone. Diverse vrienden hebben Samsung en ik vind dat geen fijne telefoons. Ik heb inmiddels de Huawei P9 en ben daar erg tevreden over. Lijkt veel op de iPhone qua besturing alleen dan Android. Dus misschien is dat een mooi alternatief?
Eigen belang is groot belang
iPhone <3

Maar ja is ook waar je aan gewend bent/raakt denk ik

En idd, ik had al een iPod dus dan is het wel makkelijk

Heb mijne tweedehands maar zeeeer tevreden mee. Terwijl ik lange tijd niks van smartphones moest hebben
Alle reacties Link kopieren
Heb zelf een Motorola Moto X Style en die draait als een zonnetje. Heel goede camera, nooit crashes, twee dagen op een accu. Android, 250 euro. Bij de bekende merken (Apple sowieso, maar ook Samsung) betaal je heel veel mee aan marketing. Naamsbekendheid heeft helemaal niets te maken met technische kwaliteiten.
Alle reacties Link kopieren
samsung natuurlijk, android for the win
don't forget that i'm fabulous, and you're not
iPhone, goed, snel, gebruiksvriendelijk.
Alle reacties Link kopieren
Waar gaat je eigen voorkeur naar uit?

ik ben heel tevreden over zowel Apple als Samsung. Had hiervoor de iPhone 4s, die het altijd deed en mooie foto's maakte.

Nu de Samsung s5 neo, en ja die doet het ook altijd. Heb niet voor een andere iPhone gekozen omdat ik graag een groter beeld wilde en de iPhone s6 niet binnen mijn budget ligt.

Maar qua fotokwaliteit wint de iPhone, geheugen wint Samsung (naar mijn mening dan)
Met geheugen en foto's wint Sony het van iPhone.
Ik vind iPhone heel vervelend werken. Maar dat is zo persoonlijk want veel vinden iPhone wel fijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Girlybraiding schreef op 10 maart 2017 @ 18:59:

Maar qua fotokwaliteit wint de iPhone, geheugen wint Samsung (naar mijn mening dan)



Is het niet zo dat sommige apps bij niet-Iphone niet op een SD kaart kunnen, maar alleen op het interne geheugen en dat het snel vol zit?

Bij een iPhone heb je geen SD-kaart oid, en gaan alle apps op het vaste geheugen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
iphone
quote:snoopp17 schreef op 10 maart 2017 @ 17:28:

Op de punten die jij belangrijk vind zijn ze aan elkaar gewaagt, heb je andere apple spullen dan kun je beter voor de iphone gaan, wil je andere dingen zolas kodi of streamen naar de tv dan zou ik voor samsung gaanStreamen naar tv kan ook met iphone
iPhone! Gaan minimaal vier jaar mee zonder storingen en ander leed.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Samsung fijn, maar dat ligt echt aan je voorkeur voor opties die je wil. Zo hecht ik eerrruug veel waarde aan online muziek downloaden die dan in mijn mp3 lijst komt (kan bij iphone niet), ik vind het ongelofelijk irritant dat een Iphone slechts op de trilstand kan ipv helemaal stil zoals Samsung wel kan, en ik vind android gewoon heel fijn werken.



Nadeel aan Samsung is idd wel dat hij snel sloom wordt, ik moet hem telkens echt wel na 2 jaar vervangen voor een nieuwe(re). Ik heb nu een s5, maar bij alle nieuwere modellen kunnen de accu's niet meer verwisseld worden. Dat was een grote reden waarom ik niet voor Iphone koos, maar nu kan ik daar dus niet meer omheen..



En ik vind het ook erg belangrijk dat ik een los geheugenkaartje erin kan stoppen, zodat ik niet al mijn bestanden over hoef te zetten bij een nieuwe of kapotte telefoon. Ook dat kan niet bij Iphone.
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
Alle reacties Link kopieren
quote:Muurhanger schreef op 10 maart 2017 @ 20:21:



En ik vind het ook erg belangrijk dat ik een los geheugenkaartje erin kan stoppen, zodat ik niet al mijn bestanden over hoef te zetten bij een nieuwe of kapotte telefoon. Ook dat kan niet bij Iphone.Gewoon aansluiten op itunes! Alle bestanden telefoonnummers en apps worden gewoon overgezet hoor
If you can dream it, you can do it.
quote:mel.nl schreef op 10 maart 2017 @ 20:25:

[...]





Gewoon aansluiten op itunes! Alle bestanden telefoonnummers en apps worden gewoon overgezet hoorOf iCloud, nog nooit iets vanuit iTunes geïmporteerd. Bij een nieuw toestel je Apple ID invoeren en de backup downloaden.
quote:Muurhanger schreef op 10 maart 2017 @ 20:21:

Ik vind Samsung fijn, maar dat ligt echt aan je voorkeur voor opties die je wil. Zo hecht ik eerrruug veel waarde aan online muziek downloaden die dan in mijn mp3 lijst komt (kan bij iphone niet), ik vind het ongelofelijk irritant dat een Iphone slechts op de trilstand kan ipv helemaal stil zoals Samsung wel kan, en ik vind android gewoon heel fijn werken.



Nadeel aan Samsung is idd wel dat hij snel sloom wordt, ik moet hem telkens echt wel na 2 jaar vervangen voor een nieuwe(re). Ik heb nu een s5, maar bij alle nieuwere modellen kunnen de accu's niet meer verwisseld worden. Dat was een grote reden waarom ik niet voor Iphone koos, maar nu kan ik daar dus niet meer omheen..



En ik vind het ook erg belangrijk dat ik een los geheugenkaartje erin kan stoppen, zodat ik niet al mijn bestanden over hoef te zetten bij een nieuwe of kapotte telefoon. Ook dat kan niet bij Iphone.



Jij hebt echt een hele andere Iphone als ik ..



Daarnaast zou ik sowieso in de cloud je bestanden houden in plaats van op een intern geheugen/SD kaart. Als je telefoon of je SD kaart kapot gaat/in het water valt/gestolen wordt heb je alsnog een probleem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven