Schoonmaken thermosbeker?

06-12-2019 12:56 55 berichten
Dag iedereen,

Ik heb een thermosbeker die vergelijkbaar is met dit model:

https://www.blokker.nl/p/blokker-thermo ... er/1783221

Hij mag niet in de vaatwasser. Nu gebruik ik hem vooral voor thee met beetje melk en hij moet dus echt af ten toe goed schoongemaakt worden. Weet iemand een goede manier?
Het gaat vooral om het deksel; ik heb deze al een tijdje in azijn geweekt met zeep, en ik spoel hem na gebruik ook heet af. Maar dat is niet afdoende.
Alle reacties Link kopieren
Sudrì schreef:
06-12-2019 20:18
Het is voor mijn collega’s fijner als ik al koffie op heb voordat ik er ben :proud:
Drink je thuis niks dan? Ik ben er al vóór mijn collega’s :) en vóór de spits. Dus ik kan thuis, in de trein én voor ik publiek heb zo een hele liter naar binnen werken. En dan maakt het voor mijn collega’s nog niks uit of ik nou wel of geen koffie op heb.

Niet dat het uitmaakt.
Mevrouw75 schreef:
06-12-2019 20:36
Drink je thuis niks dan? Ik ben er al vóór mijn collega’s :) en vóór de spits. Dus ik kan thuis, in de trein én voor ik publiek heb zo een hele liter naar binnen werken. En dan maakt het voor mijn collega’s nog niks uit of ik nou wel of geen koffie op heb.

Niet dat het uitmaakt.
Dat gaat fysiek dan nog niet, daar moet ik even voor op zijn. Voor de spits, dan zou ik 7 uur op mijn werk moeten zitten. Liever niet.
PiNuts14 schreef:
06-12-2019 20:23
Hier werkt dit heel goed, maar op een of andere manier is mijn bericht totaal gemist door iedereen :-[

Eh nee hoor. Onderstaand was mijn reactie op de adviezen over azijn.
Overigens in mijn openingsbericht had ik ook al vermeld dat azijn de truc dus niet deed.

Sunniesideup50 schreef:
06-12-2019 13:26
Nope, helaas, officieel niet.
Met tandenborstel kom je ook niet bij het binnenwerk.

En toch verkopen ze die bekers. ;-D
Hoe doen anderen dat dan?

Azijn dus al geprobeerd. En het gaat dus specifiek om het deksel. De beker zelf kom ik wel bij.
Ga deksel vannacht in de soda gooien, kijken wat er gebeurt.
Sodabadje heeft volgens mij geholpen.
Bedankt voor de tip!

Ik maak de wasmachine er ook af en toe mee schoon, dus vind het suf van mezelf dat ik daar nog niet opgekomen was. Dus goed plan om het hier te vragen. :)
Alle reacties Link kopieren
Sunniesideup50 schreef:
07-12-2019 13:55
Sodabadje heeft volgens mij geholpen.
Bedankt voor de tip!

Ik maak de wasmachine er ook af en toe mee schoon, dus vind het suf van mezelf dat ik daar nog niet opgekomen was. Dus goed plan om het hier te vragen. :)
Fijn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven